Kes on Tele2 teenindusspetsialist?
Meie teenindusspetsialistid on meie klienditoe süda! Me teeme üheskoos Eesti klienditeeninduses kannapöörde ja sul on samuti võimalus kampa lüüa. Ja me ei mõtle lihtsalt väikest pööret, vaid ikka sellist, millest räägitakse. Teenindusspetsialistid pakuvad teeninduskogemust, millest räägitakse naabrimehele ja mille kohta konkurendid mõtlevad, et hmmm… kuidas nad küll seda teevad?
Pärast selle klipi vaatamist saad aru, mida teeme ja miks me seda teeme.

Tööpäeva lõppedes saad päriselt tunda, et oled vähemalt 50-le inimesele toonud naerumuige näole ja hea tunde südamesse. Me tahame oma klientidele pakkuda parimat meie teenustest ja võimalustest. Seega hoiavad meie teenindusspetsialistid ka pilku peal meie klientide teenustel ja tutvustavad vajadusel uusi võimalusi.
Meie Tele2s usume, et parim teenindus algab meie seest, meist endist. Me suhtume klientidesse kui sõpradesse ja mõtleme nii, et rõõmus tele2lane = rõõmus klient. Parim teenindaja on justkui tippspetsialist, kelle arengusse peab järjepidevalt panustama. Nii me usume ja nii me tegutseme!
Tule ja mässa põhjusega üheskoos meiega edasi parima teeninduse suunas!
Sa vastad meie klientidele, kes pöörduvad meie poole erinevate küsimustega. Klientidele vastad sa, kas:
-
kõnede
-
e-kirjade
-
või meie koduleheküljel oleva chati’i kaudu.
Selleks, et naudiksid iga oma tööpäeva, on oluline, et armastad inimestega suhtlemist ja nende abistamist.
Küsimused on erinevad. Me ei erista kõnede, e-kirjade ega chat’i teel sissetulevaid pöördumisi. Meie klientidega võib rääkida kõigest, mis neil mureks või huviks olla võib. Lisaks ootame, et naudid ka müügitööd ning suudad edukalt iga kontakti lõpus pakkuda meie klientidele teenuseid, mida nad hetkel veel ehk meie juures kasutamas ei ole. Enamasti pöördutakse meieni aga küsimustega, mis on seotud näiteks:
-
arvetega
-
oma teenusepaketiga
-
või seadmete toimimisega.
Kui küsimus läheb väga spetsiifiliseks, et me ei suuda seda kohe lahendada, siis on meil ka teise astme klienditugi, kes on keerulisemate ja aeganõudvamate küsimuste vastamisel abiks. Lisaks on meil ka meie tiimis oma tehniline spetsialist, kes abistab tehnilisemates küsimustes. Seega ühel või teisel moel leiame alati lahenduse!
PS. Kindlasti on sulle toeks nii mentor kui ka teised klienditoe teenindusspetsialistid sõltumata asukohast - saad pöörduda nende poole julgelt, kui tunned, et vajad tuge/nõu/juhiseid.
Sinu tööpäeva pikkus jääb vahemikku 8-10 tundi, mille sisse jääb 30-minutiline lõuna + 3 pausi kogukestvusega 50-60 minutit. Kuna oleme meie klientide jaoks alati olemas, siis seetõttu on sinu lõunal/pausidel teatud algus ja lõpp.
Oleme avatud E-R vahemikus 09:00-19:00 (L, P ja riiklikel pühadel suletud). Töö toimub graafikupõhiselt ning kõige levinum vahetus on 09:00-17:30 (sh 30 min lõuna).
Siin on piltlik näide sellest, kuidas sinu nädala graafik võib välja näha:
-
Esmaspäev – 9.00 - 17.00 kõnedele vastamine
-
Teisipäev – 8.00 - 16.00 chatile vastamine
-
Kolmapäev – vaba päev
-
Neljapäev – 9.00 - 19.00 chatile vastamine
-
Reede – 12.00 - 20.00 kõnedele vastamine
-
Laupäev - vaba päev
-
Pühapäev – vaba päev
Iga nädal on erinev.
Muidugi! Oluline on vaid see, et oleksid valmis aeg-ajalt oma armsa tiimiga kohtuma ka – täpsemad kokkulepped regulaarsuse osas tehakse üheskoos otsese juhiga.
Selleks, et kiirendada sisseelamist, infoliikumist ja õppimist, oleme kokku leppinud, et esimestel kuudel töötame ennekõike kontoris.
Miks just Tele2?
