Seadme remont ja garantii

Garantii info

Millisel juhul kehtib seadme parandusele garantii?

Garantiiajal kõrvaldatakse seadmel esinevad tootjapoolsed vead garantiikorras kliendile tasuta. Kui viga hakkab korduma ega ole kõrvaldatav, siis seade asendatakse või hüvitatakse. Seadme garantiiaeg hakkab kehtima alates asja üleandmisest ostjale ning selle aluseks on ostu-müügitšeki kuupäev. Kui seadme veatuvastamise käigus ilmneb, et rike on põhjustatud vedeliku- ja niiskuskahjustusest ja/või mehaanilisest vigastusest, kaotab tootja garantii kehtivuse ja edaspidi kuulub toode remontimisele üksnes tasulises korras.


Kui kaubal ilmneb eelkirjeldatud puudus, edastatakse seade tootja poolt volitatud hooldusfirmasse. Kui seade on parandatav, esitatakse kliendile hinnapakkumine vea kõrvaldamiseks. Remonti alustatakse alles siis, kui klient on hinnapakkumisega nõustunud.


Pane tähele, et Tele2 on üksnes tootja garantii vahendaja. See tähendab, et Tele2 ise ei remondi ühtegi telefoni, vaid telefon saadetakse alati tootja poolt volitatud hoolduskeskusesse. See tähendab ka seda, et remondi aega ei saa Tele2 kuidagi garanteerida, see sõltub hoolduskeskusest.


Lisaks tootja garantiile on tarbijal 2-aastane pretensiooni esitamise õigus arvates ostu kuupäevast.

Millisel juhul ei kehti seadmele garantii?

Tootjagarantii kaotab kehtivuse, kui:

  • kauba eelneval remontimisel on kasutatud tootja poolt mittevolitatud teeninduspunkte;

  • kaubal tuvastatakse raske mehaaniline vigastus (näiteks korpus on deformeerunud, ekraan muljutud) või vedeliku/niiskuskahjustus;

  • möödunud on garantiiperiood;


Tootjagarantii ei laiene:

  • pakendile, dokumentatsioonile, kulumaterjalidele, litsentsidele, tarkvarale ja paigaldusmeediale;

  • häiretele toote töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;

  • häiretele seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;

  • ekspluatatsioonihäiretele, mis on põhjustatud toote kasutusjuhendi eiramisest;

  • tarkvara poolt põhjustatud vigadele;

  • seadme puhastusele:

  • seadme kasutamise väljaõppele;

  • häiretele, mis on tingitud seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sh maanduseta vooluvõrku);

  • kliendi poolt tootesse installeeritud tarkvara põhjustatud häiretele;

  • seadmete riketele, mis on põhjustatud arvuti komponentidele tootja poolt määratud parameetrite kliendipoolsest eiramisest;

  • toodetele ja detailidele, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud.

Kuidas viia seade garantiiremonti?

Seadet saab remonti viia nii ametlikku hoolduskeskusse kui ka Tele2 esindusse.

Kui tood telefoni remondi jaoks Tele2 esindusse, siis on remondiaeg veidi pikem, sest Tele2 peab saatma seadme esindusest hoolduskeskusesse.
Vajadusel võid küsida Tele2 esindusest endale asendustelefoni. Üritame alati kliendile asendustelefoni võimaldada, kuid me ei saa lubada, et asendustelefon on samaväärne Sinu enda telefoniga. Tele2 on seadmete edasimüüja ning seadme remondi eest vastutab tootja, seega asendustelefoni pakkumine on lihtsalt üks väike lisahüve, mida soovime oma klientidele ebamugavuste vältimiseks pakkuda.
Garantiiremondi jaoks on kindlasti vaja ka ostuarvet.
NB! Kui Su seadmel on Tele2 poolne seadmekindlustus, siis too see kindlasti Tele2 esindusse, sest hoolduskeskus kindlustust arvesse võtta ei saa.


