Hoolduskeskused

Tele2 müüb seadmeid. Hooldust ja remonti teostavad tootjate poolt sertifitseeritud hoolduskeskused. Veatuvastusel ja vastutuse kindlaks määramisel lähtub Tele2 alati ametliku hoolduskeskuse hinnangust/ekspertiisist/diagnostikast.

Mida teha kui mu seadmega on probleeme?

  • Kui seadme kasutamisel on tekkinud mõni probleem, siis esmalt kontrolli kas kasutad seadet vastavalt kasutusjuhendile.
  • Probleemi võib lahendada tehaseseadete taastamine, kasutusjuhendist leiad info, kuidas seda teha. Tehaseseadete taastamine kustutab seadmest kõik andmed - sõnumid, kõnelogid, fotod ja videod. Seega enne seadete taastamist varunda kindlasti vajalikud andmed.
  • Kui seadmel avaldub endiselt probleem, pöördu tootja poolt volitatud hoolduskeskusesse või lähimasse Tele2 esindusse. Kindlasti võta kaasa seadme ostudokument.
  • Hooldusperioodi pikkus sõltub seadme tootjast ja tuvastatud veast. Tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva kui välistatud ei ole ka pikem remondi- ja hooldustöö periood.

NB! Väga mugav lahendus! Telefoni on võimalik saata MTTC Eesti OÜ hoolduskeskusesse ka postiga !

Kasutada saab Omniva postiautomaate või kullerteenust.

Omniva postiautomaadi tasu edasi- tagasi teenusel 3,98 €

Kulleri tasu edasi-tagasi teenusel 5,98 €

Hooldustöö saab klient ise vormistada MTTC Eesti OÜ kodulehel www.mttc.ee


Tingimused

Erakliendile on pretensioonide esitamise aeg 24 kuud alates ostu kuupäevast. Sel perioodil ilmnenud puudused kõrvaldatakse tasuta. Ärikliendi puhul sõltub pretensioonide esitamise aeg tootja poolt antud garantiiperioodist.

Puuduseid, mis on esitatud pretensiooni esitamise õiguse ajal, ei kõrvaldata tasuta:

  • kui seadet ei ole kasutatud vastavalt kasutusjuhendile
  • kui seadmel tuvastatakse mehhaaniline kahjustus (kukkumisjäljed, muljumisjäljed jne)
  • kui seadmel tuvastatakse niiskuskahjustus
  • kui seadet on valesti hooldatud, näiteks seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik
  • kui seadme seerianumber, kontrollkleebis või markeeriv kleebis on rikutud või eemaldatud

Hooldustöö käik

Tele2 kodulehel on hooldustöö käiku võimalik jälgida tunnuskoodi ja hooldustöö ID alusel jälgida siit.
 
 

* väljad kohustuslikud

 

Hooldustöö käiku saad jälgida ka www.mttc.ee seadme tunnuskoodi alusel.

 

Seadme hooldusesse või remonti saatmisel teeb Tele2 koostööd ainult tootjate poolt volitatud hoolduskeskustega, kelle loetelu leiad alljärgnevast tabelist.

Mudel Hoolduskeskus Aadress Kontakt

CAT

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

HTC

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Huawei telefonid, tahvlid, 4G modemid, ruuterid

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

LG

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Nokia

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Samsung

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Siemens

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Sony, Sony Ericsson

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Motorola MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Huawei 3G modemid, ruuterid Sevarta OÜ

Kadaka tee 44, Tallinn
www.sevarta.ee

6562469
rein@sevarta.ee

Prestigio Panaservices OÜ

Liimi 1, Tallinn
panaservice.ee

6997000
info@panaservice.ee

GoClever Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn 6671796
info@servisaict.ee
Apple
Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn

6671796
info@servisaict.ee

Asus
Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn

6671796
info@servisaict.ee