Paide linn tunnustas ettevõtluskonkursi raames juba kuuendat korda linna tublimaid ettevõtteid.

Tänavu valiti Eestimaa südame parima teeninduskultuuriga ettevõtteks Tele2 Eesti AS esindus, mille töötajat Mariliis Talvoja tunnustati aprillis toimunud Eesti parima teenindaja konkursil ka vabariigi parima klienditeenindaja tiitliga.

„Võtame meeleldi vastu auhinna, mille meie klienditeenindajad ning esinduse juhataja tubli tööga välja on teeninud,“ sõnas Tele2 personalidirektor Helena Evert. „Paide esindus on tõesti viimasel aastal teiste seast suurepäraste müügitulemuste ja klientide tagasisidega silma paistnud,“ sõnas ta.

Tiitliväärilise teenindustaseme saavutamisel ongi Everti sõnul oluline roll just klientide tagasisidel. „Professor Maaja Vadi ütles kunagi, et kliendipretensioon on suurim väärtus – nõustun temaga, sest just kliendipoolse tagasiside, pimeostude teostamise ja atesteerimistestide abil ongi meil võimalik kitsaskohti märgata, neid analüüsida ning parandada,“ lisas ta.

„Meie suurimaks varaks on aga ambitsioonikad ja rõõmsameelsed töötajad, kes teevad oma tööd südamega ning püüdlevad aina paremate tulemuste poole,“ toonitas Evert, „tööandjana on oluline selliseid inimesi märgata, tunnustada ning hoida.“

Kevadel riigi parimaks klienditeenindajaks valitud Paide müügikonsultant Mariliis Talvoja jäi žüriile silma siira sooviga klientidele just neile kõige parem lahendus leida. „Et tõelised eeskujud meil endi seast on võtta, osaleb Mariliis koos mitmete teiste tublide töötajatega mentorlusprojektis, mille raames käiakse erinevate esinduste tiime koolitamas ja juhendamas,“ ütles Evert.

Paide linn tunnustab 2011. aastast alates ettevõtteid viies kategoorias: „Paide parim tööandja“, „Paide parim toetaja“, „Paide parim kohalik toode või teenus“, „Paide parima teeninduskultuuriga ettevõte“ ja „Paide parim ettevõte“.