Kui Sul on see võimalus, siis soovitame seadme remonti viia ametlikku hoolduskeskusesse, sest siis saad selle tagasi veidi kiiremini - ka Tele2 saadaks toote sinna. Kui viid oma telefoni ise hoolduskeskusesse, siis võta kindlasti kaasa oma ostuarve.

Seadme hooldusesse või remonti saatmisel teeb Tele2 koostööd ainult tootjate poolt volitatud hoolduskeskustega, kelle loetelu leiad alljärgnevast tabelist.
Mudel Hoolduskeskus Aadress Kontakt

CAT

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

HTC

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Huawei telefonid, tahvlid, 4G modemid, ruuterid

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

LG

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Nokia

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Samsung

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Siemens

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Sony, Sony Ericsson

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Motorola MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Huawei 3G modemid, ruuterid Sevarta OÜ

Kadaka tee 44, Tallinn
www.sevarta.ee

6562469
rein@sevarta.ee

Prestigio Panaservices OÜ

Liimi 1, Tallinn
www.panaservice.ee

6997000
info@panaservice.ee

Doro Primo LMT Retail&Logistics SIA Eesti Filiaal

Pärnu mnt 139c, Tallinn
www.etsc.ee

6405074
info@etsc.ee

Coolpad LMT Retail&Logistics SIA Eesti Filiaal

Pärnu mnt 139c, Tallinn
www.etsc.ee

6405074
info@etsc.ee

Just5 LMT Retail&Logistics SIA Eesti Filiaal

Pärnu mnt 139c, Tallinn
www.etsc.ee

6405074
info@etsc.ee

GoClever Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn
http://www.servisaict.ee
6671796
info@servisaict.ee
Lenovo Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn
http://www.servisaict.ee
6671796
info@servisaict.ee
Apple
Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn
http://www.servisaict.ee

6671796
info@servisaict.ee

Asus
Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn
http://www.servisaict.ee

6671796
info@servisaict.ee

Telefoni on võimalik saata MTTC Eesti OÜ hoolduskeskusesse ka postiga!

Kasutada saab Omniva postiautomaate või kullerteenust.
Omniva postiautomaadi tasu edasi- tagasi teenusel on 3,98 €
Kulleri tasu edasi-tagasi teenusel on 5,98 €
Hooldustöö saab klient ise vormistada MTTC Eesti OÜ kodulehel www.mttc.ee

Garantii välise remondi info

Kuidas viia seade remonti?

Seadet saab remonti viia nii ametlikku hoolduskeskusse kui ka Tele2 esindusse.

Kui tood telefoni remondi jaoks Tele2 esindusse, siis on remondiaeg veidi pikem, sest Tele2 peab saatma seadme esindusest hoolduskeskusesse. 
Vajadusel võid küsida Tele2 esindusest endale asendustelefoni. Üritame alati kliendile asendustelefoni võimaldada, kuid me ei saa lubada, et asendustelefon on samaväärne Sinu enda telefoniga. Tele2 on seadmete edasimüüja ning seadme remondi eest vastutab tootja, seega asendustelefoni pakkumine on lihtsalt üks väike lisahüve, mida soovime oma klientidele ebamugavuste vältimiseks pakkuda.

Kui Sul on see võimalus, siis soovitame seadme remonti viia ametlikku hoolduskeskusesse, sest siis saad selle tagasi veidi kiiremini - ka Tele2 saadaks toote sinna. Kui viid oma telefoni ise hoolduskeskusesse, siis võta kindlasti kaasa oma ostuarve.

NB! Kui Su seadmel on Tele2 poolne seadmekindlustus, siis too see kindlasti Tele2 esindusse, sest hoolduskeskus kindlustust arvesse võtta ei saa. 

Seadme hooldusesse või remonti saatmisel teeb Tele2 koostööd ainult tootjate poolt volitatud hoolduskeskustega, kelle loetelu leiad alljärgnevast tabelist. 

