52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Uudised aastast
Mõistlik hind tõi Tele2le 9600 uut klienti, enim on kasvanud netiteenuste kasutamine

Tele2 põhiteenuste kliendibaas kasvas aasta esimese kolme kuuga 9600 kliendi võrra, samas jäi lõpptarbija teenuste tulu võrreldes eelmise aastaga sarnasele tasemele ning ärikasum vähenes 4,5%. Põhjuseks on muu hulgas kiire sisendkulude kasv ja erakliendi käibemaksutõusu ettevõtte kanda võtmine, selgus Tele2 esimese kvartali majandustulemustest.

Tele2 hoiatab pettuse eest: teenusepakkujad ei tee kahtlaseid kõnesid!

Viimasel ajal on levima hakanud pettus, mille käigus helistatakse inimestele Tele2 või mõne teise telekomi nimel ja kutsutakse esindusse väitega, et pakett saab läbi ja number läheb kinni. Tele2 rõhutab, et ettevõtte klienditeenindajaid selliseid kõnesid ei tee!

Uuring: Tele2 on jätkuvalt enim soovitatud mobiilsideoperaator Eestis

Tele2 on neljandat aastat järjest klientide poolt enim soovitatud Eesti mobiilsideoperaator, omades teiste sama valdkonna ettevõtetega võrreldes ainsana positiivset soovitusindeksi skoori (NPS), selgus hiljutisest Kantar Emori uuringust. Positiivse tulemuse taga on kõrgetasemeline klienditeenindus ja mõistlikud hinnad.

Eestis on nüüd Tele1!

Tele2 on juba aastaid olnud parima teenindusega telko Eestis ja hiljuti võitsid ka ettevõtte teenindajad teist aastat järjest Parima Teenindaja konkursil, nii Tele2 juhatus otsustas, et alates 1. aprillist on ettevõtte nimi Eestis hoopis Tele1 Eesti.

Esinduste lahtiolekuajad pühadel

Lahtiolekuajad pühadel

Uuring: klientide rahulolu teenindusega on langenud, aga Tele2 ujub vastuvoolu

Hiljutisest Norstati uuringust selgus, et kuigi klientide rahulolu Eesti teeninduskvaliteediga on viimase viie aasta jooksul langenud, on erinevalt konkurentidest märkimisväärselt tõusnud Tele2 soovitusindeks. Tulemusi kinnitab ka tänavuse Eesti parima teenindaja konkurss, kus kaksikvõidu said taas Tele2 teenindajad.

Uuring: klienditeenindajad tunnevad, et neisse suhtutakse üha halvemini

Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud, selgus uuringufirma Norstat poolt läbi viidud uuringust. Kolmandik teenindajatest tunneb, et nende töö ei ole klientide ja ühiskonna poolt väärtustatud ning lausa 39% tajub klientide suhtumise halvenemist.

Tele2: telekomisektor tegi mullu rekordilisi investeeringuid

Kõrgele inflatsioonile ja kulude kasvule vaatama pakkus Tele2 Eesti eelmisel aastal jätkuvalt mõistliku hinnaga kvaliteetseid teenuseid, tuues esimesena turule 5G kõnekaardi ning kasvatades lõpptarbijate teenuste tulu, selgus ettevõtte majandustulemustest.

Tele2 pakub esimesena turul 5G kõnekaarti ja seda vähem kui euro eest

Tele2 lisab esimese mobiilioperaatorina Eesti turul ka kõnekaartidele 5G võimekuse, mis annab kõigile ettevõtte klientidele võimaluse kasutada senisest veelgi kiiremat ja vastupidavamat internetiühendust ning seda ka alla eurose paketi puhul.

Tele2 teeb küberkriiside lahendamisel koostööd RIA-ga 

Tele2 osales 6.–9. novembril toimunud Riigi Infosüsteemi Ameti (RIA) korraldatud küberreservi õppusel. Õppuse tulemusel osatakse ühiselt keerukaid küberintsidente efektiivsemalt lahendada.

...