Deezer

Deezer muusikateenusDeezeriga saad kvaliteetse muusikateenuse, mis annab ligipääsu rohkem kui 35 miljonile muusikapalale. 

Deezer sisaldab suurt valikut nii Eesti kui ka välismaiseid artiste, muusikakogu täieneb iga päev tuhandete uute lauludega! Deezeriga saad kuulata uusi albumeid enne ametlikku ilmumist ning jälgida artistide tegemisi. 

Muusikat saad kuulata nutitelefonis, tahvel- ja sülearvutis ning seda ka ilma internetiühenduseta. Muusikateenuse Deezer heli kvaliteet on väga hea (320 kbps).

Lisavõimalusena soovitab Deezer uut muusikat tuginedes Sinu senistele eelistustele. Koosta muusikateenuses Deezer playlist oma lemmiklugudest, jaga ning soovitada seda oma sõpradele.

Aktiveeri Deezer siin!  

Võta muusikateenus oma põhipaketi juurde või koos Multipaketiga!

Lisateenuse kuutasu 6,49 €
Multipakett 3.0 Aastaks kuutasuta!
Multipakett 4.0 Aastaks kuutasuta!
Multipakett 5.0 Aastaks kuutasuta!
Multipakett 6.0 Aastaks kuutasuta!
Hinnad sisaldavad käibemaksu

Deezeri konto loomine ja kasutamine

Deezeri konto loomine e-posti aadressi abil

  1. Ava arvutis Deezeri avaleht.
  2. Klõpsa valikul „Sign Up” (Registreeri), et luua oma Deezeri konto.
  3. Klõpsa valikul „Sign up with your email address” (Registreerun oma e-posti aadressiga).
  4. Sisesta nõutavatele väljadele oma isikuandmed ja klõpsa valikul „Sign up” (Registreeri).

Deezeri konto loomine Facebooki või Google+-i kaudu

  1. Ava arvutis Deezeri avaleht.
  2. Klõpsa valikul „Sign Up” (Registreeri), et luua oma Deezeri konto.
  3. Klõpsa valikul „Facebook” või „Google+” ja sisestage oma sisselogimisandmed.
Oma uuele kontole sisselogimine
Oma Deezeri kontole pääsemiseks klõpsa Deezeri avalehe sisselogimisnupul ning sisesta oma e-posti aadress ja parool. Kui kasutasid konto loomiseks Facebooki või Google+-i andmeid, siis klõpsa vastavatel valikutel ja sisesta ühenduse loomiseks oma Facebooki või Google+-i sisselogimisandmed.

 

Mobiilkonto loomine
Kui saad Deezeri kasutamise võimaluse kaasa oma mobiilsidelepinguga, on registreerumine lihtsamast lihtsam.

  1. Ava arvutis Deezeri avaleht ja klõpsa sisselogimisnupul. Vali ekraanile ilmunud hüpikaknas oma mobiilsideteenuse pakkujale vastav valik.
  2. Järgi juhiseid ja Deezeri mobiilkonto ongi loodud.

Olemasolevad kliendid võivad oma kontod koos kõigi esitusloendite ja lemmikutega alles jätta, lihtsalt kontrolli enne mobiilkonto aktiveerimist, kas võimalikud abonemendimaksed on tühistatud.

Mitu inimest saab minu Deezeri kontot kasutada?
Deezeri konto on ette nähtud ühele kasutajale. Ainult sina saad seda kasutada.

Maksevõimalused
Kui soovite vaadata pakutavaid maksevõimalusi, siis klõpsake sellel lingil.

Unustatud parool

  1. Klõpsa avalehe paremas ülanurgas nupul „Log in” (Logi sisse).
  2. Klõpsa kuvatud hüpikaknas valikul „Forgotten your password?” (Kas unustasid parooli?).
  3. Sisesta oma kontole vastav e-posti aadress ja Sulle saadetakse parooli lähtestamist võimaldav e-kiri.
  4. Kontrolli kindlasti, kas parooli kohta käiv e-kiri ei ole sattunud rämpspostikausta ning veendu, et no-reply@deezer.com on turvaliste e-posti saatjate nimekirjas.
  5. Mõnikord võtab uue parooli andmete uuendamine veidi aega. Kui sul ei õnnestu kohe sisse logida, siis oota natuke ja proovi uuesti.

