Kuidas saan oma remondi staatust jälgida?


Hooldustöö otsing

NB! Hooldustöö päringut saab kasutada järgmiste tootjate remondistaatuse täpsustamiseks:

Samsung, Sony, LG, Huawei, Alcatel, CAT, Nokia, ZTE.

Päring toimub telefoni IMEI koodi alusel. Oma telefoni IMEI koodi võid leiad näiteks remondi registreerimislehelt ja telefoni ostudokumentidelt.

 

Staatus “remont on lõpetatud“ tähendab seda, et hooldustöö on lõpetatud hoolduskeskuses ja umbes 2 tööpäeva jooksul peaks jõudma hooldustöö Tele2 esindusse. Teie kontaktnumbrile saadetakse seadme saabumise kohta teavitav sms.

Infot võib vaadata ka otse MTTC Eesti OÜ kodulehelt www.mttc.ee

Apple, Doro, HTC, Just5 ja Coolpadi puhul hetkel see päring ei toimi. Tegeleme sellega, et lähiajal nende mudelite kohta päringut saaks teha. Seniks palume pöörduda meie klienditeeninduse poole tel 6866866

Kui Su seade on Apple, Asus, Lenovo või GoClever, siis saad oma remondi staatust jälgida hoolduskeskuse kodulehelt: http://www.servisaict.ee/et-ee/ticket-search .

Selle jaoks pead teadma oma remonditöö ID numbrit. Need numbrid leiad remondi registreerimislehelt.


Kui su seade on HTC, Doro Primo, Coolpad või Just5, siis saad oma remondi staatust jälgida hoolduskeskuse kodulehelt: http://www.etsc.ee/ee/.

Selle jaoks pead teadma  oma seadme IMEI numbrit või remonditöö ID numbrit. Need numbrid leiad remondi registreerimislehelt.