Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

Go3 Netflix ja Setanta Sports teenuste kasutamine

Mida tähendab Go3 Netflix ja Setanta Sports teenuste kasutamine?

Tele2 klientidel on võimalik soetada enda Go3 põhipaketi juurde ka Netflixi + Setanta Sportsi lisapakett.
Pakettide info kohta saad lugeda siit.

Kuidas saan Go3 kaudu teenuseid Netflix ja Setanta Sports kasutada? 

Soeta endale mõni Go3 põhipakett näiteks Tele2 esindusest või iseteenindusest ning lisa sinna juurde Netflixi ja Setanta Sportsi lisapakett 

Mida see lisapakett sisaldab?  

Netflix Premium paketi 1-kuulist tellimust: 

  1. Lae sisu alla kuni 6 erinevas seadmes

  2. Vaata samaaegselt kuni 4 seadmest korraga

  3. Vaata Ultra HD kvaliteediga 

Kõik paketid sisaldavad juurdepääsu Setanta Sports rakendusele koos kuutellimusega:
ööpäevaringne juurdepääs spordivideote kogule ja otseülekannetele, sealhulgas suurimate sporditurniiride otseülekannetele 
 

Mis saab, kui mul on juba Netflix tellitud?  

Kui sul on juba olemasolev Netflix teenuse tellimus, siis pärast Netflix konto sidumist oma Go3 kontoga, lõppevad automaatselt eelmise makseviisiga maksed ja hakkad mõlema teenuse eest maksma ühe arvega läbi Tele2.

Kui kasutasid varem teenuses Netflix makseviisina Apple Pay’d, pead teenuse Netflix tellimuse Apple Pay’s tühistama, et vältida edasisi tasusid.
  

  

Kuidas teenust Netflix aktiveerida?  

Kui oled registreerunud teenust Netflix sisaldava paketi kasutajaks, saad Go3lt e-kirja/SMS-i, mis sisaldab linki aktiveerimise infoga.  

  1. Vajuta lingile, mis suunab sind teenuse Netflix lehele. 

  2. Järgi juhiseid olemasoleva Netflix konto sidumiseks oma Go3 paketiga või loo uus Netflix konto ja seo see oma paketiga.  

Kui liitsid kogemata vale konto, vaata allolevasse jaotisse „Liitsin kogemata vale Netflix konto oma paketiga”.  

Kui maksid varasemalt Apple'i kaudu ja sidusid oma konto pärast 25. oktoobrit 2021 teenusepakkuja paketiga, pead oma tellimuse tühistama ka Apple'i kaudu.
Kui sa seda ei tee, võib Apple sinult jätkuvalt tasu võtta.
  

Kui kasutad hetkel mõnda muud Netflix paketti, siis pärast tellimust uueneb sinu pakett aktiveerimisel selleks, mille valisid viimasena Tele2s. 

Kuidas saan kontrollida, kas Netflix on minu paketis või lisatud? 

Saad seda vaadata Tele2 iseteenindusest.
Lisaks,
kui sinu arvel on paketi nimetuses “Netflix”, siis sisaldab see Netflix Premiumi ja Setanta Spordi tellimusi
 


Ü
hendasin kogemata vale Netflix konto oma paketiga.   

Palun võta ühendust teenuse Netflix klienditeenindusega ja palu neil eemaldada valesti seotud konto.
Kui mure on lahendatud, kasuta varem Go3 poolt saadetud aktiveerimislinki, et siduda õige Netflix konto.
 

Mis juhtub minu Netflix kontoga, kui tühistan oma paketi või teenuse?  

Kui tühistad Netflix osana oma Go3 tellimusest või loobud täielikult Go3 teenusest, on sul endiselt juurdepääs teenuse Netflix sisule arveldusperioodi lõpuni
(see on kuupäev, millal aktiveerisid Netflix teenuse, mille tellisid Go3 kaudu).
  

Pärast seda juhtub üks kahest:  

  • Kui sinu Netflix kontol on kehtiv makseviis (näiteks krediit- või deebetkaart), jätkub teenus tõrgeteta ja Netflix võtab sinu tasu vastavalt sinu märgitud makseviisile. 

  • Kui sinu Netflix kontol pole kehtivat makseviisi, siis su konto pannakse ootele. Voogedastuse jätkamiseks tuleb sul logida sisse oma Netflix konto lehele ja lisada uus makseviis.  

Kuidas saan oma Netflix paketti muuta?  

Praegu sisaldab Netflix lisapakett juurdepääsu Netflix Premium paketile, millel on kõrgeim voogesituse kvaliteet ja muud funktsioonid.
Tulevikus võib tulla Netflix tavapakettidele ülemineku võimalus. 
 

  

Mis juhtub minu Netflix kinkekaardi või kampaaniapakkumistega, kui ühendan oma konto selle paketiga?  

Kui ühendad oma konto selle paketiga, jääb sinu kinkekaardi saldo sinu Netflix kontole edaspidiseks kasutamiseks.
Kui otsustad Go3 tellimuse lõpetada, jätkab Netflix sinu kinkekaardilt või kampaaniapakkumise saldost tasude mahaarvamist.
  

  

Mis juhtub minu Netflix kontojäägiga, kui otsustan maksta Tele2 kaudu?  

Teenusele Netflix makstud kuutasu jagatakse proportsionaalselt päevade arvu järgi, mida kasutasid enne Tele2 kaudu maksmisele üleminekut.
See summa jääb sinu kontole seni, kuni hakkad teenuse Netflix kaudu jälle maksma. Raha tagastamiseks võid teenusega Netflix otse ühendust võtta.
  