Abonement

  • Abonemendipakkumised
    - Praegu kehtivate Deezeri abonemendipakkumiste vaatamiseks ja võrdlemiseks klõpsa siin.
  • Millised on minu kohustused?
    - Kui oled sisestanud oma makseandmed ja alustanud Deezeri abonemendi kasutamist, pead tasuma kord kuus, kuni otsustad teenusest loobuda. Võid maksete tegemise alati tühistada. Konto suletakse viimasel päeval, mille eest oled tasunud. Kui otsustad oma abonementi uuesti kasutama hakata, on makseandmed alati kättesaadavad seoses e-posti aadressi ja parooliga, mida kasutasid oma konto loomisel.
  • Mis juhtub, kui tühistan abonemendimaksed?
    - Deezer ei võta enam tasu. Praegune abonement säilib viimase päevani, mille eest oled tasunud. Pärast abonemendi lõppemist jääb su käsutusse tasuta ehk tutvumiskonto.
  • Pereabonemendid
    - Praegu me pereabonemente ei paku, aga edaspidi võime need kasutusele võtta.
  • Deezeri kinkekaardid
    - Sul on sõber, kes armastab muusikat? Tee talle kink, mis talle meeldib.
    Klõpsa Deezeri avalehel valikul „What is Deezer” (Mis on Deezer?) ja seejärel valikul „Subscription Plans” (Abonemendivariandid). Deezeri kinkekaardipakkumiste nägemiseks klõpsa punasel kastil.

Kuidas saan oma abonemendi tühistada?
Kahju, et soovid lahkuda. Vali abonemendi tühistamiseks üks alljärgnevatest variantidest. Pea meeles, et kui sa ei ole sisestanud oma makseandmeid, siis ei ole sul niisugust abonementi, mida oleks vaja tühistada ja Deezer ei saa sult raha võtta.

  • Abonemendi tühistamine
  1. Kui soovid oma abonemendimaksed tühistada, siis klõpsa arvutis sellel lingil, mis viib abonemendi leheküljele (mobiilirakenduse kaudu ei saa praegu abonementi lõpetada).
  2. Vali sellel leheküljel tühistamiskäsk.
  3. Sisesta oma andmed ja vasta mõnele kiirele küsimusele. Maksed tühistatakse.
  4. Et abonement lõpetataks kindlasti enne järgmist makset, tühista see 48 tundi enne järgmise makse tähtaega.
  • Abonemendi tühistamine iTunesi kaudu
    Kui Deezeri abonemendimaksed toimuvad iTunesi kaudu, pead oma maksete tühistamiseks võtma ühendust iTunesiga, kes reguleerib kõiki su makseandmeid.
    - Selleks klõpsa siin ja vali „Abonementide automaatse uuendamise väljalülitamine iOS-i seadmes”.
  • Pärast tühistamist
    Abonement säilib kuni käesoleva makseperioodi lõpuni. Pärast abonemendi lõppemist jääb tasuta tutvumiskonto, mis annab ikkagi igast arvutist juurdepääsu Deezeri piiratud ja reklaamidega versioonile. Abonemendi saad suvalisel ajal taastada, kui logid sisse oma kontole ning sisestasid abonemendileheküljele uuesti oma makseandmed.
    Su esitusloendid ja salvestatud albumid jäävad alles isegi tasuta tutvumiskonto korral pärast seda, kui oled tühistanud oma abonemendi Premium+.

Oma konto kustutamine
Soovid oma konto kustutada? See tähendab, et sul ei ole enam juurdepääsu oma muusikale, esitusloenditele ega lemmikutele. Järgi alljärgnevaid juhiseid.

  1. Oma Deezeri konto kustutamiseks logi sisse arvuti kaudu ja klõpsa kuva paremas nurgas asuval ringiga ikoonil.
  2. Seejärel klõpsa valikul „Settings” (Sätted) ja „My Information” (Minu teave) ning keri kuva lehekülje allserva, kus saad klõpsa kustutamisnupul.
    Kui registreerisid end kustutatava konto loomisel Facebooki kaudu, siis su Facebooki parool ei toimi.

