MAKSA
MOBIILIGA!

Tele2 Mobiilse rahakoti makseteenusega tasud kaupade eest mugavamalt kui eales varem! Mobiilimakse kasutamiseks on Sul tarvis vaid andmesidega telefoni ja äppi “Tele2 Eesti”.

Mobiilse rahakoti funktsiooniga saad mõne hetkega kaupmehe juures skaneerida ruutkoodi ja tellimuse eest tasuda. Selleks tõmba enda telefoni tasuta äpp “Tele2 Eesti” või uuenda äpi olemasolevat versiooni.

Lae alla siit äpp "Tele2 Eesti"

lihtne

Mobiiliga maksmiseks tõmba lihtsalt alla äpp “Tele2 Eesti” ja ava rakenduses Mobiilne rahakott.

Mugav

Rahatasku ja pangakaardid võid nüüd vabalt koju jätta. Mobiilimaksena tasutud summa lisame Sinu järgmise kuu telefoniarvele. Iga makse eest on teenustasu 0.32 €.

Kiire

Mobiilimakse on kiirem kui ükskõik milline muu maksevorm: skaneeri vaid laual või terminalis olev ruutkood ja vajuta “maksa”.

Kus saab mobiiliga maksta?

Tele2 Mobiilse rahakoti teenusega on tänaseks liitunud juba üle 45 koostööpartneri ning nende valik kasvab jõudsalt! Vaata täpset nimekirja siit.

Sulge

Maksekohtade nimekiri:


  1. Zip.Home Tallinn
  2. Zip.Home Tartu
  3. Zip.Home Narva
  4. Carmen Cafe Rotermanni
  5. Sony Center Solaris
  6. Hiiu Pubi
  7. Hiiu Pubi piljard
  8. Carmen Cafe Kentmanni
  9. Katusekohvik
  10. Butterfly Sushi
  11. Sony Center Rocca
  12. Merikh
  13. Tokumaru
  14. Gala Sushi
  15. Pööning
  1. Ginza Sushi
  2. Sushi Cat
  3. Green Bakery
  4. Istanbul Kebab
  5. Sushi Panda
  6. Dominic
  7. Trühvel
  8. Frenchy
  9. Crepp
  10. KiviPaberKäärid
  11. Veloplus
  12. Shvips
  13. Rucola
  14. MannaLaRoosa
  15. Baribal Tartu
  1. Baribal Tallinn
  2. Pierre
  3. Escape Room
  4. Leib Resto
  5. Golden Dragon
Sulge

Mobiilne rahakott tingimused

  1. Üldist

    1. Mobiilne rahakott rakenduse eesmärgiks on võimaldada Tele2 kliendil (edaspidi: Kasutaja) tasuda erinevate teenuste ja kaupade eest rakenduse mobiiliarvega.

    2. Mobiilne rahakott rakendus kasutamise eelduseks on Kasutaja poolt seadistatud Tele2 iseteenindusportaali mobiilirakendus

    3. Käesoleva rakenduse kasutamine on Kasutajale tasuta, välja arvatud punktis 4.3 toodud tehingutasu. Rakenduse vahendusel kaupade ostmine ja teenuste tellimine toimub vastavalt iga konkreetse toote või teenuse hinnakirjale.

    4. Käesolevad tingimused muutuvad Kasutajale siduvaks alates rakenduse kasutamise alustamisest ja kehtivad seni, kuni Kasutaja jääb Mobiilse rahakoti rakenduse kasutajaks.

    5. Mobiilne rahakott rakendust on keelatud kopeerida, modifitseerida või sellega muul viisil manipuleerida

    6. Tele2 on õigus Mobiilse rahakoti rakenduse vahendusel pakutavad Teenused lisada ja eemaldada.

    7. Mobiilse rahakoti rakenduse vahendusel pakutavate Teenuste osutajatel on õigus muuta oma teenuse osutamise tingimusi.

    8. Tele2 ei vastuta Mobiilse rahakoti vahendusel soetatud kaupade ja teenuste omanduste ega kvaliteedi eest.

  2. Kehtivad tingimused ja Kasutaja kinnitused

    1. Luues või omades ligipääsu Mobiilse rahakoti rakendusele ja vahendatavatele teenustele nõustub Kasutaja käesolevate Kasutustingimustega.

