Podcast ehk taskuhääling on veebipõhine audiosaade, mida saab kuulata tasuta ja endale sobival ajal. Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul liigub maailm üha rohkem on demand ehk tellitavate teenuste poole, inimesed ei taha asju omada, vaid oluline on ligipääs heale sisule, mida saab tarbida endale sobival ajal.
Smart kõnekaart on läbinud uuenduskuuri. Uuenduskuuri eesmärk on olla number üks kõnekaart Eestis ning pakkuda parimat lahendust kuluteadlikule ja hinnatundlikule kliendile.
Kõik mehed, kel puudub seni hea idee, kuidas oma naist tähtsal päeval üllatada, on oodatud homme Tele2 esindustesse, kus Eesti parimad ooperisolistid salvestavad igale soovijale tasuta personaalse tervituse, väikese viisijupi või armastuslaulu, millega kaasa pahviks lüüa.
Tele2 Eesti klienditeeninduse direktori Sirli Seliovi sõnul on petturid muutunud üha leidlikumaks ja inimestel tasub olla oma isikuandmete ja nutiseadmetega valvsamad.

Hea teeninduse kuu

02.03.2017

Head Tele2 sõbrad!

Kätte on jõudnud märtsikuu ehk hea teeninduse kuu. Kutsume kõiki märkama suurepärast teenindust ja toredaid teenindajaid.

Turu-uuringufirma GfK Retail & Technology andmetel müüdi Eesti jaemüügis jaanuarikuus 8 miljoni euro eest 28 600 mobiiltelefoni. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvas mobiiltelefonide müügikäive 13,7% ning tükimüük 5% võrra.

Tehnilise Järelevalve Ameti (TJA) äsja avalikustatud mobiilse interneti kiiruse mõõtmiste tulemuste järgi on Tele2 edestanud Elisat ja kindlustanud andmeside kvaliteedis teise koha.

Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema esitas väljakutse Eesti äppidele, mille tulemusena jäid sõelale kuus parimat mobiilirakendust. Need on arendatud eestlastelt eestlastele ja need aitavad ühel või teisel moel Eestit paremini tundma õppida.

Hea klient!

Sinu paremaks teenindamiseks uuendasime oma müügi- ja arveldussüsteeme. Iga uus asi vajab harjumist ning seetõttu võivad osad teenindusprotsessid võtta tavapärasest kauem aega. Seoses süsteemide uuendamisega ei ole hetkel võimalik tasuda igakuised arveid Tele2 esinduses Paides, soovitame maksed teha iseteeninduses või pangakanalites.

Vajaduse korral saab rohkem infot helistades 6 866 866.
Täname mõistva suhtumise eest!

Sinu Tele2

Tele2 Eesti läheb veebruaris üle uuele müügi- ja arveldussüsteemile, mis muudab klienditeeninduse ja arvelduse senisest märksa kiiremaks. Lisaks muutub igakuise arve formaat lihtsamaks ja selgemaks.