Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 kasvatas tänu turu parimale kliendikogemusele ja hinnale taas kliendibaasi


Tele2 Eesti kliendibaas kasvas teises kvartalis aastases võrdluses 3500 uue kliendi võrra ja lõpptarbija teenustulu
enam kui 7% võrra. Heade tulemuste taga on kliendikeskus, efektiivsus ja seeläbi turu parima hinna-kvaliteedi suhte pakkumine. Tunnustust pälvis ka Tele2 inimkeskne töökultuur ja panus ühiskonda.

Tele2 keskendus teises kvartalis jätkuvalt tööprotsesside efektiivsemaks muutmisele. Tõhus tegutsemine võimaldas pakkuda turu kõige mõistlikumat hinda teenuse kvaliteedis järeleandmisi tegemata. Samuti kinnitas maikuu Kantar Emori uuring, et Tele2 on telekomidest jätkuvalt kõrgeima soovitusindeksiga. Tulemusena kasvatas ettevõte lepinguliste klientide baasi ligi 3500 uue liituja võrra ja seda nii era- kui ka ärikliendi mobiiliteenuste kasutajate seas.

Ettevõtte lõpptarbija teenustulu kasvas enam kui 7%, ulatudes ligi 17 miljoni euroni. Teenustulu kasv tulenes suuresti eraklientide kõneteenuste mahu suurenemisest. Ettevõtte kasum suurenes aastaga 30% ja ulatus teise kvartali lõpuks ligi 8 miljoni euroni.

„Meie selge eesmärk on hoida Tele2 teenused kliendi jaoks alati lihtsad, taskukohased ja töökindlad. Efektiivne kulude juhtimine ja ettevõtte töö lihtsustamine vabastab ressursse nii 5G-võrgu arendamiseks kui ka teenuste uuendamiseks ja see omakorda võimaldab meil pakkuda veelgi paremat kliendikogemust,“ ütles Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak.

Tele2 investeeris enam kui 4 miljonit eurot oma võrkude ja seadmete arendamisse ning uuendamisse. Investeeringud aeglustusid aasta esimeses pooles seoses läbirääkimistega partneritega ja tarnete viibimisega. Vahetult enne suve suursündmusi uuendas Tele2 Tallinna Lauluväljaku tugijaama, mis suurendas sealset andmemahu teenindamise võimekust kuni 10 korda ja see tagab külastajatele toimiva ning kiire 5G ühenduse.

Teises kvartalis pikendati Tele2 peresõbraliku ja töötajasõbraliku tööandja kuldmärgist.  Hindajad tõid esile ettevõtte töötajakeskse ja väärtuspõhise juhtimise ning märgis kinnitab tugevust juhtimise, kaasamise, paindlikkuse, vaimse tervise ja innovaatiliste personalipraktikate vallas. Lisaks tunnustati Tele2 riigikaitse toetaja pronkstaseme märgisega toe ja eeskuju eest reservväelaste õppekogunemistel osalemisel.

„Tele2s väärtustame kõrgelt oma inimesi ja panustame järjepidevalt, et saaksime neile pakkuda kaasaegset ning inspireerivat töökodu ja paindlikke tingimusi, mis toetavad arengut ning üldist heaolu,“ lisas Nõlvak.