52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 Eesti esimese kvartali majandustulemused: kliendibaas kasvas ligi 14 000 võrra
21.04.2022

Võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga kasvas nii Tele2 Eesti kliendibaas kui ka lõpptarbija teenuste tulu. 

Viimase 12 kuuga on Tele2 kasvatanud kliendibaasi ligi 14 000 kliendi võrra. Kliendibaas kasvas nii kõnepakettides kui ka internetipakettides. „Sealhulgas oleme tugevamalt sisenenud püsiinterneti turule, kus meie teenust tarbib üle 1000 majapidamise ning see number kasvab iga päevaga,” sõnas Tele2 Eesti juht Chris Robbins.

Koos kliendibaasi kasvuga suurenes ka lõpptarbija teenuste tulu ligi 7% võrreldes eelmise aasta esimese kvartali tulemustega, ulatudes ligi 14 miljoni euroni. “Tulude kasvule aitab kaasa ka reisimise taastumine ja eelkõige äriklientide rändlusteenuse kasutuse kasv,” lisas Robbins.  

Teadlik tegutsemine 

Samas kasum enne kulumit ja peale renti (EBITDAaL) on eelmise aasta esimese kvartali tulemustega võrreldes stabiilne. „Oleme teadlikult otsustanud tulla inimestele appi Ukraina kriisis. Alates 25. veebruarist on Tele2 lepingulistel klientidel võimalus Ukrainasse tasuta helistada. Oleme toetanud pagulaskeskust kõnekeskuse lahenduse ja telefonidega, samuti väljastanud tasuta kõnekaarte ning laadinud kõnekaartidele tasuta kõneaega. Kohe kriisi alguses avasime tasuta ja kiirkorras annetusnumbreid. Nende ja veel mitmete tegevustega kaasnevad kulud katab Tele2 oma kasumi arvelt,“ selgitas Robbins. 

Kasumlikkust mõjutab ka inflatsioon, mida Tele2 erinevalt konkurentidest ei ole kompenseerinud hinnatõusuga. „Tänastes tingimustes peame oluliseks anda inimestele kindlust, et üldises hinnatõusus jäävad sideteenuste hinnad mõistlikeks. Näiteks anname oma perelahendusele garantii, et hind kaks aastat ei tõuse,“ lisas Robbins. Täpsem erinevate ettevõtete pakettide hinnavõrdlus on leitav Tele2 kodulehelt. 

„Et meie suund ja põhimõtted lähevad korda ka meie klientidele, kinnitab asjaolu, et Kantar Emori uuringu järgi on Tele2 juba teist aastat järjest enim soovitatud telekommunikatsiooni ettevõte Eestis,” sõnas Robbins.  

Investeeringud 5G tulevikku 

Tele2 on teinud suuri investeeringuid oma võrgu mahtude ja võimsuse suurendamiseks, et pakkuda oma klientidele kõrge kvaliteediga ja taskukohast internetiühendust. Märkimisväärne osa investeeringutest on mõeldud ka võrgu uuendamiseks, mis on aluseks VoLTE ehitusele ning 5G-võrgu lansseerimisele. „Tulevikutehnoloogiate juurutamisel oleme astunud suuri edusamme. Tegeleme aktiivselt VoLTE teenuse aktiveerimisega selle aasta sees. Lisaks on selle aasta algusest Tele2-l üleval 5G-võrgu mastid, mida kasutame testimiseks; maikuus hakkame ehitama klientidele suunatud 5G-võrgu maste,” selgitas Robbins.

Ehkki Tele2 püsiinterneti teenust tarbib juba üle 1000 majapidamise, on edasiste sammudena eesmärgiks veelgi jõulisemalt kanda kinnitada püsiinterneti ja TV-äris. „Meil on mitmeid pakette, mis võimaldavad meie klientidel lisaks soodsatele telefonikõnedele ja internetile tellida endale koju või kontorisse mõistliku hinnaga internetipakett, samuti TV-teenus,” lisas Robbins. 

Tele2 pakub mõistliku hinnaga kvaliteetseid mobiil- ja andmesideteenuseid Eestis ligi 500 000 kliendile. Ettevõtte tegevusvaldkonda kuulub ka kõrgkäideldavate sidelahenduste osutamine riigi- ja erasektorile, andmeside transmissiooni pakkumine operaatoritele, andmekeskustele, sisuteenuste osutajatele, pankadele ja teistele äriklientidele.