52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Teenindusliigalane Eleri Vilsaar – Maailma parim teenindus on sõbralik, soe, mitte pealetükkiv
Avaldatud:
Uuendatud:
Autor:

Meil Tele2s on teenindus au sees ja sellega seoses on meil suur unistus – saada parima teenindusega ettevõtteks. Kuid selleks, et saada parimaks teenindusettevõtteks, peame kõigepealt saama parimaks kohaks, kus töötada. Parim teenindus saab alguse meie seest ja meie ägedatest inimestest! Seetõttu on inimeste heaolu meile väga oluline ja „hoolime oma töötajatest“ pole pelgalt ilus slogan, vaid me teeme päriselt selle nimel väga palju tööd. Meie südameasjaks on, et tele2lased tunneksid ennast Tele2s hästi, kuna oleme mõistnud, et siis tunnevad ka meie sõbrad ehk kliendid ennast hästi. Selleks oleme ellu kutsunud Teenindusliiga arenguprogrammi, kus meie inimesed saavad koolitusi ja teadmisi, et saada parimaks versiooniks iseendast! Teeme lähemalt tutvust – kes on seekordsed teenindusliigalased?

Saame tuttavaks järgmise liigalasega –  müügispetsialist Eleri Vilsaarega.

Kelleks lapsena saada tahtsid?

Ma ei ole kunagi olnud suur unistaja. Ei väiksena ja ka nüüd mitte. Väiksena kõige rohkem tahtsin ma vist suur olla- olla täiskasvanud inimene ja ise tegutseda ja otsustada. 

Milline on sinu ideaalne klient?

Ideaalne klient? Mina arvan, et see on nagu ükssarvik... teda pole olemas :) Samuti nagu pole olemas ideaalset teenindajat. Ideaalsus on iga ühe silmis erinev ja iga kontakt on eriline. Mõni rohkem, teine vähem. 

Milline on maailma parim klienditeenindus?

Maailma parim teenindus on sõbralik, soe, mitte pealetükkiv. 

Mis on klienditeeninduse juures kõige väljakutsuvam ülesanne?

Vana müüdi murdmine, et klient on kuningas. Õnneks kohtab seda järjest vähem. 

Kuidas Teenindusliiga aitab Sul edaspidi pakkuda veel paremat teeninduskogemust?

Teenindusliiga aitas mul mind ennast paremini mõista ja lugeda. Väärtustan ennast rohkem ja täidan oma tasse  ja kausse. Väga huvitav ja värskendav kogemus oli.

Kas Sa soovitad teenindusliigat teistele tele2lastele? Miks?

Jaa. Kindlasti. Anna enda soovist juhile juba kohe märku! Sind ootab ees põnev valik väga huvitavaid koolitusi, väljakutseid ja tegevusi.  Saad lähemalt tuttavaks ka erinevate Põhjusega Mässajatega.  Tööpäevad täis isiklikku arengut.

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!