Lisaks igakuisele kindlale põhitasule on sul võimalus teenida ka müügiboonust ning võtta osa vägevate auhindadega müügivõistlustest.
Peale põhjalikku koolitusperioodi on sul isiklik mentor, kes toetab sinu rolli sisseelamist – sa ei jää üksi!
Terve Tele2 on kui üks suur kokkuhoidev tiim, kus me kõik tegutseme ühise eesmärgi (= maailma parima kliendikogemuse) nimel. Ükskõik, kelle poole sa ka ei pöörduks, siis ta aitab sind. Päriselt. Ja südamest.
Sul on võimalus valida vastavalt sinu harjumustele ja eelistustele sobiv toetuspakett, kas:
-
igakuine sporditoetus läbi Stebby keskkonna (33€ kuus);
-
põhjalik ja lai täiendav tervisekindlustus, mis katab näiteks eriarsti vastuvõtud ning hambaravi;
Lisaks toetame külastusi psühholoogi vastuvõtule, teeme koostööd MinuDoc keskkonnaga ning meil on oma sisecoach, kes toetab sind erinevate küsimustega.
Graafikupõhine töö tekitab vabu puhkehetki ka keset nädalat või hoopiski nädala alguses – nii saad sättida enda tegemisi ja toimetusi erinevatele ajahetkedele.
Tele2s on lubatud ka eksida, aga hästi oluline on see, et me oma vigadest ka õpiks.
Tšeki lugu ühest meie apsakast siit.
Tele2s on meie südameasjaks tele2laste areng. Oleme loonud tugeva sisseelamisprogrammi, et toetada uusi töötajaid nende esimestel kuudel – see hõlmab onboardingu päeva, põhjalikku baaskoolituste kava ning mentorlusprogrammi klienditoe töötajatele. Lisaks pakume oma koolituskeskkonnas mitmekesiseid sisekoolitusi, mida saab läbida just endale sobival ajal ja tempos. Paar korda aastas toimuvad ka üle-ettevõttelised koolitustesarjad, mis toovad kokku nii klienditoe töötajad kui ka kogu Tele2, et koos õppida ja kasvada.
Kui aga sind huvitab mõni uus roll mõnes muus osakonnas, siis ka sellele saame anda hoogu juurde. Meie klienditoe tiimidest on liigutud näiteks klienditoe eksperdiks, ärikliendi müügispetsialistiks, mentoriks, tiimijuhiks. Kõik oleneb sinust ja sinu ambitsioonidest! :)
„Aasta Tele2s on minu jaoks olnud tõeline arenguteekond. Töö klienditeeninduse ja uute töötajate koolitajana on andnud mulle suurepärase võimaluse arendada suhtlemisoskust, kannatlikkust, kohanemisvõimet kui ka enesekindlust. Iga päev on olnud erinev – olen õppinud keerulistes olukordades selgelt ja rahulikult suhtlema ning leidma lahendusi kiiresti ja kindlalt. Minu suhtlemisoskus, eneseareng ja ajaplaneerimine on saanud täiesti uue taseme. Lisaks tean nüüd rohkem seadmetest, süsteemidest ja isegi asjadest, millest varem aimugi polnud. Üks on kindel – pärast seda aastat ei ole ma enam endine inimene. Kasvanud nii professionaalselt kui isiklikult – ja see on Tele2s alles algus!“
- Igakuine kindel põhitasu
- Põhjalik sisseelamise programm - peale koolitusperioodi on sul isiklik mentor, kes toetab sinu rolli sisseelamist – sa ei jää üksi!
- Ühtehoidev põhjusega mässajate seltskond - terve Tele2 on kui üks kokkuhoidev pere, kus me kõik tegutseme ühise eesmärgi (= maailma parima kliendikogemuse) nimel. Ükskõik kelle poole sa ka ei pöörduks, siis ta aitab sind. Päriselt. Ja südamest.
- Kodukontori toetus - tee tööd seal ja nii, nagu sinule on mugav. Sa ei pea elama Tallinnas või Tartus selleks, et töötada kõnekeskuses. Toetame ka kuni 350€ ulatuses tooli, laua ja/või laualambi ostu. Ikka selleks, et kodukontoris töötamine oleks võimalikult tervislik ja mugav.
- Toetame nii vaimset kui füüsilist tervist
- Paindlikkus - graafikupõhine töö tekitab vabu puhkehetki ka keset nädalat või hoopiski nädala algust – nii saad sättida enda tegemisi ja toimetusi erinevatele ajahetkedele.