Mudel Hoolduskeskus Aadress Kontakt

CAT

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

HTC

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Huawei telefonid, tahvlid, 4G modemid, ruuterid

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

LG

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Nokia

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Samsung

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Siemens

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Sony, Sony Ericsson

MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073
hooldus@mttc.ee

Motorola MTTC Eesti OÜ Türi 5, Tallinn
www.mttc.ee

6018073 
hooldus@mttc.ee

Huawei 3G modemid, ruuterid Sevarta OÜ

Kadaka tee 44, Tallinn
www.sevarta.ee

6562469
rein@sevarta.ee

Prestigio Panaservices OÜ

Liimi 1, Tallinn
www.panaservice.ee

6997000
info@panaservice.ee

Doro Primo LMT Retail&Logistics SIA Eesti Filiaal

Pärnu mnt 139c, Tallinn
www.etsc.ee

6405074
info@etsc.ee

Coolpad LMT Retail&Logistics SIA Eesti Filiaal

Pärnu mnt 139c, Tallinn
www.etsc.ee

6405074
info@etsc.ee

Just5 LMT Retail&Logistics SIA Eesti Filiaal

Pärnu mnt 139c, Tallinn
www.etsc.ee

6405074
info@etsc.ee

GoClever Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn
http://www.servisaict.ee
6671796
info@servisaict.ee
Lenovo Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn
http://www.servisaict.ee
6671796
info@servisaict.ee
Apple
Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn
http://www.servisaict.ee

6671796
info@servisaict.ee

Asus
Servisa ICT OÜ Mustamäe tee 55, Tallinn
http://www.servisaict.ee

6671796
info@servisaict.ee

Telefoni on võimalik saata MTTC Eesti OÜ hoolduskeskusesse ka postiga!
Kasutada saab Omniva postiautomaate või kullerteenust.
Omniva postiautomaadi tasu edasi- tagasi teenusel 3,98 €
Kulleri tasu edasi-tagasi teenusel 5,98 €
Hooldustöö saab klient ise vormistada MTTC Eesti OÜ kodulehel www.mttc.ee


Kui palju maksab veatuvastus ja muud remonditoimingud?

Palju remont lõpuks maksma läheb sõltub veast ning telefoni ei hakata enne remontima, kui Sulle on esitatud hinnapakkumine. Kui remont on liiga kallis, siis võid remondist ka loobuda, sel juhul on vaja maksta vaid veatuvastusega seotud kulude eest.

Veatuvastamise hinnakiri 
Mobiiltelefoni veatuvastus (Samsung, LG, Sony, Nokia, Huawei) 15.29 €
HTC mobiiltelefonide veatuvastus 15.29 €
HTC One (M7) mudeli veatuvastus 28 €
Apple toodete veatuvastus 18 €
Tahvelarvuti veatuvastus (Samsung, Sony, Huawei) 15.29 €
Tahvelarvuti veatuvastus (GoClever, Prestigio) 24 €
Turvakoodi eemaldamise tasu, tarkvara uuendus (Samsung, LG, Sony, Nokia, Huawei) 13 €
Leppetrahv asendustelefoni tagastamata jätmise eest (sõltub mudeli väärtusest) 50-700 €
Leppetrahv asendustelefoni tarviku tagastamata jätmise eest 20 €
Lihtne remont 16 €
Keeruline remont 30 €
Ekspertiisi akt 37 €
Hinnakiri on viimati muudetud 08.04.2015  

Remondi/garantiitöö staatuse jälgimine

Kuidas saan oma remondi staatust jälgida?

Kui Su seade on Samsung, Sony, Huawei, Alcatel, CAT, LG, Motorola või Nokia poolt toodetud või viisid selle ise just MTTC Eesti OÜ hooldusesse, saad hooldustöö käiku jälgida siitsamast Tele2 kodulehelt.

