Alates 1. detsembrist 2015 on Tele2 klienditeeninduse number 6 866 866 avatud kell 7:00-23:00.

Kliendid saavad oma jooksvat saldot, viimase arve summat ning laekumist kontrollida 24 tundi ööpäevas, helistades lühinumbrile 1886.

Kliendi jaoks on alati avatud ka Tele2 iseteenindus aadressil minu.tele2.ee. Iseteenindus võimaldab juurdepääsu oma viimase kuue kuu arvetele ja kõnede eristustele, tellitud teenustele, jooksva kuu saldo ja andmemahu kasutuse infole. Seda eesti ja vene keeles. Loe Tele2 iseteenindusest lähemalt: tele2.ee/tugiinfo/minutele2

Iseteenindust saab mugavalt kasutada ka rakenduse „Tele2 Eesti“ vahendusel, mille saab nutiseadmesse laadida Google Play ning App Store kaudu. Loe Tele2 Eesti äpist lähemalt: tele2.ee/tele2app