Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Teenindus-spetsialist

Püsi lehel ja saad teada, kellega on tegu.

Kes on Tele2e Teenindusspetsialist?

Meie teenindusspetsialistid on meie klienditoe süda! Me teeme üheskoos Eesti klienditeeninduses kannapöörde ja sul on samuti võimalus kampa lüüa. Ja me ei mõtle lihtsalt väikest pööret, vaid ikka sellist, millest räägitakse. Teenindusspetsialistid pakuvad teeninduskogemust, millest räägitakse naabrimehele ja mille kohta konkurendid mõtlevad, et hmmm… kuidas nad küll seda teevad?

Pärast selle klipi vaatamist saad aru, mida teeme ja miks me seda teeme.

Tööpäeva lõppedes saad päriselt tunda, et oled vähemalt 50-le inimesele toonud naerumuige näole ja hea tunde südamesse. Me tahame oma sõpradele pakkuda parimat meie teenustest ja võimalustest. Seega hoiavad meie teenindusspetsialistid ka pilku peal meie sõprade teenustel ja tutvustavad vajadusel uusi võimalusi.

Meie Tele2s usume, et parim teenindus algab meie seest, meist endist. Me suhtume klientidesse kui sõpradesse ja mõtleme nii, et rõõmus tele2lane = rõõmus sõber (klient). Parim teenindaja on justkui tippspetsialist, kelle arengusse peab järjepidevalt panustama. Nii me usume ja nii me tegutseme!

Tule ja mässa põhjusega üheskoos meiega edasi parima teeninduse suunas!

Oota aga, kuidas mu tööpäev siis päriselt välja näeb?

Sa vastad meie klientidele (=sõpradele), kes pöörduvad meie poole erinevate küsimustega. Sõpradele vastad sa, kas:

  • kõnede

  • e-kirjade

  • või meie koduleheküljel oleva chati’i kaudu.

Selleks, et naudiksid iga oma tööpäeva, on oluline, et armastad inimestega suhtlemist ja nende abistamist.

Millistele küsimustele ma teenindusspetsialistina täpsemalt vastama pean?

Küsimused on erinevad. Me ei erista kõnede, e-kirjade ega chat’i teel sissetulevaid pöördumisi. Meie sõpradega võib rääkida kõigest, mis neil mureks või huviks olla võib. Enamasti pöördutakse meieni aga küsimustega, mis on seotud näiteks:

  • arvetega
  • oma teenusepaketiga või
  • seadmete toimimisega.

Kui küsimus läheb väga spetsiifiliseks, et me ei suuda seda kohe lahendada, siis on meil ka teise astme klienditugi, kes on keerulisemate ja aeganõudvamate küsimuste vastamisel abiks. Lisaks on meil ka meie tiimis oma tehniline spetsalist, kes abistab tehnilisemates küsimustes. Seega ühel või teisel moel leiame alati lahenduse!

PS. Kindlasti on sulle toeks nii mentor kui ka teised klienditoe teenindusspetsialistid sõltumata asukohast - saad pöörduda nende poole julgelt, kui tunned, et vajad tuge/nõu/juhiseid.

Kuidas selle töögraafikuga ikkagi oli?

Sinu tööpäeva pikkus jääb vahemikku 8-10 tundi tundi, mille sisse jääb 30-minutiline lõuna + 3 pausi kogukestvusega 50 minutit. Kuna oleme meie sõprade (=klientide) jaoks alati olemas, siis seetõttu on sinu lõunal/pausidel teatud algus ja lõpp.

Oleme avatud E-L vahemikus 09:00-19:00 (P ja riiklikel pühadel suletud). Töö toimub graafikupõhiselt ning kõige levinum vahetus on 09:00-17:30 (sh 30 min lõuna).

Siin on piltlik näide sellest, kuidas sinu nädala graafik võib välja näha:

·    Esmaspäev – 9.00-17.00 kõnedele vastamine

·    Teisipäev – 9.00-16.00 kõnedele vastamine

·    Kolmapäev – vaba päev

·    Neljapäev – vaba päev

·    Reede – 9.00 - 19.00 chatile vastamine

·    Laupäev- 9.00 - 19.00 kõnede vastamine

·    Pühapäev – vaba päev

Iga nädal on erinev.

Kas on ka kodukontori võimalus?

Muidugi! Ikka nii, nagu sulle endale sobib. Võid töötada kodukontorist (muide, pakume ka kodukontori toetust näiteks laua ja tooli ostuks, et saaksid mugavalt ja turvaliselt ka kodust töötada). Oluline on vaid see, et oleksid valmis ka aeg-ajalt oma armsa tiimiga kohtuma kas Tallinna või Tartu töökodus.

Miks just Tele2?

Igakuine kindel töötastu

Lisaks igakuisele kindlale põhitasule on sul võimalus teenida ka müügiboonust ning võtta osa vägevate auhindadega müügivõistlustest.