Selle jaoks on sul vaja teada oma seadme IMEI numbrit või remonditöö ID numbrit. Need numbrid leiad remondi registreerimislehelt.

Tele2 kodulehel on hooldustöö käiku võimalik jälgida tunnuskoodi ja hooldustöö ID alusel jälgida siit:
 
 

* väljad kohustuslikud

 

Hooldustöö käiku saad jälgida ka www.mttc.ee seadme tunnuskoodi alusel.


Kui Su seade on Apple, Asus, Lenovo või GoClever, siis saad oma remondi staatust jälgida hoolduskeskuse kodulehelt: http://www.servisaict.ee/et-ee/ticket-search .

Selle jaoks pead teadma oma remonditöö ID numbrit. Need numbrid leiad remondi registreerimislehelt.


Kui su seade on HTC, Doro Primo, Coolpad või Just5, siis saad oma remondi staatust jälgida hoolduskeskuse kodulehelt: http://www.etsc.ee/ee/.

Selle jaoks pead teadma  oma seadme IMEI numbrit või remonditöö ID numbrit. Need numbrid leiad remondi registreerimislehelt.

Seadmekindlustus

Mis on seadmekindlustus ja kuidas seda saada?

Seadmekindlustus on kindlustus Sinu mobiiltelefonile, tahvelarvutile või muule seadmele juhuks, kui Sa sellega mingi õnnetus juhtub või see varastatakse.

Seadmekindlustusel on pisike kuutasu ja kui Su seade on kindlustatud, siis võid olla kindel, et kui Su kalli hinnaga ostetud mobiili või tahvelarvutiga juba teisel päeval midagi juhtub, ei jää sa sellest ilma.

NB! Kui Sul on vaja kindlustatud seade remonti tuua, siis too see remonti kindlasti Tele2 esindusse, sest hoolduskeskus kindlustust arvesse võtta ei saa.

 

Loe lähemalt seadmekindlustuse hindade ja tingimuste kohta SIIT.  

Mida teha, kui Sul on seadmekindlustus ja juhtus õnnetus?

Seadmekindlustus ongi mõeldud selle jaoks, et kui õnnetus juhtub, siis oleks muret vähem. Õnnetuse korral tuleb esimesel võimalusel pöörduda Tele2 esindusse ning esitada kahjuavaldus (juhul kui tegemist oli vargusega, on vaja ka koopiat politseiavaldusest). Kahju hüvitamine ning vajadusel kas toote parandamine või asendamine toimub ainult Tele2-s, seega pole mõtet pöörduda otse telefoni hoolduskeskuse poole.

KINDLUSTUSJUHTUMID
  1. Kindlustusjuhtum on kindlustusobjekti murdvargus, röövimine või ootamatu ja äkiline hävimine või kahjustumine, mis ei ole kindlustuslepinguga välistatud.
    Näited. Ootamatu juhtum on, kui mobiiltelefon kukkus käest maha; ootamatu juhtum ei ole, kui vihmasaju ajal jäetakse mobiiltelefon vihma kätte.
    Röövimine on, kui mobiiltelefon võetakse ära vägivallaga või vägivallaga ähvardades. Röövimine ei ole, kui mobiiltelefon anti vabatahtlikult teisele isikule kasutada, kuid ta ei too seda tagasi.
  2. Murdvargus on kindlustusobjekti vargus lukustatud hoonest, lukustatud sõidukist või lukustatud hoiuruumist lõhkumise või muukimise teel.
    Näiteks Murdvargus ei ole, kui mobiiltelefon läheb kaduma bussisõidu ajal jope taskust või kotist. Samuti ei ole murdvargus, kui mobiiltelefon läheb kaduma töökoha laualt, garderoobist või baaris viibimise ajal. Murdvargus ei ole, kui külla kutsutud isik varastab mobiiltelefoni kindlustusvõtja kodust. Murdvargus ei ole, kui mobiiltelefon läheb kaduma festivalil, kontserdil või avalikus kohas.

