Soovite suhelda oma klientidega kiiresti, efektiivselt ning nutikalt?

Kui jah, siis on just Teile mõeldud Tele2 Sõnumiteenus, mis annab Teile ligipääsu ühele maailma kõige võimsamale mobiilisuhtluse platvormile! Teenuse tehniline pakkuja on rahvusvaheline suurettevõte Infobip, kes on edukalt tegutsenud juba 2002. aastast alates, pakkudes ettevõtetele ideaalset platvormi enda klientidega suhtlemiseks.

Kui soovite teenust testida, võtke meiega ühendust ning me seame Teile üles testkonto. Kontaktvormi ja lisainfo teenusest leiate altpoolt.

Loe rohkem

 

Võimas kommunikatsioon!

Ajad, mil tuli valida, kas võtta kliendiga personaalselt ühendust või saata tervele kliendibaasile samasugune sõnum, on möödas. Sõnumiteenuse veebipõhine kasutajaliides võimaldab Teil kampaaniaid hallata erinevate kanalite lõikes ning pakub ka võimalust erinevaid kanaleid kombineerida, et saata sõnumeid suures mahus ja ühe korraga ning võimalusel kõnetada kliente teistes kanalites, kui SMS kohale ei jõua. Lisaks on võimalik ka sõnumeid lihtsa vaevaga personaliseerida.

Kasutajaliides

Kampaaniat üles seades kuvatakse Teile reaalajas kampaania kulu hinnang, vastavalt Teie valitud parameetritele. Kampaaniate tulemuste hindamiseks on võimalik genereerida ka raporteid.

NB! Veebipõhise kasutajaliidese asemel on võimalik valida ka API või mGate lahendus, mis nõuavad küll progammeerimisalast kompetentsi, kuid samas pakuvad ka rohkem võimalusi nagu krüpteeritud SMS jne

Lihtsad SMS kampaaniad

Veebipõhises kasutajaliideses on Teil võimalik kiirelt luua SMS kampaaniaid, hallata klientide tegevusi ning üles seada follow-up kampaaniaid.

Võimalused:

  • SMS-ide saatmine mobiiltelefonidele
  • Kahesuunalised SMS kampaaniad
  • Kommunikatsioon mitme kanali kaudu – SMS, kõne, äpi teavitus, e-mail ja OTT
  • Tulemuste analüüsimine
  • Kampaaniate ajastamine
  • Sõnumisaajate grupeerimine
  • Reaalajas kampaaniakulude monitoorimine

Huvitatud?

Kui soovite teenust proovida, palun täitke ära allolev kontaktivorm ning me seame Teie jaoks üles testkonto. Teenuse testimisega Teile kohustusi ei kaasne.

Kasutajaliides

Aga kui palju see maksab?

Hinnainfo saamiseks palun täitke ülalolev vorm ning saadame Teile täpse pakkumise, mis on Teie vajadustele ja võimalustele sobiv.

Näiteid Sõnumiteenuse kasutamisest

  • Uue tulu teenimiseks, edastades tähtsat info õigeaegselt. Jaemüüja võib näiteks edastada infot viimase hetke kampaaniapakkumiste või konkreetse toote väikse laoseisu kohta.
  • Teated tellitud pakkide postkontorisse saabumise kohta või 2-Way SMS-i puhul paki teekonna jälgimiseks.
  • Kliendirahulolu suurendamiseks ja klientide lojaalsuse tagamiseks, saades tagasisidet teenuse või toote kvaliteedi kohta.
  • Klientide teavitamiseks nende kontodel toimuvatest tundlikest tehingutest. Näiteks pank teavitab klienti kahtlasest sularahaautomaadi tehingust.
  • Sõnumite kasutamine kahefaktoriliseks autentimiseks. Puhuks, kui konkreetne klient peab peale rakenduse alla laadimist või toote ostmist läbima täiendava autoriseerimise.
  • Kliendi teavitamiseks tema pangakonto jääki puudutavatest muudatustest, näiteks summade krediteerimisest või debiteerimisest.
  • Ettevõttesiseseks suhtlemiseks, saates töötajatele uusi personaalseid ülesandeid, töögraafikuid või töölt vabastamise taotlusi puudutava info edastamiseks.

Jah, soovin teenust proovida!

Palun täitke ära allolev kontaktivorm ning me seame Teie jaoks üles testkonto. Teenuse testimisega Teile kohustusi ei kaasne.