Minu Tele2 iseteenindus

Tele2 iseteenindus minu.tele2.ee on avatud ööpäevaringselt ning enamik toiminguid saad seal teha tasuta või teistest teeninduskanalitest soodsama hinnaga.

Iseteenindusse sisselogimiseks kasuta oma mobiilinumbrit, ID-kaarti või Mobiili-ID’ed. Peale esmakordset sisselogimist mobiilinumbriga on Sul võimalik siduda ka enda Facebooki või Google+ konto ning edaspidi saad sisselogimiseks kasutada ka neid kanaleid.

Iseteeninduses saad:

  • vaadata jooksva kuu teenusekasutust
  • mugavalt tasuda arveid (ülevaade viimase 6 kuu arvetest)
  • saata tasuta sõnumeid
  • uuendada oma kontaktandmeid, tellida ja muuta teenuseid.

Kasutad iseteenindust esmakordselt?

Esmakordsel sisselogimisel on oluline registreerida end kasutajaks:

  • Vali sisselogimise lehelt „Loo uus kasutaja“. 
  • Sisesta oma Tele2 mobiiliinumber ning vali „Jätka“.
  • Sisesta sõnumiga saadud 4-kohaline ajutine parool ning vali „Edasi“.
  • Sisesta omale meelepärane uus parool, mida edaspidi, kui logid iseteenindusse oma mobiilinumbriga, kasutada. Parool peab olema vähemalt 6-kohaline ning sisaldama nii väikeseid kui suuri tähti kui ka ühte numbrit.

Kuidas kasutada FB, G+ sisselogimist?

FB ja G+ sisselogimist saad kasutada peale seda, kui oled esmalt registreerinud mobiilinumbriga iseteeninduse kasutajaks ja iseteeninduse keskkonda sisse loginud. Vali Minu konto alt Sisselogimise lisavõimalused ning seo number soovitud kanaliga.

Iseteeninduses on piiratud kasutajaõigus?

Piiratud kasutusõigusega tavakasutaja näeb iseteeninduses konkreetse mobiilinumbriga seotud infot, nt jooksvat teenusekasutust, teenuspaketti ning aktiivseid teenuseid. 
Administraatorid ehk piiramatu kasutusõigusega on mobiilinumbrid, millega sisse logides on ligipääs kogu lepinguga seotud infole. Nad saavad muuta ja tellida teenuseid, teostada paketivahetust või muuta krediidilimiiti jne.
Mobiil-ID ja ID-kaardiga saavad sisse logida ainult erakliendid, kelle nimel on Tele2 leping. Kuigi mobiil-ID ja ID-kaardiga sisselogimisega kaasneb kogu lepingule piiramatu kasutusõigus, soovitame edaspidiseks määrata oma koondarvele ka vähemalt ühe administraatori. Nii saab mugavalt sisse logida ka nutiseadmes.    

Kuidas saab administraatoriks ehk piiramatut ligipääsu?

Administraatori määramiseks ootame lepingu omanikku Tele2 esindusse koos isikuttõendava dokumendiga. Samuti saab administraatorit määrata kui saata digiallkirjastatud vabas vormis avaldus e-mailiga info@tele2.ee.

Ei näe kõnede eristust?

Kui iseteeninduses ei saa peale arve koostamist alla laadida kõnede eristust, siis tõenäoliselt ei ole igakuine kõnede eristuse teenus tellitud. Kui kõnede eristus ei ole tellitud, muutub see nähtavaks peale 10. kuupäeva.

Soovid iseteeninduses saata sõnumeid?

Iseteeninduses saad ühes kalendrikuus saata 10 tasuta sõnumit. Ühe SMSi pikkus on kuni 160 tähemärki, kui SMSi pikkus on rohkem kui 160 tähemärki, siis on tegemist liitsõnumiga. Ühe saatmiskorra ajal on Sul iseteeninduses võimalik saata kuni 960 tähemärgi pikkune tekst, mis arvestatakse kui 6 sõnumit.
Standardse SMSi pikkus on 160 tähemärki, kuid tähemärkide arv võib langeda, kui kasutada SMSis keerulisemaid sümboleid ehk Unicode sümboleid. Unicode sümbolite hulka kuuluvad näiteks kõik kirillitsa tähed (vene tähestik) ja eesti tähestiku täpitähed. Tähemärkide kokkuhoiu mõttes võib kasutada näiteks „õ“ tähe asemel number 6-te ja „ä“ tähe asemel number 2-te.