  

Miks võetakse minult endiselt tasu eelmise makseviisi alusel?  

Kui sul on lisapaketis Netflix, pead eelmise makseviisi alusel tasu võtmise lõpetamiseks siduma oma olemasoleva Netflix konto Go3 kontoga. 

  • Kui sa pole oma kontot sidunud, järgi ülaltoodud juhiseid jaotises „Kuidas teenust Netflix aktiveerida?” 

  • Kui sidusid oma konto, ent oled sidusid selle mõne teise Netflix kontoga või kirjutasid oma meili valesti ja lõid kogemata duplikaatkonto.
    Selle lahendamiseks järgi juhiseid jaotises „Liitsin kogemata oma paketiga vale Netflix konto”.
      

Alates 25. oktoobrist 2021, kui maksid varem Apple'i kaudu ja oled oma konto sidunud Netflix paketiga, pead Apple'i kaudu teenuse Netflix tellimuse tühistama.
Selliselt väldid jätkuvaid makse Apple'ile.
  

  

Mul on probleeme teenusesse Netflix sisselogimisega 

Kui sa ei mäleta oma Netflix sisselogimisandmeid, mine aadressile netflix.com/loginhelp.  

Kui näed teadet „No account found for this email address”, on võimalik, et sisestasid oma meiliaadressi konto liitmisel kogemata valesti.

Selle lahendamiseks proovi 

  • Kui oled mobiilis või veebibrauseris teenusesse Netflix sisse logitud 

  1. Mine oma kontole.   

  2. Vali „Security, et näha oma Netflix kontoga seotud meiliaadressi. 

  3. Siit saad vajadusel muuta konto meiliaadressi.  

  • Kui sa ikka ei saa sisse logida, toimi järgnevalt:  

  1. Logi sisse oma Go3 kontole (veendu enne, et oled Netflixist välja logitud). 

  2. Vali Minu konto > Netflix konto taastamine. 

  3. Sind suunatakse sisselogimislehele, kus su meiliaadress on eeltäidetud. Sellelt lehelt saad oma Netflix kontoga sisse logida ja vajadusel oma meiliaadressi värskendada.  

Miks ma ei pääse teenusele Netflix ligi oma Go3 digiboksis?  

Rakendus Netflix ei ole veel Go3 digiboksides saadaval. Sellegi poolest saad teenust Netflix nautida teistes seadmetes, nagu arvuti, nutitelefon või tahvelarvuti.
Lihtsalt logi oma Netflix kontoga sisse mõnes neist seadmetest, et jätkata oma lemmiksaadete ja filmide vaatamist.
Netflix toetatud seadmete kontrollimiseks külastage seda
linki .  

  

Miks minu Netflix konto tühistati?  

Sinu Netflix konto võidakse tühistada, kui:  

  • tühistad 

  • kogu paketi, mis on seotud Netflix kontoga; 

  • Netflix tellimuse, mis lisati sinu paketti; või 

  • makse ei õnnestunud.  

Kui Sa ei ole tellimuse tühistamist taotlenud ja Sinu Go3 konto on aktiivne, palun võta ühendust Tele2 klienditoega.  

  

Miks minu Netflix konto ei ole aktiivne?  

Sinu konto ei ole aktiivne, kui makse ei ole õnnestunud. Võta ühendust oma teenusepakkujaga, et kontrollida oma konto olekut ja esitada järgmised küsimused:  

  • Kas minu makseviis kontol on ajakohane? 

  • Kas ma olen maksega hiljaks jäänud?  

Veendu, et oled Go3 teenuse eest tasunud, et jätkata teenuse tarbimist. Sa ei pea oma kontot paketiga uuesti siduma.  

  

Kuidas teenusest Netflix loobuda?  

Loobu Netflixi ja Setanta Sportsi lisapaketis Tele2 iseteeninduses või esinduses.
Lisateabe saamiseks vaata jaotist „Mis juhtub minu Netflix kontoga, kui tühistan oma paketi või teenuse?” 
 

  

Mis juhtub, kui mul on juba Setanta Sports tellimus?  

Sa võid ikkagi osta Netflix ja Setanta Sports lisapaketi ja hakata maksma selle teenuse eest ühe arvega.

Kuidas aktiveerida Setanta Sports?

Kui oled tellinud Netflix ja Setanta Sports lisapaketi, mis sisaldab Setanta Sports rakendust, saad e-kirja või SMS-i koos aktiveerimislingiga.  
Klõpsa lingil, mis suunab sind Setanta Sports’i lehele.  

Järgi juhiseid, et siduda oma olemasolev Setanta Sports konto Go3 paketiga või loo uus Setanta Sports konto ja seo see paketiga.  
Kui sul on juba eraldiseisev Setanta Sports tellimus, ära unusta seda tühistada, et vältida tulevasi makseid.  

  

Millistes seadmetes saan kasutada Setanta Sports’i?  

 Setanta Sports’i saab kasutada mitmesugustes seadmetes, sealhulgas veebibrauserites, mobiiltelefonides läbi Setanta Sports rakenduse ning ka enamikes nutitelerites.  
Rohkem teavet ühilduvate seadmete kohta leiad, järgides seda linki.  

  

Kuidas tühistada Setanta Sports tellimus?   

 Eraldi Setanta Sports tellimust tühistada ei ole võimalik ilma, et tühistaksid kogu Netflix ja Setanta Sports lisapaketi.