Tele2 tõi esimese operaatorina taas turule lojaalsusprogrammi, mis pakub kuni 50 protsendi ulatuses enam tasuta internetimahtu neile klientidele, kes oma pere numbrid ühe lepingu alla koondavad.

Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul kasutavad Eesti inimesed mobiilset internetti võrreldes paariaasta taguse ajaga ligi 60 protsenti enam, mistõttu on kasvanud ka nõudlus suuremate internetimahtude järgi. “Otsustasime luua lojaalsusprogrammi Tele2 tänastele klientidele ning pakkuda neile midagi hästi konkreetset, lihtsat ja vajalikku – tasuta internetti,” selgitas Aron, kelle sõnul on mitmed Eesti telekomioperaatorid uute klientide nimel peetavas võidujooksus olemasolevad kliendid piisava tähelepanuta jätnud.

Uue lojaalsusprogrammiga saavad liituda kõik vähemalt kaheliikmelised pered. “Tahamegi vastu tulla just neile peredele, kelle jaoks on mobiiltelefon igapäevane töö- ja meelelahutusseade, mida kasutatakse aktiivselt uudiste ja e-kirjade lugemiseks, videote vaatamiseks, muusika kuulamiseks, pangatehingute tegemiseks, piltide jagamiseks sotsiaalmeedias ning erinevate teiste toimingute tarbeks,” ütles Aron ning lisas, et iga uue pereliikme lisandumisega saavad lojaalsusprogrammiga liitujad kasutada järjest enam tasuta internetti.

Vaata spetsiaalsest kalkulaatorist, kui palju tasuta internetti võidaks sinu pere: http://tele2.ee/multipakett