Põhjalik sisseelamise programm

Peale põhjalikku koolitusperioodi on sul isiklik mentor, kes toetab sinu rolli sisseelamist – sa ei jää üksi!

Ühtehoidev põhjusega mässajate seltskond

Terve Tele2 on kui üks suur kokkuhoidev pere, kus me kõik tegutseme ühise eesmärgi (= maailma parima kliendikogemuse) nimel. Ükskõik, kelle poole sa ka ei pöörduks, siis ta aitab sind. Päriselt. Ja südamest.

Kodukontori toetus

Tee tööd seal ja nii, nagu sinule on mugav. Sa ei pea elama Tallinnas või Tartus selleks, et töötada meie klienditoes. Toetame ka kuni 350€ ulatuses näiteks tooli, laua ja/või laualambi ostu. Ikka selleks, et kodukontoris töötamine oleks võimalikult tervislik ja mugav.

Toetame nii vaimset kui füüsilist tervist

Sul on võimalus valida vastavalt sinu harjumustele ja eelistustele sobiv toetuspakett, kas:

  • igakuine sporditoetus läbi Stebby keskkonna (33€ kuus);

  • põhjalik ja lai täiendav tervisekindlustus, mis katab näiteks eriarsti vastuvõtud ning hambaravi;

Lisaks toetame külastusi psühholoogi vastuvõtule, teeme koostööd MinuDoc keskkonnaga ning meil on oma sisecoach, kes toetab sind erinevate küsimustega.

Paindlikkus

Graafikupõhine töö tekitab vabu puhkehetki ka keset nädalat või hoopiski nädala alguses – nii saad sättida enda tegemisi ja toimetusi erinevatele ajahetkedele.

Vigade tegemine on okei

Tele2s on lubatud ka eksida, aga hästi oluline on see, et me oma vigadest ka õpiks.

Tšeki lugu ühest meie apsakast siit.

Klienditoes saad soovi korral anda hoo sisse oma arengule

Käivitasime ettevõttesisese, 6-kuulise kooskasvamise teekonna - Teenindusliiga arenguprogrammi. See toob kokku meie Tele2 põhjusega mässajad, kellel on ühine eesmärk – saada parimaks versiooniks iseendast, et seeläbi pakkuda parimat teeninduskogemust Eestis. Lubame, et meiega koos kasvad teeninduse tipuks! See pole lihtsalt koht, kus õpetame, kuidas olla viisakas ja öelda tere, vaid see on vägev kooskasvamise teekond, mis on elumuutev. Koos sellega õpid ennast ja enda emotsioone paremini tundma ja nendega toime tulema ehk kasvad ka inimesena.

Kui aga sind huvitab mõni uus roll mõnes muus osakonnas, siis ka sellele saame anda hoogu juurde. Meie klienditoe tiimidest on liigutud näiteks klienditoe eksperdiks, ärikliendi müügispetsialistiks, mentoriks, tiimijuhiks. Kõik oleneb sinust ja sinu ambitsioonidest! :)

Loe, mida arvab meie teenindusspetsialist Iris

 

„Aasta Tele2s on olnud kõige õpetlikum aasta minu elus. Olen aasta jooksul õppinud paremini väitlema ja argumenteerima, väga kiiresti kirjutama, pingetaluvus on tõusnud kordades ning olen  suhelnud klientidega igast valdkonnast ja igast isikutüübist. Tööle tulles ei osanud ma arvata, et minu teadmised seaduste ja majanduse kohta nii palju kasvavad. Rääkimata tehnika ja seadmete kohta. Tele2s on (enese)areng popp!“

 

  • Igakuine kindel põhitasu
  • Põhjalik sisseelamise programm - peale koolitusperioodi on sul isiklik mentor, kes toetab sinu rolli sisseelamist – sa ei jää üksi!
  • Ühtehoidev põhjusega mässajate seltskond -  terve Tele2 on kui üks kokkuhoidev pere, kus me kõik tegutseme ühise eesmärgi (= maailma parima kliendikogemuse) nimel. Ükskõik kelle poole sa ka ei pöörduks, siis ta aitab sind. Päriselt. Ja südamest.
  • Kodukontori toetus - tee tööd seal ja nii, nagu sinule on mugav. Sa ei pea elama Tallinnas või Tartus selleks, et töötada kõnekeskuses. Toetame ka kuni 350€ ulatuses tooli, laua ja/või laualambi ostu. Ikka selleks, et kodukontoris töötamine oleks võimalikult tervislik ja mugav.
  • Toetame nii vaimset kui füüsilist tervist
  • Paindlikkus - graafikupõhine töö tekitab vabu puhkehetki ka keset nädalat või hoopiski nädala algust – nii saad sättida enda tegemisi ja toimetusi erinevatele ajahetkedele.

Saa tuttavaks oma võimalike tiimijuhtidega