Sel nädalal on hüppeliselt kasvanud kõnede arv Somaalia telefoninumbritelt ehk +252 suunakoodiga numbritelt. Petturite eesmärk on saada inimesed neile tagasi helistama. Telefonil lastakse kutsuda vaid mõni hetk, eesmärgiga teha vastamata kõne ning loodetakse, et inimene helistab petturi numbrile tagasi. Kui inimene aga jõuab kõne vastu võtta, katkestatakse see kohe või ei räägita midagi. Jällegi eesmärgiga, et inimene uuesti tagasi helistaks.
Tähelepanu, Lasnamäe – me kolime! Vahepeal on ikka nii, et tuleb asjad kokku pakkida ning need mõnes teises kohas kuldsete konfettide ning ägedate üllatustega jälle lahti pakkida.
Tänasest algab Hea Teeninduse Kuu, mille eesmärk on pöörata tavapärasest enam tähelepanu teenindajate tänuväärsele tööle, märgata suurepärast teenindust ja propageerida hea teeninduse põhimõtteid ühiskonnas laiemalt. Hea Teeninduse Kuud tähistatakse Eestis sel aastal juba 17. korda.
Veebruari lõpus jõuab Tele2 esindustesse Samsungi uus ja kauaoodatud kokkuvolditav nutitelefon Samsung Galaxy Z Flip, mis voldib end mööda horisontaali lahti nagu väike meigipeegel.
Tele2 üks lähiaastate olulisimaid eesmärke on saada Eesti parima klienditeenindusega ettevõtteks. Selle saavutamiseks teeb ettevõte olulisi muudatusi oma teenindusmudelis.
Selleks, et olla telekomisektoris oma praegustele ja tulevastele töötajatele parimaks võimalikuks valikuks, uuendas Tele2 oma motivatsioonipaketti, tuues sinna sisse ka võimaluse piiramatult puhata.
Uuringufirmade Inspired UM ja Norstat läbiviidud teeninduse uuringust selgub, et 78% eestimaalastest peab kohalikku klienditeeninduse taset heaks või isegi väga heaks. Teeninduse suhtes on kriitilisemad ennekõike nooremad inimesed.
Tele2 Eesti neljanda kvartali müügitulu oli 21,2 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 5% ning ulatudes 2019. aastal kokku 76,8 miljoni euroni.  2019. aasta võrreldav EBITDA ehk orgaaniline ärikasum enne kulumit kasvas 2018. aastaga võrreldes 2% võrra, ulatudes 16,2 miljoni euroni.

Ettevaatust! Levimas on petuskeem, mille puhul Tele2 logoga küsitlus lubab ettevõtte sünnipäeva puhul välja loosida kalleid nutitelefone ja -seadmeid. Küsitluses küsitakse tagasisidet meie teenustele ja toodetele ning tuuakse välja, et iga päev loositakse 10 õnnelikku võitjat. Tele2 sellist loosi ega kampaaniat aga ei korralda. Tegemist on petturitega, kes üritavad koguda inimeste krediitkaardiandmeid, et neid hiljem kurjasti ära kasutada.

Palume enda andmeid mitte jagada ning anda meile märku, kui sarnane küsitlus silma jääb!

Loe lähemalt, kes võitsid eelmisel aasta lõpus toimunud kõnekaardi loosid.