Alates 11.05.2018 pakub Tele2 ettevõtetele kaasaegset pilvepõhist kõnehalduse terviklahendust.

Tele2 kõnehalduse terviklahendus PRO 2.0 on pilvepõhine keskkond, mis mõeldud ettevõtetele, kelle äritegevuse aluseks on kliendikõnede tõhus haldamine.

PRO 2.0 asendab sisuliselt kunagist telefoni keskjaama. Uudse terviklahenduse kasutajad saavad oma kõnede liikumise teekonda vastavalt vajadusele seadistada ning hiljem ka veebikeskkonnas analüüsida. Kuna kõneteenus on pilvepõhine ja seega ka kaablivaba, siis saavad ettevõtted oma kliente teenindada mobiilses kontoris kõikjal üle Eesti.

Teenuse kasutajatel on võimalus valida, millises neile sobivas seadmes nad soovivad oma telefonivestlusi korraldada, olgu selleks siis mobiiltelefon, arvutitelefon, lauatelefon või kombinatsiooni kõigist kolmest. Tele2 PRO 2.0-ga saavad liituda Tele2 ärikliendid ning numbrid, millel on Tele2 mobiilipakett. Esimene proovikuu on klientidele tasuta.

Tele2 PRO kohta saab rohkem lugeda siit: https://tele2.ee/ettevotja/teenused/koneteenused/tele2-pro või võtta meiega ühendust siit või numbril 1205.

PRO 2.0 pakub kasutajale mitmeid võimalusi:

  • mobiilirakendus (Tele2 Växel)
  • välja helistamisel soovitud numbri kuvamine (mobiili-, laua- või ettevõtte üldnumber)
  • kasutaja oleku info
  • ettevõtte tervitussõnum
  • grupivestlus
  • ettevõtte kõnepostkast
  • isiklik kõnepostkast
  • grupi SMS-i teenus
  • IVR ehk automaatsekretäri funktsionaalsus (teema ja keele valik)
  • tööaja juhtimise teenus
  • ettevõtte vajadusi arvestavad kõnede suunamise lahendused
  • telefonikonverentsi teenus
  • tarkvaratelefon
  • telefonikõnede salvestamine tarkvaratelefoniga
  • võimalus valida vajalikke lisateenuseid vastavalt ettevõtte vajadustele
  • oma teenuse haldus iseteeninduskeskkonnas, kuhu saab logida SIIT.