Kkk: Tele2 ja koroonaviirus

Suure ettevõttena tajume oma vastutust koroonaviiruse leviku piiramisel, mistõttu võtame meie kõigi heaolu tagamiseks kasutusele täiendavaid meetmeid. Siit leiad ülevaatliku info, kuidas Tele2 eriolukorras oma igapäevatööd jätkab ning kuidas Sulle abiks saame olla.

Alates 4. maist on enamik Tele2 esindusi lühendatud tööaegadega taas avatud. Esinduste lahtiolekuajad leiad siit

Siiski soovitame esmajoones kasutada telefoni, e-kirja või chat'i, et meiega kontakteeruda. Eraklientide infotelefoni number on 6 866 866 ja äriklientidel 1205. E-mailid vastavalt info@tele2.ee ja firma@tele2.ee.

Sularahas saab arveid tasuda Maximas ja Omnivas. Muudel juhtudel tasub arveldust teha läbi e-kanalite. 

Maxima kauplused

Tele2 arvete tasumine Maxima kauplustes on ilma teenustasuta. Arve tasumiseks peab kliendil kaasas olema Tele2 arve, millel asuva triipkoodi alusel saab kassapidaja makse vastu võtta (kui kliendil on tellitud e-arve, peab ta arve välja printima ja kaasa võtma).

Omniva postkontorid

Omniva küsib teenustasu 1,30 € makse kohta.

Kuidas taotleda Mobiil-ID:

  1. Täida avaldus märkides kõik küsitud andmed (avalduse vormi leiad siit)
  2. Allkirjasta avaldus digitaalselt (allkirjal ei tohi olla piiranguid)
  3. Saada allkirjastatud avaldus e-mailile mobiil-id@tele2.com

NB! Äriühingule kuuluvale numbrile Mobiil-ID teenuse vormistamiseks peab olema esitatud ka volitus (v.a. ettevõtte juhatuse liikmel).

Tele2s on paketivahetus üks kord kuus tasuta. Seda saab teha mugavalt ja kiirelt Minu Tele2 iseteeninduses.

Tele2 järelmaksu klientidel on võimalik ajutiste makseraskuste tekkimisel taotleda olukorda leevendavaid makselahendusi. Lisatasusid ja -tingimusi sellega ei kaasne.

Lepingu muutmiseks kirjuta meile aadressil info@tele2.ee.

Telefone aitab meil remontida meie hea parter MTTC. Selle jaoks palun toimi nii:

1. Saada kiri aadressil klienditugi@mttc.ee, kuhu pane kirja oma seadme mudel, IMEI või seerianumber, veakirjeldus ning info, et oled Tele2 klient. Lisa juurde oma telefoninumber, mille kaudu pakikuller Sinuga ühendust saab võtta;

2. Registreerime Sinu eest töökäsu ja saadame Sulle sellekohase info ning tellime seadmele järgi kulleri;

3. Paki oma seade turvaliselt pappkarpi, et vältida edasisi vigastusi ning kuller tuleb pakile järgi.

4. Garantiilise hoolduse puhul pane kaasa ostuarve koopia või saada see klienditugi@mttc.ee. Hooldatud seadme saadame kulleriga Sulle tagasi.

Sul on õigus e-poest ostetud seadmed 14. päeva jooksul tagastada. Palun täida ostust taganemise avaldus, digiallkirjasta ja saada aadressile info@tele2.ee. Võta meiega ühendust kas infotelefoni või e-kanalite teel ning teavita sellest meie töötajat. Meie töötaja küsib Sinult järgmiseid andmeid: nimi, seadme mudel, IMEI või seerianumber ning telefoninumber (mille kaudu pakikuller Sinuga ühendust saab võtta). Palun paki oma seade turvaliselt pappkarpi, et vältida edasisi vigastusi, kui kuller tuleb pakile järgi.

Seadme pakend võib olla avatud, kuid telefon või tahvelarvuti, mille ostsid peab olema terve ja rikkumata. Seadme vaatab üle ekspertiis, kes annab hinnangu, kas seade on rikkumata. Kui seadme väärtus on vähenenud, siis tuleb seadme taastamisega seotud kulud hüvitada taganejal.

