Vabandame oma klientide ees eile alguse saanud rändlusteenuse probleemi pärast, mis on nüüdseks lahendatud.

Eilse ja tänase jooksul on Tele2 välismaal viibivad kliendid kogenud probleeme helistamisel, sõnumite saatmisel ja andmeside kasutamisel.

Praeguseks teadaolevalt esines rändlusteenusega seotud tõrkeid üle maailma ning tegu oli roamingupartneri Comfone tehnilise rikkega, mis sai alguse nende tehnilisest uuendusest. Probleem puudutas Tele2 Gruppi ja ka mitmeid teisi välisoperaatoreid.

Võtame kõigi klientidega, kes kannatada said, personaalselt ühendust.


Mis toimus?

Tele2 rändlusteenused ei töötanud. Kui olite välismaal ja ei saanud võrguga ühendust, siis teadke, et probleem ei olnud teie SIM-kaardis ega telefonis, vaid võrgus.
Probleem ei puudutanud Eestis viibivaid Tele2 kliente.
 
Mis ja kus katki oli?
Võrguprobleemi allikaks oli Tele2 partner, kelle teenuste kaudu me tagame välismaa operaatorite võrkudega ühendumise. Partneriks on Šveitsi ettevõte Comfone, kes on üks maailma suurimaid – ja kuni antud hetkeni usaldusväärsemaid – tegijaid oma valdkonnas. Probleem esines nende süsteemides, mis tagavad meie klientidele välismaal teiste operaatorite võrkudega ühendumise.

Probleem tekkis pärast Comfone’i süsteemide tehniliste uuenduste tegemist.. Rike puudutas tervet Tele2 Gruppi ning mitmeid teisi rahvusvahelisi operaatoreid.


Vabandame veel kord kõigi oma klientide ees, kes ei saanud rändlusteenuse rikke tõttu teenuseid kasutada.