Internetitelefon IP Centrex

Tele2 IP CentrexEnam ei ole vaja kõnede tegemiseks telefonikaablit, vaid saad kõik vajalikud kõned teha üle interneti. Internetitelefoni IP Centrex eeliseks on võimalus kaasata kõik abonendid asukohast sõltumata ühtsesse süsteemi. Seeläbi on võimalik jälgida iga numbri hõivatust ning kõnesid suunata kõigi harukontorite ulatuses. Kõneteateid on võimalik kuulata otse mobiil- või lauatelefonilt ning kõiki kõne- või faksipostkasti jäetud teateid saab edasi saata e-postiga.
Internetitelefoni teenust on võimalik kasutada kõikjal, kus on kvaliteetne internetiühendus.

Internetitelefon Small

Teenus sisaldab lauatelefoninumbreid ja kõnekeskuse võimalusi. Ettevõtte töötajad saavad oma nutitelefoni või arvutisse laadida tasuta tarkvaratelefoni, millega saab soodsaid kõnesid teha.

Internetitelefon Medium

Teenus sisaldab lisaks lauatelefoninumbritele ka lauatelefoni ning paindlikku suunamissüsteemi. Internetitelefoni lahendusega ühendatakse kõik süsteemitelefonid kohe firmasisesesse arvutivõrku. Lisaks on hulk tasuta lisateenuseid, näiteks konverentsikõned, kõnefilter ja kõnede noppimine.

 

  Internetitelefon Small Internetitelefon Medium
Kuutasu 4 € 5 €
Firmasisesed kõned 0 € 0 €
Kõneminuti hind mobiiltelefonile 0,069 € 0,069 €
Kõneminuti hind lauatelefonile 0,014 € 0,014 €
Kõnealustustasu 0,012 € 0,012 €
Hinnad ei sisalda käibemaksu

Internetitelefoniga Eestist välismaale helistamiseks vaata siit.

 

Teenuse kirjeldus

Internetitelefoni teenust on võimalik kasutada kõikjal, kus on kvaliteetne internetiühendus (vähemalt 125 kbit/s iga samaaegse kõnekanali kohta). Kasutada võib nii püsiühendust, wifit kui ka mobiilset internetti, kuid viimase puhul tasub meeles pidada, et üks kõneminut võtab umbes 1 MB andmemahtu.

Üldjuhul piisab teenuse kasutuselevõtuks ettevõtte olemasolevast internetiühendusest ning internetitelefonid ühendatakse otse firmasisesesse arvutivõrku.

Iga telefoniliidesega on seotud tasuta internetist alla laaditav tarkvaratelefon, mida saab kasutada reisil või kodus, arvutis või nutitelefonis. Ettevõtte kõigis harukontorites sama süsteemi kasutamise eeliseks on võimalus kaasata kõik abonendid asukohast sõltumata ühtsesse süsteemi. Seeläbi on võimalik jälgida iga numbri hõivatust ning kõnesid suunata ja noppida kõigi harukontorite ulatuses.
Internetitelefoni kasutaja saab suunata kõik kõne- ja faksiteated ühtsesse postkasti. Kõneteateid on võimalik kuulata otse mobiil- või lauatelefonilt ning kõiki kõne- või faksipostkasti jäetud teateid saab edasi saata e-postiga.
Iga numbrikasutaja saab lihtsa hiireklikiga valida telefoninumbri ka oma arvutis asuvast programmist või Outlooki kontaktihaldusest. Kasutaja saab ise moodustada kõnede vastamisgruppe, määrata ülevoolu ja suunamise tingimused ning vaadata ja analüüsida kõnede statistikat.

Teenuse kasutamine

Helistamiseks on 3 võimalust:

  1. Internetitelefoni kasutamiseks arvutis või mobiilis, tuleb arvutisse laadida vastav tarkvara, näiteks X-Lite, www.counterpath.com, www.zoiper.com jt. Nutitelefonil tuleb alla laadida vastava telefoni poolt toetatav SIP-telefoniklient (osa telefonide puhul standardfunktsionaalsus).
  2. Lauatelefonina kasutamiseks sobivad süsteemitelefonid Thomson ST2030, Thomson ST2022, Thomson TB30 ning neid saab soodsalt soetada Tele2-st. 
  3. MS Office’i keskkonnas saab kasutada otsehelistamiseks spetsiaalset tarkvara. Tarkvara on vajalik arvutist numbrivalimiseks.