Teave / erinevad kontod

  • Deezer on muusika voogesitusteenus, mille kasutajatel on juurdepääs rohkem kui 30 miljonile palale. Muusika kuulamine ja jagamine ei ole kunagi olnud lihtsam. Deezeril on kahte tüüpi kontod: abonement Premium+ ja tasuta pakkumine. Kui soovid vaadata erinevaid kontosid ja tutvuda sellega, mida need annavad, klõpsa siin:
    tutvumiskonto
    Premium+
    Deezer on abonementteenus ja kuni sul on abonement, saad täisjuurdepääsu oma muusikale.
  • On see seaduslik?
    - Deezer on seaduslik ja õiguste valdajatele tasustamine on tagatud, kui nende laule voogesitatakse teenuse kaudu.
  • Kas ma tohin kasutada Deezerit oma baaris või restoranis?
    - Kui sul on olemas nõuetekohane esitusõiguste litsents muusika esitamiseks avalikus kohas, võid kasutada oma baaris või restoranis muusikaallikana Deezerit.
  • Kas ma saan kasutada Deezerit välismaal?
    - Välismaal olles pääsed oma Deezeri kontole, aga võib-olla märkad, et osa muusikast ei ole erinevate litsentsiõiguste tõttu kättesaadav.

Minu profiil

Kuidas leian oma profiililehekülje?
Oma profiililehekülje avamiseks logi lihtsalt arvuti kaudu Deezerisse sisse ja klõpsa vasakpoolses menüüs (valiku „Library” (Teek) all) oma nimel.

Kuidas saan muuta oma profiilipilti?
Profiilipildi vahetamiseks või lisamiseks klõpsake kursorit praeguse pildi kohal hõljutades kaameral ja laadige üles pilt, kus kõige parem välja näete.

Lemmikesitajate ja -plaatide korrastamine

  • Lemmikuid saad korrastada kolmel viisil: hiljuti lisatud, tähestikulises järjestuses plaadipealkirjade järgi või tähestikulises järjestuses esitaja nime järgi.
  • Oma lemmikesitajate või -plaatide juurde liikumiseks klõpsa oma profiililehekülje ülaservas asuvatel vahekaartidel ja seejärel vali rippmenüüst soovitud sortimismeetod.

Kuulamisajalugu

  • Soovid leida laulu, mida enne kuulasid? Kui soovid kuvada kõik muusikapalad, mida oled kuulanud, klõpsa oma profiililehekülje ülaservas asuval valikul „Listening History” (Kuulamisajalugu).
  • Varem kuulatud muusikat saad kuulata ka kohe esitamist võimaldava nupu kaudu. Hiigelesitusloend kõigest, mida olete Deezeris kuulanud.

Kuidas saan jagada esitusloendit, lemmikesitajat või -plaati?

  • Klõpsa jagatava üksuse kaanepildil paremas ülanurgas asuval noolel ja vali jagamisvariant.
  • Sul on võimalik jagada Facebookis, Twitteris, Google+-is või otse teisele Deezeri kasutajale.
  • Võid ka valida e-posti teel jagamise ja saata lingi ükskõik millisele tuttavale.

Kuidas saan oma teegist kustutada plaadi, esitusloendi või esitaja?
Et kustutada oma Deezeri teegist plaat, esitusloend või esitaja, mine oma profiilileheküljele ja klõpsa lehekülje ülaservas kas esitusloendite, plaatide või esitajate vahekaardil. Seejärel klõpsa lihtsalt kustutatava üksuse kaanepildil paremas ülanurgas asuval noolel ja vali „Delete from my library” (Kustuta minu teegist).

Kuidas saan tõkestada inimese, kes mind jälgib?

  • Jälgija tõkestamiseks klõpsa profiililehekülje ülaservas oma jälgijatel ja seejärel isikul, keda soovid tõkestada. Tema profiilileheküljel näed sinise kasti „+follow” (jälgi) kõrval noolt. Klõpsa sellel noolel ja saad võimaluse vastav jälgija tõkestada.
  • Kui soovid saada kiire ülevaate Deezeri põhifunktsioonidestklõpsa siin.
  • Deezeri värskete uudiste ja uuenduste vaatamiseks klõpsa lingil leheküljele „Deezer and You” (Deezer ja teie).

 Ühendatud seadmed

  • Kui soovid oma muusika alati kaasa võtta, saad seda teha. Abonement Premium+ võimaldab kasutada Deezerit kolmes ühendatud seadmes / mobiilseadmes.
  • Kui soovid vaadata seadmeid, millega Deezer töötab, siis klõpsa sellel lingil.
  • Muusikat saad kuulata korraga ainult ühes mobiilseadmes / ühendatud seadmes
  • Kaotasid mobiiltelefoni või uuendasid seda? Ostsid uue tahvelarvuti? Kui soovid vahetada või uuendada oma kontoga ühendatud seadmeid, siis järgi neid juhiseid.
  1. Klõpsa arvutis kuva paremas nurgas asuval ringiga ikoonil.
  2. Klõpsa valikutel „Settings” (Sätted) ja „My Connected Devices” (Minu ühendatud seadmed). Selle lehekülje kaudu saad eemaldada* suvalise oma kontoga ühendatud seadme, jättes tühja koha uute seadmete ühendamiseks.
    *Märkus. Uued seadmed lisatakse automaatselt, kui sisestate uues seadmes konto andmed ja loote ühenduse.