Kui ekspertiis on tehtud ja telefoni on terve ning kõik esialgselt karbis olnud tarvikud on alles, siis kantakse Sulle 28 päeva jooksul raha tagasi! Eelnevalt võtab meie esindaja Sinuga ühendust, et täpsustada pangakonto, kuhu raha tagastame.

Me ei ole unustanud oma seadmekindlustuse kliente. Kui Su nutiseade purunes või see varastati, siis pakume olenemata esinduste pausist sellealast tuge!

Seadmekindlustus juhtumi korral, mille käigus seade purunes:

  • veendu, et Su seadme õnnetusjuhtum vastab Tele2 seadmekindlustuse tingimustele
  • Vajadusel küsi nõu meie spetsialistilt e-maili teel: remondihelistajad@tele2.ee
  • tee seadme vigastustest pildid (eest ja tagant pilt seadmest)
  • vii oma seade remonti meie partneri juurde, MTTC Eesti OÜ (v.t ülevalt ka kohaletoimetamise võimalusi).
  • lisa kindlasti kaasa seadme ostuarve – MTTC rakendab Tele2’st seadme ostnud klientidele erisoodustust lase seade meie partneril (MTTC) ära parandada ning tasu selle eest otse neile
  • täida avaldus ning saada see aadressile remondihelistajad@tele2.ee
    • avaldus asub siin
    • täida ainult kohustuslikud väljad
    • soovitatav e-maili pealekiri “Seadmekindlustus – seadme IMEI: xxxxxxxxxxxxxxx”
  • lisa avaldusega kaasa:
    •  pildid seadmest (enne remonti)
    •  MTTC poolt peale remondi teostamist väljastatud tehtud tööde dokument (selgelt loetav pilt või skänn)
  • Meie töötaja võtab Teiega esimesel võimalusel ühendust, kuid mitte hiljem kui 24H jooksul

Seadmekindlustus juhtumi korral, mille käigus seade rööviti:

• Võta meie töötajatega ühendust e-maili aadressil: remondihelistajad@tele2.ee ning leiame ühise lahenduse.

Tele2 tehnikud on oma töös kasutusele võtnud ennetavad meetmed, et maandada viiruse ohuga seotud riske. Kogu eesoleva perioodi vältel on tagatud vajalike võrgu- ja mastihooldustööde läbiviimine.

Alates 14. märtsist kuni eriolukorra lõpuni on Tele2 kontor külalistele suletud.

Pole probleemi!

Erakliendid saavad uue mobiilipaketi liitumise teha siin ja tahvli või ruuteri paketiga siin. Soovi korral helista 6 866 866 ja aitame Sind!

Äriklientide jaoks on kõige lihtsam helistada numbrile 1205 ja seal saab kõik kärmelt aetud. 

Erinevate küsimuste ja murede korral saate nõu ja abi Tele2 kõnekeskuse ja kodulehel oleva Chat´i vahendusel. Seoses üleriigilise eriolukorraga võib ka meie kõneteenuse ooteaeg olla tavalisest pikem. Vabandame. Kuid lubame, et teeme endast kõik, et olla Sinu jaoks olemas ning lahendada võimalikud esilekerkivad mured.

Teenuste tellimisel või muutmisel on kõige mugavam kasutada Tele2 iseteenindust minu.tele2.ee, kust saab oma interneti- ja kõnepakette vajadusel muuta ning arveid  tasuda.

Kuhu panna kodus ruuter, et saada parim WiFi ühendus?

WiFi ühenduse ootamatu katkemine võib mõnikord olla tingitud koduse ruuteri valest paigutusest, mis võib ka pikendada veebilehtede laadimisaega. Kuidas kodusest netist maksimum välja pigistada?

Tasuta perearsti nõuandeliini lühinumber

Alates reedest, 13. märtsist on Tele2 klientidele perearsti nõuandeliini lühinumbrile 1220 helistamine tasuta. Et kõik mured saaksid ilma lisakulude pärast muretsemata lahendatud!

Kuidas telefoni ohutult ja õigesti puhastada?

Viiruse leviku tõkestamise üheks alustalaks on tihe käte pesemine ja näopiirkonna katsumise vältimine. Samas peaksid kindlasti ka enda telefoni puhastama, et nakatumisohtu vähendada. Siin näpunäited, kuidas seda õigesti teha.