Süsteemitelefonide hinnakiri


Süsteemitelefon Ost Rent/järelmaks
Thomson TB30 104 € 6,07 €
Thomson TB30 toiteadapter 12 € -
Thomson SpeedTouch 2030 96 € 5,43 €
Thomson ST2030 lisasõrmistik (28 klahvi) 86 € 5,12 €
Thomson SpeedTouch 2022 85 € 4,99 €
Linksys SPA2102 AT adapter (2xa/b) 63,5 € 4,79 €
Siemens Gigaset A 580IP 80 € -
Siemens Gigaset C 610IP 110,5 € -
Lisatoru E 49H 85,5 € -
Lisatoru C 59H 56,5 € -
Thomson ST 2030 + Key Module (28 klahvi) 182 € 10,55 €
Hinnad ei sisalda käibemaksu

Analoogadapter Linksys SPA2102

  • Võimaldab ühendada 2 analoogseadet VoIP alaliidesega
  • Toetab FAX-i standardit
  • Sisaldab ruuterit eraldamaks VoIP seadmeid üldisest arvutivõrgust
  • Lihtne seadistada ja paigaldada

Lisainfot leiad siit.

Analoogadapter Linksys SPA2102

 Thomson Technicolor TB30 

  • Suurepärane HD helikvaliteet
  • Full Duplex
  • Hea nähtavusega, sinise taustavalgusega display.
  • Läbimõeldud paigutusega klaviatuur
  • 10 programmeeritavat klahvi
  • Elektrooniline hargilüliti (võimaldab ühendada inteligentset traadita peakomplekti -- Jabra või Plantronics)
  • USB liides
  • Võimalik kasutada ka Bluedooth peakomplekti
  • Saadav nii SIP kui MGCP
  • POE toide
  • Sisemine switch

Lisainfot leiad siit.

Thomson Technicolor TB30

 Thomson Speed Touch 2030

  • Hea nähtavusega viierealine display
  • Eestikeelne menüü
  • Nime- ja numbrinäit
  • Vastamata-, vastatud- ja valitud numbrite logi (10 viimast)
  • Kõrgkvaliteetne heli
  • Käed-vaba režiim
  • Kuni 2 lisapaneeli 28 nupuga (kokku kuni 66 programmeeritavat nuppu, neist kuni 32 hõivatuse näiduga abonendiklahvi
  • Peakomplekti ühendamise ja otselülitamise võimalus
  • Telefon ühendatakse otse kohtvõrku
  • Sisaldab 10/100Mb/sek swich-i arvuti ühendamiseks
  • Võimaldab kasutada seadme toidet üle arvutivõrgu (POE)

Lisainfot leiad siit.

Thomson Speed Touch 2030
Thomson Speed Touch 2022 
  • Hea nähtavusega kolme realine display
  • Eesti keelne menüü
  • Nime- ja numbrinäit
  • Vastamata-, vastatud- ja valitud numbrite logi (10 viimast)
  • Kvaliteetne heli
  • Käed-vaba režiim
  • Viis vabalt programmeeritavat klahvi
  • Telefon ühendatakse otse kohtvõrku
  • Sisaldab 10/100 MB/sek swich-i arvuti ühendamiseks
  • Võimaldab kasutada seadme toidet üle arvutivõrgu (POE)
Lisainfot leiad siit.
Thomson Speed Touch 2022
 