 Kas ma saan kasutada Deezerit helinana?
Praegu ei ole võimalik kasutada Deezeris leiduvat muusikat helinana.

Oma muusika haldamine

Kuidas saan kasutada arvutis ühenduseta režiimi?

  1. Pead alla laadima brauseri Google Chrome: www.google.co.uk/chrome.
  2. Pärast selle täielikku installimist pead alla laadima ühenduseta kuulamise laienduse Chrome Deezer Offline Extension.
  3. Pärast oma Deezeri kontole sisselogimist tuleb lihtsalt avada esitusloend või plaat ja klõpsata ühenduseta režiimil.

Andmete kinnitamine ühenduseta kuulamiseks
Et pidevalt oma ühenduseta muusikale juurde pääseda, pead looma iga 15 päeva tagant ühenduse oma Deezeri kontoga ja kinnitama oma abonemendi. Kui kavatsed puhkusele minna, siis jälgi, et looksid oma Deezeri kontoga ühenduse alati kui võimalik, et pääseksid oma muusikale endiselt ühenduseta juurde. Kui oled kontoga ühenduse loonud, on sul 15 päeva aega, enne kui pead uuesti ühenduse looma.

Ma vajan laulusõnu!
Mine rakenduste poodi ja vali rakendus TuneWiki. Selle rakenduse abil saad kätte paljude Deezeris leiduvate laulude sõnad ja võid kaasagi laulda.

Kuidas leian esitaja täieliku diskograafia?
Esitaja täieliku diskograafia vaatamiseks tee otsing ja klõpsa valikul „see all results” (kuva kõik tulemused).

Miks ei ole minu esitusloend teises riigis täielikult nähtav?
Õiguste valdajad määravad voogesitusõigused olenevalt riigist. Võimalik, et su elukohariigis lisatud muusikapalu ei ole muus piirkonnas võimalik esitada. Sellest hoolimata on Premium-abonemendiga liikmetel õigus esitada pala osturiigist pärinevaid muusikapalu isegi siis, kui nad ei viibi selles riigis.

Kuidas leian pala lingi selle esitamise ajal?
Kui soovid pala kuulamise ajal sõpradega jagada, klõpsae mängijas nupul „Share” (Jaga). Seejärel saad soovitada seda pala sõbrale, jagada Facebookis ja Twitteris või saata muusikapala lingi otse, kopeerides ja kleepides püsilingi.

Miks mul ei ole teiste kasutajatega samasugust juurdepääsu samadele paladele?

  • Õiguste valdajate voogesitusõigused määratakse piirkonniti.
  • Otsinguväljal kuvatavad palad ei ole lihtsalt need muusikapalad, mis on saadaval su riigis.
  • Mõnel harval juhul võib kasutajal olla erinevates riikides juurdepääs erinevatele paladele.

Miks on teatud esitajat võimatu Deezeris leida?

  • Deezeris on praegu olemas üle 35 miljoni muusikapala ja see arv kasvab, aga kõik esitajad või õiguste valdajad ei otsusta oma muusikat voogesitusplatvormidele paigutada. Deezer peab arvestama õiguste valdaja soovidega, seetõttu ei ole osa muusikast kättesaadav. Kui esitaja on loonud palju muusikat ja erinevad albumid on erinevate õiguste valdajate kontrolli all, võid mõnikord avastada kataloogis tühimikke, kui mõni õiguste valdaja ei ole veel andnud nõusolekut oma kontrolli all oleva muusika voogesituseks.
  • Samuti määratakse voogesitusõigused piirkonniti. Palad, mis kuvatakse otsinguväljal muusika otsimise ajal, on need laulud, mis on saadaval kõigis piirkondades. Mõnel harval juhul võib kasutajal olla erinevates riikides juurdepääs erinevatele paladele ja kui proovid muusikat kuulata, kuvatakse teade „unavailable in your country” (ei ole su riigis saadaval).
  • Deezer uuendab oma lepinguid õiguste valdajatega pidevalt ja peab nende üle uusi läbirääkimisi, nii et igal nädalal lisandub uut muusikat. Loodetavasti on varsti olemas kõik, mis praegu puudub.

