Tele2 tegi väga ebahariliku sammu ja saatis täna oma sadadele tuhandetele klientidele teavituse lepingutingimuste muudatuste kohta, mille kohaselt lõpetab Tele2 vabatahtlikult ära paljude teenustasude ja leppetrahvide küsimise ning hakkab seniseid tasulisi teenuseid ilma rahata jagama. Ühtlasi muudab ettevõte on lepingutingimused lihtsamaks.

Hiljuti Kantar Emori läbi viidud uuringu kohaselt on kaks kolmandikku eestlastest saanud viimaste kuude jooksul müügikõnesid ning 85 protsenti suhtub neisse negatiivselt.IT-ettevõtete liidu eestvedamisel sai valmis ja allkirjastati hea tava, mille eesmärgiks on piirata anonüümsete müügikõnedetegemist mobiilside sektoris ja kaitsta seeläbi senisest enam tarbijate privaatsust. Hea tava näol on tegu valdkonna iseregulatsiooniga.

Juuni alguses toimus Tele2 Haapsalu esinduses spetsiaalselt seenioritele mõeldud interneti ja nutiseadme koolitus, kus eakaid õpetati elektroonilist sidet pidama ja pildistama.

Suvel veedame palju aega väljas ning meie nutikas kaaslane satub pidevalt pigem ekstreemsetesse olukordadesse ja ilmaoludesse. Et su telefon suve vastu peaks ning ka sügisel funktsioneeriks, kummutab Tele2 Eesti klienditeenindusdirektor Sirli Seliov mõned levinumad müüdid.

Tele2 täidab oma varasema lubaduse ja lõpetab 25. maist esimesena inimestele soovimatute müügikõnede tegemise.

Nädalavahetusel avati Lillekülas asuva Eesti jalgpalli rahvusstaadioni kauaoodatud 28-ruutmeetrised pealtvaatajate ekraanid, mille paigaldus võttis tervelt kaks nädalat.

Tele2 Eesti remondistatistika näitab, et igas kuus pöördub katkise telefoniga paranduse ligi tuhat inimest. Pooltel juhtudel on tegu seadme kukkumisest või muljumisest tingitud vigastusega.

Kevadiste ilmade saabudes veedavad paljud meist oma nädalavahetused suvilas. Selleks aga, et saada seal ligi kõigile vajalikele teenustele ning teha aeg-ajalt üks mõnus kodukontori päev, on hea mõelda läbi, milliste nutikate lahenduste abil seda kõike hõlpsasti korraldada.

Tele2 on otsustanud alates mai lõpust loobuda soovimatute müügikõnede tegemisest ja loob ligi 40 uut töökohta, et olemasolevaid kliente kiiremini ja personaalsemalt teenindada.

Märtsis esitasid eestlased hea teeninduse kuu “Kiida teenindajat” kampaania raames 46 500 kiitust, mille põhjal selgitati välja 2018. aasta parima teenindusega ettevõtted.