Internetitelefoni tasuta lisateenused

  • Firmasisesed lühinumbrid helistamiseks lauatelefonide ja mobiiltelefonide vahel. Firmasiseste lühinumbrite funktsioon võimaldab valida 3- kuni 5-kohalisi lühinumbreid, millega kiiremalt ja mugavamalt firmasiseselt suhelda.
  • Võimalus valida mobiiliga väljahelistamisel, kas näidata mobiili- või lauatelefoninumbrit.
  • Võimalus luua kõnegruppe.
  • Arvutist helistamiseks vajad tarkvaratelefoni, milleks soovitame vabavaralisi X-Lite’i ja Zoiperit. Arvutist numbri valimiseks kasutatakse IP Dialerit, mille litsents on igal Internetitelefoni paketi kasutajal. Süsteemitelefoni kasutamisel teeb telefon märguandepiiksu ja valib numbri. Tarkvaratelefonid ja muud SIP-telefonid võivad käituda nii, et kui Sa oled IP Dialeriga numbri valinud, hakkavad nad ise helisema, seejärel vajutad rohelist klahvi ja toimub väljahelistamine.
  • Kellaajalised kõnesuunamised– võimalus seadistada sisenevate kõnede suunamine sõltuvalt kellaajast ja nädalapäevast. Kellaajaline suunamine võimaldab suunamise ajaliselt seadistada. Näiteks, kui juht lahkub kontorist kell viis, suunatakse seejärel kõik kõned automaatselt mobiilile. 
  • Numbrinäiduta kõnedele mittevastamine.
  • Viimase numbri kordusvalimine.
  • Viimase 10 valitud, vastatud ja vastamata kõne register võimaldab otse nimekirjast valitud numbrile helistada.
  • Koputus – kõne ajal sissetulevast kõnest annab märku õrn koputav toon.
  • Kõnede suunamine, kui terminalseade on kinni, ei vastata teatud aja jooksul või on vaja suunata mitmele määratud numbrile.
  • Konverentskõne kuni 6 kasutajaga kõigest kõneteenuse minutihinnaga. 
  • Oma numbrinäidu keelamine.
  • Helistaja nimenäit.
  • Kõnede eristamine helinaga – eri liinid helisevad erineva tooniga.
  • Vahekõne – võimalus võtta kõne vahele teine kõne.
  • Kõnede filtreerimine – sekretär saab filtreerida kõik ettevõtte juhile tulevad kõned.
  • Kõne ootele panek.
  • Telefoni lukustamine ainult määratud kasutajale.
  • Kõneootemuusika või teade, kui kõnele ei saa vastata või kui kõne on ootel.
  • Kõnetoon – kutsungitoonina saab kasutada näiteks ettevõtte tunnusmeloodiat.
  • Jälgimine võimaldab jälgida oma telefoniaparaadilt teise telefoni staatust (kinni, vaba) ning noppida kõne või helistada ühe nupuvajutusega.

Internetitelefoni tasulised lisateenused

  • Kõnekeskus, kus ettevõtte sekretär saab ise kõnede vastamisgruppe moodustada, ülevoolu ja suunamise tingimusi määrata ning kõnede statistikat vaadata ja analüüsida.
  • Kõnesalvestuste lisapakett sisaldab kõnepostkasti, kõnesalvestust ja diktofoni. Salvestised on kuulatavad ja allalaaditavad iseteenindusliidesest. Diktofon memode salvestamiseks ning memod on hiljem kättesaadavad Iseteenindusest. Kasutades telefoni diktofonina, saad jätta endale teateid telefoni postkasti.
  • Telefoni automaatsekretär. Ettevõtte töötajad saavad ise salvestada automaatseid teateid ja anda helistajale valikuid, kuhu tema kõne automaatselt ühendatakse. Kõnele vastates palutakse helistajal valida, kellega ta kõneleda soovib, näiteks: "Kui soovite suhelda IT-osakonnaga, valige klahv 1". Helistajad võivad vastamata kõne korral jätta ka automaatse tagasihelistamispalve, mille kohta saadetakse teade e-postiga.
  • Faks- kõik sissetulevad faksid laekuvad e-postkasti ja sama lihtsalt saab neid saata arvutist vastuvõtja faksimasinale. Ainukene nõue on, et välja saadetav dokument oleks salvestatud PDF-failina.
    Lisateenused Kuutasu
    Kõnekeskus ja kõnejärjekord  1,6 €
    Kõnesalvestuse lisapakett  0,35 €
    Automaatvastaja  1,6 €
    Faks  10 €
    Hinnad ei sisalda käibemaksu

Tingimused

  • Internetitelefoni teenuspaketiga saavad liituda kõik Tele2 lepingulised kliendid. 
  • Teenuspaketi kuutasule lisanduvad kuutasus mittesisalduvad teenused ja nende hinnakirjajärgne maksumus - Eestisisesed ja rahvusvahelised kõned, kõnede suunamine, lisateenuste kuumaksed, ühekordsed maksed, kõned annetusnumbritele ja muud eritariifsed teenused. 
  • Teenuspaketi kuutasu arvestamine toimub proportsionaalselt arveldusperioodil kliendiks oldud ajaga. 
  • Paketitingimustes sätestamata küsimustes lähtutakse Tele2 teenuste kasutamise tingimustest ning hinnakirjast. 
  • Helistamine Top Connecti ja Telefanti võrku maksab 0,75 €/min, Global Mobile Solutions võrku 0,55 €/min.