52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Koroona ja telekommunikatsioon: KKK
17.03.2020

Sina küsid, meie vastame!

Suure ettevõttena tajume oma vastutust koroonaviiruse leviku piiramisel, mistõttu võtame meie kõigi heaolu tagamiseks kasutusele täiendavaid meetmeid. Panime oma klientide ja koostööpartnerite jaoks kirja ülevaatliku info, kuidas meie siit oma igapäevatööd jätkame ning kuidas Sulle eeloleval perioodil abiks saame olla.

Tele2 esinduste töö

Alates 16. märtsist on ajutiselt suletud kõik Tele2 esindused üle Eesti, et kaitsta ennekõike oma töötajate ja klientide tervist.  Oleme teie jaoks jätkuvalt olemas telefoni, e-kirja ja chat’i kaudu ning anname endast parima, et lahendada kõikvõimalikud esilekerkivad mured nende kanalite kaudu. Eraklientide infotelefoni number on 6 866 866 ja äriklientidel 1205.

Arvete maksmine esindustes

Sularahas saab arveid tasuda Maximas ja Omnivas.

Mobiil-ID teenus

Mobiili ID teenust ei saa hetkel eraldi juurde sõlmida. Vajaliku isikutuvastuse korral saab allkirjastada Smart-IDga.

Paketivahetus

Tele2-s on paketivahetus üks kord kuus tasuta, seda saab teha iseteeninduses aadressil: https://minu.tele2.ee/

Telefonide remont

Telefone aitab meil remontida meie hea parter mttc. Selle jaoks palun toimi nii:

Saada kiri aadressil klienditugi@mttc.ee, kuhu pane kirja oma seadme mudel, IMEI või seerianumber, veakirjeldus ning info, et oled Tele2 klient. Lisa juurde oma telefoninumber, mille kaudu pakikuller Sinuga ühendust saab võtta;

Registreerime sinu eest töökäsu ja saadame sulle sellekohase info ning tellime seadmele järgi kulleri;

Paki oma seade turvaliselt pappkarpi, et vältida edasisi vigastusi ning kuller tuleb pakile järgi.

Garantiilise hoolduse puhul pane kaasa ostuarve koopia või saada see klienditugi@mttc.ee. Hooldatud seadme saadame kulleriga Sulle tagasi.

Rendiseadme tagastus

Rendiseadme tagastuse jaoks teavita meid telefoni teel ning lõpetame paketi ja rendi. Rendiseade on võimalik tagastada taas, kui esindused avame.

Seadmekindlustuse juhtumid

Me ei ole unustanud oma seadmekindlustuse kliente. Kui Su nutiseade purunes või see varastati, siis pakume olenemata esinduste pausist sellealast tuge!

Seadmekindlustus juhtumi korral, mille käigus seade purunes:

  • veendu, et Su seadme õnnetusjuhtum vastab Tele2 seadmekindlustuse tingimustele
  • Vajadusel küsi nõu meie spetsialistilt e-maili teel: remondihelistajad@tele2.ee
  • tee seadme vigastustest pildid (eest ja tagant pilt seadmest)
  • vii oma seade remonti meie partneri juurde, MTTC Eesti OÜ (v.t ülevalt ka kohaletoimetamise võimalusi).
  • lisa kindlasti kaasa seadme ostuarve – MTTC rakendab Tele2’st seadme ostnud klientidele erisoodustust lase seade meie partneril (MTTC) ära parandada ning tasu selle eest otse neile
  • täida avaldus ning saada see aadressile remondihelistajad@tele2.ee
    • avaldus asub siin
    • täida ainult kohustuslikud väljad
    • soovitatav e-maili pealekiri “Seadmekindlustus – seadme   IMEI: xxxxxxxxxxxxxxx”
  • lisa avaldusega kaasa:
    •  pildid seadmest (enne remonti)
    •  MTTC poolt peale remondi teostamist väljastatud tehtud tööde dokument (selgelt loetav pilt või skänn)
  • Meie töötaja võtab Teiega esimesel võimalusel ühendust, kuid mitte hiljem kui 24H jooksul

Seadmekindlustus juhtumi korral, mille käigus seade rööviti:

• Võta meie töötajatega ühendust e-maili aadressil: remondihelistajad@tele2.ee ning leiame ühise lahenduse.

Tele2 tehnikute töö

Tele2 tehnikud on oma töös kasutusele võtnud ennetavad meetmed, et maandada viiruse ohuga seotud riske. Kogu eesoleva perioodi vältel on tagatud vajalike võrgu- ja mastihooldustööde läbiviimine.

Tele2 kontori töö

Alates 14. märtsist töötavad kõik Tele2 Tallinna ning Tartu kontorite töötajad kuni 27. märtsini kodukontorites, kus töö jätkub plaanipäraselt. Tele2 kontor on külalistele sel perioodil suletud.

Küsimused ja mured

Erinevate küsimuste ja murede korral saate nõu ja abi Tele2 kõnekeskuse ja kodulehel oleva Chat´i vahendusel. Seoses üleriigilise eriolukorraga võib ka meie kõneteenuse ooteaeg olla tavalisest pikem. Vabandame. Kuid lubame, et teeme endast kõik, et olla Sinu jaoks olemas ning lahendada võimalikud esilekerkivad mured.

Teenuste tellimisel või muutmisel on kõige mugavam kasutada Tele2 iseteenindust minu.tele2.ee, kust saab oma interneti- ja kõnepakette vajadusel muuta ning arveid  tasuda.