Tele2 Eesti kasvatas 2016. aasta kolmandas kvartalis EBITDA-t võrreldes mullu sama perioodiga 10 protsenti ja müügitulu 4 protsenti.

Ettevõtte EBITDA ehk ärikasum enne kulumit kasvas 2016. aasta kolmandas kvartalis 2015. aasta sama kvartaliga võrreldes 10 protsenti, tõustes 4,8 miljoni euroni. Tele2 Eesti müügitulu kasvas kolmandas kvartalis võrreldes mullu sama perioodiga 4 protsendi võrra, ulatudes 19 miljoni euroni.

Tele2 tegevjuhi Argo Virkebau sõnul püsib telekomisektori peamise edasiviiva mootorina jätkuvalt kasvav andmesideliiklus. „4G interneti kasutajate arv jätkab tõusu. Kolmanda kvartali lõpus oli meie võrgus 4G interneti kasutajaid märkimisväärselt rohkem kui 2G ja 3G teenuse tarbijaid kokku,“ ütles Virkebau.

Lisaks kasvavale internetitarbimisele koduriigis on Euroopa Liidu piires langenud rändlustasude hinnad tõstnud oluliselt ka rändlusteenuse kasutatavust. „Inimesed on hindade alanemisega rändluses kiiresti kohanenud, mille tulemusena on andmeside kasutus Euroopa Liidu piires aastaga kasvanud 250 protsenti,“ lisas ettevõtte juht.

Kolmandaks toetasid müügitulu tõusu uued koostöölepingud suurpankadele, rahvusringhäälingule ja riigi andmesidevõrkudele andmeside erilahenduste pakkumiseks. Septembris valmis ettevõttel suurklientidele uus optiline magistraalsideliin Tallinnast läbi Valga Riiga.

Tele2 on tänavu üheksa kuuga Eestisse investeerinud üle 6 miljoni euro. Kolmandas kvartalis investeeriti enim Tallinnasse, Harjumaale ja Lääne-Eestisse, kus tõsteti uute sageduste ja võrgutehnoloogiate lisamisega mobiilse interneti kiirust ning uuendati mitmeid esindusi. Samuti tõi ettevõte uute teenustena turule uued soodsad rändluspaketid, Viaplay internetitelevisiooni ja makselahenduse Google Play e-poes.