Vajad abi?
Plume Superpod kasutustingimused
- Tele2 Eesti AS vahendab Plume Design, Inc. (edaspidi Plume) seadmeid ja teenuseid, mis võimaldavad Sul kasutada ja hallata oma WiFi võrku ning kaitsta oma seadmeid küberohtude vastu. Plume seadmega koos tuleb kaasa ka Plume HomePass või Plume WorkPass rakendus, vastavalt Sinu sideteenuse paketile.
- Sa saad kasutada Plume teenust vastavalt Plume teenuse tingimustele, mis on kättesaadavad aadressil https://www.plume.com/legal/terms-of-service/.
Tingimused on kokkuvõtlikult välja toodud eestikeelsena siin:
- Plume lahendus pakub Interneti liikluse kontrollimise haldustarkvara, mis installitakse seadmesse (arvutisse, mobiilseadmesse jne). WiFi seade, mille on väljastanud Tele2, jälgib andmeliiklust ja võimaldab sul piirata juurdepääsu teatud sisule. Plume funktsioonide kasutamisel ei tohi tegevus olla vastuolus seadusega ja saadud informatsiooni ei või kasutada pahatahtlikult.
- Plume seadmeid ja teenuseid kasutades annad Sa Plumele õiguse enda andmeid töödelda vastavalt Plume privaatsuspoliitikale.
- Vastavalt Sinu poolt valitud teenusele, pead Sa järgima Homepass või Workpass teenustele mõeldud eritingimusi.
- Kinnitad, et oled seadme või e-posti aadressi seaduslik omanik ja Sul on kõik seaduslikud õigused konto loomiseks. Sa kohustud tagama oma kasutajanime ja parooli konfidentsiaalsuse ja turvalisuse.
- Seadmesse Tarkvara (HomePass™ või WorkPass™) installides tuleb arvestada sellega kaasnevate turvalisuse eeskirjade ja reeglitega.
- Seadmele rakendatud juurdepääsupiirangud, kauglukustamine või seadme sisu kustutamine konto omaniku poolt võib kaasa tuua andmekadu. Plume ei anna garantiisid ega tagatisi seoses tarkvara toimivusega ning ei vastuta andmekaotuse või muude kahjude eest, mis võivad tekkida selle kasutamisel.
- Plume lahendus võib blokeerida teatud ebaturvalised rakendused, mis üritavad seadmele ligi pääseda või on vastuolus Plume lahendusega ning kujutavad endast küberohtu. Seetõttu ei pruugi seadmega WiFi võrgus olles mõned rakendused käivituda või töötada ootuspäraselt. Ebaturvalistele rakendustele juurdepääsu andmine võib põhjustada andmekadu või andmete varguse.
- Plume kasutajad peavad lähtuma õiglase kasutamise poliitikast. Järgnev on mittetäielik loetelu kasutamisest, mida ei peeta õiglaseks:
tellimuse kasutamine kolmandatele isikutele teenuse pakkumiseks eesmärgiga teenida tulu;
ligipääsu edasimüümine või jagamine muudel ärilistel eesmärkidel. - Plume tellimus on seotud Tele2 lepingu kehtivusega. Plume kontot on võimalik peatada ka soovi korral Plume HomePass või WorkPass rakenduse kaudu enne Tele2 sideteenuse lepingu lõppemist.
- Kasutades Plume lahendust, nõustud vastu võtma, installima ja kasutama kõiki tarkvara värskendusi ja täiendusi, mida Plume automaatselt edastab, et tagada Plume toote ja tarkvara toimivus. Plume funktsionaalsust saab säilitada ainult siis, kui kõik pakutavad värskendused ja täiendused installitakse kohe pärast nendest teavitamist.
- Kasutajal on kohustus hoida konfidentsiaalset teavet saladuses ning kaitsta Plume intellektuaalomandi õigusi.
- Tele2-l on õigus igal ajal muuta teenuse tingimusi või lõpetada Plume teenuse vahendamine ja öelda teenusleping üles, teatades sellest vähemalt 30 päeva ette.
- Teenuse saab lõpetada võttes ühendust Tele2 klienditeenindusega. Teenuse lõpetamisel kohustub klient teenustasu maksma proportsionaalselt vastavalt kasutatud päevade arvule. Teenuse lepingu lõpetamiseks tuleb Sul Tele2-le tagastada Plume seade.
- Tele2 ei vastuta Teenuse katkestuste ega muudatuste eest, kui see on tingitud Plume tegevusest või tegevusetusest.
- Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Teenuse kasutamist ka sinuga sõlmitud liitumisleping, valitud paketi tingimused, Tele2 teenuse kasutamise üldtingimused, Tele2 privaatsuspoliitika ja Tele2 interneti kasutamise tingimused (avaldatud tele2.ee).
Seotud artiklid