52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.
Vajad abi?
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Mobiil-ID teenusega liitumine

Teenusega saad liituda iseteeninduses või Tele2 esinduses kehtiva ID-kaardi, Eesti passi või kehtiva elamisloa alusel. Vaata, milline Mobiil-IDd väljastav esindus on sulle kõige lähemal siit. 

Mobiil-ID teenusega saab liituda alates 7. eluaastast (alaealisega Mobiil-ID lepingu sõlmimise korral peab allkirjastama lepingu ka seaduslik eestkostja). Teise isiku nimel k.a volituse alusel, ei saa Mobiil-ID lepingut sõlmida.

Kui Sul puudub võimalus külastada meie esindust ega saa seda teha ka iseteeninduses, siis soovitame proovida Smart-ID teenust.

Mobiil-ID vormistamine Tele2 iseteeninduses

Olles iseteenindusse sisse loginud, vali: Numbrite ülevaade ->
Mobiil-ID lepingu saab sõlmida admin õigustega kasutaja. Lepingu sõlmimiseks vali vastava numbri juures “Sõlmi Mobiil-ID leping”. Seejärel suunatakse Sind Mobiil-ID lepingu vormistamise lehele.

Iseteeninduses Mobiil-ID vormistamiseks peavad olema täidetud järgnevad nõuded:

  • Sul on admin õigused.

  • Sul on Mobiil-ID toega SIM-kaart, millega pole varasemalt Mobiil-ID teenust olnud.

  • Allkirjastad Mobiil-ID lepingu ID-kaardiga.

Mobiil-ID lepingu edukal sõlmimisel saadetakse Sulle vastav teavitus ka lepingu sõlmimisel sisestatud e-maili aadressile. Teenus ja vastavad sertifikaadid aktiveeruvad 15 minuti jooksul, pärast mida saad seda kohe kasutama hakata.
Kui Mobiil-ID lepingu sõlmimine ei õnnestu, teavitatakse Sind sellest SMSiga numbrile, millega Mobiil-ID teenust siduda prooviti.
Võimalikud põhjused, miks Mobiil-ID lepingu sõlmimine ei õnnestunud:

  • SIM-kaardil, millega püüad teenust siduda, on varasemalt Mobiil-ID juba olnud. Telli endale mugavalt Mobiil-ID toega SIM-kaart e-poest või pöördu lähimasse Tele2 esindusse.

  • Mobiil-ID taotleja on alaealine või eestkostetav. Pöördu Mobiil-ID vormistamiseks Tele2 esindusse. Vaata, millistes esindustes on võimalik Mobiil-ID teenust vormistada siit.

  • Lepingu allkirjastamine ebaõnnestus. Juhul, kui püüad lepingut allkirjastada juba olemasoleva Mobiil-IDga, veendu, et see väljastati füüsilise isikutuvastuse alusel. Kui allkirjastamiseks kasutatud Mobiil-ID on veebi teel väljastatud, siis kasuta allkirjastamiseks ID-kaarti.

  • Tegemist on süsteemipoolse veaga. Palun pöördu Mobiil-ID vormistamiseks Tele2 esindusse või proovi hiljem uuesti. Vaata, millistes esindustes on võimalik Mobiil-ID teenust vormistada siit.

  • Mobiil-ID vormistamise nupp puudub iseteeninduses. Oled sisse loginud kasutajana, kellel on piiratud õigused. Pöördu oma numbri admini poole, kes saab sulle vajadusel õiguse lisada.