    2. Mobiilne rahakott rakendust kasutades nõustub kasutaja, et lisaks käesolevatele tingimustele kehtivad teenuse kasutamisel ka Iseteenindusportaali „Minu Tele2“ kasutustingimused ja privaatsuspoliitika, Tele2 teenuse kasutamise tingimused, Tele2 järelmaksutingimused ja Tele2 interneti kasutamise tingimused.

    3. Kõigis reguleerimata küsimustes lähtutakse kehtivatest õigusaktidest ja tavast.

    4. Igale Mobiilse rahakoti rakenduse poolt vahendatud teenusele kehtivad lisaks teenuse enda tingimused, millega klient on kohustatud enne teenuse kasutamist Mobiilse rahakoti kasutamise kohas tutvuma.

    5. Kasutaja kinnitab, et on tutvunud ja nõustub kõigi punktis 2.2 ja 2.3 mainitud tingimustega.

    6. Kasutaja on teadlik, et Tele2 võib piirata rakenduse kasutamist, teavitades selles Kasutajat SMS-i või rakenduse vahendusel?

    7. Tele2 jätab endale täielikud õigused peatada või lõpetada ligipääs Mobiilse rahakoti rakenduse vahendusel pakutavatele teenustele ja lükata tagasi rakenduse vahendusel tehtud tellimused juhul, kui Kasutaja on rikkunud käesolevaid Kasutustingimusi, punktides 2.2 ja 2.3 sätestatud tingimusi või tegutsenud pahatahtlikult.

  3. Turvalisus

    1. Kasutaja kohustub:

      1. hoidma turvaliselt ja mitte avalikustama kolmandatele isikutele SMS parooli, Parooli ning muud Kasutajaga või Tele2-ga seotud konfidentsiaalset teavet, samuti vältima kolmandate isikute juurdepääsu nimetatud teabele;

      2. viivitamatult teavitama Tele2 kirjalikult või telefoni teel, kui tema SMS parool või Parool on saanud teatavaks kolmandale isikule;

      3. hoidma Mobiil-ID PIN- ja PUK-koodid mobiiltelefonist ja/ või nutiseadmest lahus ja vältima koodide sattumist teiste isikute valdusesse;

      4. hoidma ID-kaardi PIN- ja PUK-koodid ID-kaardist lahus ja vältima koodide sattumist teiste isikute valdusesse;

      5. teavitama koheselt Tele2-te mobiiltelefoni või nutiseadme kaotamisest või varastamisest;

      6. Kasutaja on kohustatud koheselt teavitama ebakorrektse, volitamata või pettuse kahtlusega tehingu ilmnemisel Tele2-e järgmiste kontaktide vahendusel: Tele2 klienditugi  6 866 866, e-post: info@tele2.ee

    2. Tele2 ei vastuta kolmandate osapoolte poolt Kasutajale tekitatud kahju eest.

    3. Mobiilse rahakoti rakenduse Kasutaja vastutab kõigi enda Konto alt tehtud tehingute eest.

  4. Tasumine:

    1. Mobiilse rahakoti rakenduse Kasutaja vastutab kõigi rakenduse vahendusel võetud kohustuste eest ja sisestatud andmete õigsuse eest

    2. Mobiilse rahakoti rakenduse vahendusel tellitud kaupade ja teenuste eest tasub Kasutaja igakuiselt vastavalt esitatud arvele.

    3. Lisaks toote või teenuse maksumusele lisandub tehingutasu 0,32 € iga makse kohta

    4. Mobiilse rahakoti teenuste tarbimise päevalimiit/limiit: ühes kalendrikuus on maksimaalselt  200€, päevane limiit on maksimaalselt 60 €

    5. Krediidilimiit sõltub Tele2 poolt Kasutajale määratud piirmäärast.

    6. Tele2 poolt kehtestatud krediidilimiidi piirmäära ulatuses saab Kasutaja krediidilimiiti muuta rakenduse „Minu Tele2“ keskkonnas või Tele2 klienditeenindusse vahendusel numbritel 6866866 (eraklient) või 1205 (äriklient).

    7. Tele2 ja rakenduse vahendusel osutavate Teenuste osutajatel on õigus Kasutajale määratud limiite vajadusel muuta.