Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Unusta mikromanageerimine ning muretsemine selle pärast, kas su dokumendid ikka erinevate süsteemidega ühilduvad. Võta Tele2 Tõhusa Tiimi ärikombo ja hinga vabalt, hallates oma meile ja dokumente Microsoft 365 pilvesüsteemis! Nii garanteerid, et ükski tarkustera pole seotud vaid ühe töötaja arvutiga ning pääsed dokumentidele turvaliselt ligi igal ajal ja kõikjalt.
Kiire ja tõhus suhtlus klientidega on oluline igale ettevõttele, kuid õige platvormi leidmine selleks võib olla keeruline. Multi-SMS ehk automaatne sõnumite hulgi saatmise teenus pakub ideaalset lahendust, võimaldades ettevõtetel luua kiireid, isikupäraseid ja turvalisi teavitusi, mis jõuavad otse sihtgrupini. Multi-SMS teenuse eeliseid aitab selgitada Tele2 ärikliendi tehniliste lahenduste spetsialist Marko Murdjõe.
Ärikliendid peavad saama oma asju ajada võimalikult tõhusalt ja selles on abiks iseteenindus. Selle aasta suvel koostöös Norstatiga läbi viidud uuringust selgus, et 75% ettevõtteid kasutab telekomiteenuste raames iseteenindust ning 72% jaoks on iseteenindus eelistatuim info saamise kanal. Aeg on väärtuslik ressurss, mistõttu me kõik hindame mugavust, kiirust ja alati kättesaadavat teenust.
Möödunud kuul, 14.-15. septembril, toimus Itaalias, Bolognas ja Maranellos Bitdefender Telco partnerite konverents. Konverentsi eesmärgiks oli anda ülevaade arengutest, mis ootavad ees nii Bitdefenderit kui ka laiemalt küberkaitsemaastikku 2024. aastal. Eestist osales sündmusel Tele2 IT teenuste valdkonnajuht Janek Jaago.
Kvaliteetne klienditeenindus on üks äriklientide lojaalsuse ja rahulolu olulisemaid komponente. Tele2 on viimased aastad võtnud väga tugevalt fookusesse suurepärase klienditeeninduse. Oleme sellesse kõvasti panustanud ning uhkusega saame kinnitada, et erinevad küsitlused selle panuse tasuvust ka kinnitavad. Oleme enim soovitatud operaator juba kolmandat aastat järjest ning meie juures töötavad Eesti parimad klienditeenindajad (Parima Teenindaja 2023 konkursi kolmikvõit). Kuid millega me siis eristume teistest?
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib nendepuhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks ning seega on kogu Tele2 brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.
On uus päev, heliseb äratuskell, mis sunnib sügiseses pimeduses silmi avama. Pärast jalutuskäiku koeraga ja hommikukohvi joomist, istun Tele2 e-poe halduri toolile ja alustan uut seiklust. Seiklus – just selle sõnaga võib kirjeldada minu tööd. Igas päevas on piisavalt väljakutseid ja pidevalt saab midagi uut õppida ja teha.
Kõlab justkui täiesti põhjendatud küsimus, eriti arvestades, et mõnedki ettevõtted maailmas testivad, kuidas nende organisatsiooni töö toimib ilma juhtideta. Arvan, et juhte on jätkuvalt vaja nii praegu kui ka tulevikus – küll aga muutub üha enam nende roll.