Tele2 Eesti teise kvartali müügitulu ulatus 18,3 miljoni euroni. Neljandat kvartalit järjest stabiilset kasvu näidanud ettevõtte EBITDA ehk ärikasum enne kulumit on eelmise aastaga võrreldes kasvanud 11%, ulatudes teises kvartalis 3,7 miljoni euroni. Koroonapandeemiast tingitud rändlustasude arvestatava vähenemiseta oleks ettevõtte prognoositav orgaaniline kasv ulatunud 30 protsendini.  

Tele2 on oluliselt suurendanud ärikliendibaasi - eelmise aastaga võrreldes on äriklientide hulk kasvanud 13% võrra. Tele2 tegevjuht Chris Robbins toob kasvu põhjustena välja kombinatsiooni piiramatust teenusest, mõistlikust hinnast ning personaalsest kliendikogemusest. „Stabiilne kasv on märk usaldusest – kliendid hindavad seda, et pakume nende reaalsetele vajadustele vastavat hea kvaliteediga teenust, millesse ei  ole peidetud lisatasusid ega keerulist juriidikat. Oleme veendunud, et siinsed tarbijad ei peaks oma teenuse eest peale maksma, vaid väärivad edasiviivat konkurentsi ja mõistlikke hindu,“ lisas Robbins.  

Teise kvartali tulemused ületasid mitmed pikalt püsinud näitajad – nii oli näiteks interneti kliendibaasi kasv juunis kõrgeim alates 2012. aastast. „Kuna side- ning andmemahtude tarbimine on jätkuvas tõusutrendis, investeerime järjepidevalt oma võrkude arendamisse. Ainuüksi teise kvartali jooksul oleme loonud levi 21 uude asukohta ning tõstnud andmeedastuse kiirust 164s piirkonnas,“ lisas Robbins.  

Klientide muutuvaid harjumusi võtab ettevõte arvesse ka oma teenusearenduses. „Me ei taha oma kliente lukustada – ei pikkadesse ja eksitavatesse lepingutesse ega füüsiliselt piiratud teenustesse. Seepärast tõime mais turule ka uue juhtmevaba teleteenuse, mida saab vaadata asukohast sõltumatult – nii kodus, suvilas kui ka Pärnu rannas,“ lisas Robbins.   

Finantstulemusi kommenteerides ütles Tele2 Grupi president ja CEO Anders Nilsson, et siinse üksuse tugevad majandustulemused annavad kinnitust klientide usaldusest ning sellest, et uuenenud strateegia on ennast õigustanud. „Neljandat kvartalit järjest kasvanud Tele2 Eesti on oluline ning tugev osa Tele2 grupist ning meil on väga hea meel, et siinne meeskond on suutnud muutusi hästi juhtida ning need edukalt ellu viia,“ lisas Nilsson.