Mida ma saan teha, kui mõnda laulu ei õnnestu leida?

  • Proovi kõrvaldada otsingust kõik mitmeti mõistetav, mis võiks otsimist segada, näiteks versioon, osalejad, remiks jne.
  • Kui tead muusikapala sisaldava plaadi nime või pala esitajat, siis proovi otsida plaadi või esitaja järgi ja leida laul plaadi või esitaja leheküljelt.

Mis on MP3 üleslaadimise võimalus?

  • MP3 vormingus failide üleslaadimine (serveritesse laadimine) võimaldab sul laadida Deezeri kontole oma muusikafaile.
  • MP3-faili üleslaadimiseks oma arvuti kõvakettalt klõpsa oma profiilileheküljel, seejärel klõpsa valikutel „more” (rohkem) ja „My MP3s” (Minu MP3-d).
  • Oma MP3-failide leheküljel klõpsa valikul „Select MP3s” (Valige MP3-d). Seejärel on kõik su arvuti kõvakettal leiduvad MP3-failid üleslaadimiseks kättesaadavad.
  • Võis lisada nii palju muusikapalu, kui soovid, jälgi lihtsalt, et maht oleks alla 45 MB.
  • Deezer talletab lisatud muusikapalad ja need on sulle alati kättesaadavad, kui klõpsad Deezeri avalehe vasakus veerus valikul „My MP3s” (Minu MP3-d).
  • Soovitame kasutada üleslaadimiseks MP3-faile, mis on kodeeritud püsiva bitikiirusega (CBR), mitte muutuva bitikiirusega (VBR).
  • Deezeri veebikontole üleslaaditud MP3-failid on kättesaadavad ka mobiiltelefonis, kui klõpsad nupul „My MP3s” (Minu MP3-d).
  • Telefonist ei ole võimalik MP3-faile Deezerisse üles laadida.

Kuidas saan MP3-faili Deezerisse üles laadida?

Kui soovid kuulata Deezeris oma MP3-faile ja hoida kogu oma muusika ühes kohas, mine oma profiilileheküljele ja klõpsa paremal asuval rippmenüül. Vali „My MP3s” (Minu MP3-d) ja seejärel kas klõpsa valikul „Select MP3s” (Valige MP3-d) või lohista soovitud MP3-fail ekraanil olevasse kasti.

Üldspikker

Esmased nõuanded probleemide puhul

  1. Klõpsa värskendusnupul või logi kontolt välja ja uuesti sisse.
  2. Jälgi, et arvutis on kasutusel nii brauseri kui ka Flash Playeri uusim versioon.
  3. Proovi kasutada muud brauserit. Kui Deezer toimib teises brauseris probleemideta, on tegu selle brauseriga seotud seadistuse või programmiveaga.

Miks mind automaatselt sisse logitakse?
Automaatselt logitakse sisse arvutis seadistatud küpsiste tõttu. Võid need oma veebibrauseri abil ära kustutada. Sel juhul pead järgmisel külastusel sisse logima, sest sisselogimine ei ole enam automaatne.

Ma ei saa Deezerist e-maile.

  • Meiliteenus võib pidada Deezerit ebausaldusväärseks saatjaks. Võid lisada oma kontaktisikute hulka aadressi no-reply@deezer.com; see lahendab probleemi.
  • Võimalik, et sisestasid oma e-posti aadressi valesti.

Ma ei leia enam oma esitusloendeid, mida ma peaksin tegema?
Et oma kontole ja esitusloenditele juurde pääseda, logi sisse oma Deezeri profiilile.

Kas ma saan pärast abonemendi lõppemist alles hoida muusika, mille olen alla laadinud?
Deezer on voogesitusteenus, mitte allalaadimis- ja talletusteenus. Oma muusika kasutamiseks peab olema abonement. Ilma abonemendita ei pääse juurde mitte mingile ühenduseta kuulamiseks alla laaditud muusikale.

Oma muusika paigutamine Deezerisse
Kui oled lepinguta esitaja või esindad mõnda tootemärki ja oled huvitatud oma muusika Deezerisse paigutamisest, siis klõpsa Deezeri digiturustuspartnerite nimekirjale järgneval lingil: http://www.deezer.com/en/legal/labels-artists.php

Tingimused

Deezer lisateenus on mõeldud kasutamiseks Tele2 lepingulisele kliendile. Deezer lisateenuse aktiveerimiseks on vajalik, et seadmel ei oleks sisenevad SMS-id keelatud.