If hüvitab kahju sama kindlustusperioodi jooksul kuni kolme kindlustusjuhtumi eest. Arvesse ei lähe kindlustusjuhtumid, kus kindlustusobjekti parandamise kulu on väiksem kui omavastutus.

VÄLISTUSED
If ei hüvita kahju, mis:
  1. tekkis, kui kindlustusobjekt ununes maha või kadus ära.
    Näide: Kindlustusjuhtum ei ole, kui kindlustusvõtja unustas mobiiltelefoni taksosse, auto katusele, pargipingile või ei oska öelda, kus mobiiltelefon kadus.;
  2. tekkis ajal, mil kindlustusobjekt oli kadunud või varastatud (va murdvarguse korral).
  3. kuulub hüvitamisele garantii alusel, hüvitatakse teise kindlustusseltsi poolt või mis on Ifi poolt teise kindlustuslepingu alusel juba hüvitatud;
  4. tekkis kindlustusobjekti sisemise rikke tõttu. If hüvitab kahju, kui rikke põhjustas ootamatu ja äkiline väline asjaolu.
  5. tekkis või mille tekkimisele aitas kaasa kindlustusobjekti kasutaja joobeseisund.
  6. on põhjustatud enne kindlustusperioodi algust toimunud sündmusest.
  7. tekkis ajal, kui kindlustusobjekt oli üle antud kolmandale isikule. Kolmandaks isikuks loetakse kõiki, kes ei ole kindlustusvõtja ega tema perekonnaliikmed.
  8. on tekkinud seadme või SIM-kaardi kasutamisest, samuti seadme või SIM-kaardi abil kohustuste võtmisest. Eeltoodud välistusi kasutatakse ka sel juhul, kui seadet ja/või SIM-kaarti kasutati õigusvastaselt ilma kindlustatu nõusolekuta.
    Näide. Klient ei teata Tele2-le mobiiltelefoni murdvargusest. Telefoniga helistatakse tasulistele numbritele või ostetakse lisateenuseid nagu parkimine ja muud sisuteenused. If neid kulusid ei hüvita.
  9. If ei hüvita kahju, kui sündmus ei vasta kindlustusjuhtumi tunnustele. Näiteks, kui kindlustusobjekt varastatakse, kuid tegemist ei ole murdvargusega.
  10. If ei hüvita kahju, mis tekkis kodulooma tegevuse tagajärjel.
  11. If ei hüvita kahju, mis tekkis kindlustusobjekti kasutamisest vee all.
  12. Kindlustusjuhtumiks ei loeta kindlustusobjekti tavalist kulumist, samuti kindlustusobjekti kriimustumist, kui kriimud ei takista kindlustusobjekti kasutamist.
  13. If ei hüvita kahju kui kindlustusvõtja teatas kindlustusobjekti murdvargusest või röövist Tele2-le hiljem kui 7 päeva jooksul arvates juhtumi toimumisest.
  14. If ei hüvita kahju kui kindlustusvõtja teatas kindlustusobjekti hävimisest või kahjustumisest Tele2-le hiljem kui 31 päeva jooksul arvates juhtumi toimumisest.
  15. Lisaks eeltoodud välistustele kohaldatakse „Kindlustuse üldtingimuste“ välistusi.

OMAVASTUTUS

Seadme kliendihind Kindlustusmakse kuus Omavastutus Seadme jääkväärtus sõltuvalt kindlustusobjekti vanusest
      0-6 kuud 6-12 kuud 12-18 kuud 18-24 kuud
75 € - 200 € 2,09 € 25 € 100% 90% 80% 70%
201 € - 400 € 3,19 € 40 € 100% 90% 80% 70%
401 € - 600 € 4,59 € 65 € 100% 90% 80% 70%
601 € - 1000 € 7,69 € 95 € 100% 90% 80% 70%
1001 € - 1500 € 11,69 € 150 € 100% 90% 80% 70%