TV teenuse KKK

Kasutaja

Mis on minu parool?

Salasõnaks on sinu valitud parool, mille seadistasid emailile tulnud registreerimise kinnituse kaudu. Kui kinnitust ei ole tulnud või oled parooli unustanud, saad selle lähtestada siin: https://go3.tv/subscriber/password/request

Kuidas lähtestada parooli?

Parooli saab lähtestada selle lingi kaudu: https://go3.tv/subscriber/password/request.

Mida teha, kui registreerimise kohta ei ole meilile kinnitust tulnud?

1) Kontrolli iseteenindusest (https://minu.tele2.ee/), millisel emailil on sinu Go3 kasutaja;

2) Kontrolli emaili kõiki kaustasid (ka rämpsposti);

3) Seadista parool selle lingi kaudu: https://go3.tv/subscriber/password/request.

Mida teha, kui kustutasid registreerimisemaili?

Mida teha kui kasutajanimi ja parool ei tööta?

Kui kasutajanimi ja parool ei tööta:

  • Veendu, et Caps Lock ei ole sisse lülitatud;
  • Veendu, et sisestatud email ning parool on korrektsed;
  • Veendu, et seadmel on toimiv internetiühendus. Kui ei ole, siis ühenda internetiga.

Kui internetiühendus on olemas, siis:

Mis on minu PIN kood?

Vaikimisi on PIN koodiks määratud 1234 ning see on vajalik vanusepiiranguga sisu vaatamiseks.

Kuidas muuta PIN koodi?

PIN koodi muutmiseks ava veebilehitsejas https://go3.tv/, logi kasutajasse sisse ning vali Minu konto – Vahetage PIN-koodi.

PIN koodi küsimist ei ole võimalik maha võtta ning seda küsitakse iga kord, kui soovid alustada vanusepiiranguga sisu vaatamist.

Unustasin PIN koodi – mida teha?

PIN koodi muutmiseks ava veebilehitsejas https://go3.tv/, logi kasutajasse sisse ning vali Minu konto – Vahetage PIN-koodi.

Mis on PIN koodi ja parooli vahe?

PIN kood on vajalik vanusepiiranguga sisu vaatamiseks. Parool on vajalik platvormile sisselogimiseks.

 

Seadmete ja interneti tehnilised nõuded

Millistel platvormidel ja kuidas saab Go3 vaadata?

Nutiseadmes (mobiilis, tahvlis, nutiteleris) vaatamiseks laadi rakenduste poest alla "Go3 Eesti" rakendus.

Telefonid/tahvelarvutid:

  • Android: 5.0+
  • iOS: 11+

Nutitelerid:

  • Android TV: 9+
  • Samsung: SmartTV 2016+
  • LG: webOS 3.0+

Teistes telerites on vaatamiseks vaja Go3 digiboksi.

Arvutis vaatamiseks ava veebileht https://go3.tv/.

Sobivad veebibrauseri versioonid:

  • Chrome: 70+
  • Edge: 40+
  • Firefox: 60+
  • Safari: 10+
  • Opera: 52+

Milline on minimaalne internetiühenduse kiirus, mida vajan Go3 vaatamiseks mobiiltelefonil või tahvelarvutil?

10 Mbit/s.

Internetiühendus on kiire, aga video ikka hakib. Millest võib probleem tuleneda?

Veendu, et seadmel on tehtud kõik viimased tarkvarauuendused. Kui kõik on tehtud ja ikka ei toimi, siis taaskäivita seade ning proovi uuesti. Kui probleem ei ole endiselt lahenenud, siis võta ühendust meie klienditoega.

Tarkvara

Selle jaoks, et saaksid nautida kõiki Go3 teenuseid ja sisu täies ulatuses, veendu, et seadmel või veebilehitsejal oleks kõige uuem tarkvara peal.

Mida peaksin tegema, kui video esituse ajal kaob internetiühendus?

Sellisel juhul ei pea midagi tegema, sest kohe kui taastub internetiühendus, saab jätkata teenuse kasutamist.

 

Go3 teenuse kasutamine

Kas ma saan vaadata varem toimunud ülekandeid?

Jah, järele saab vaadata enamik sisust. Ülekannete vaatamiseks vajuta "TV", vali sobiv saade ja aeg ning naudi elamust. Kui saatele vajutades ei ilmu järelvaatamist, siis see saade või sari ei ole kahjuks järelvaadatav.

Kui alustan filmi või sarja vaatamist telefonist, siis kas mul on võimalik jätkata vaatamist samast kohast mõnest teisest seadmest?

Jah, see võimalus on olemas, kui olete sisse logitud sama kontoga.

Milline on Go3 videokvaliteet?

Filmide, sarjade ja saadete kvaliteet oleneb mitmest faktorist:

  1. Internetiühenduse kiirus - Kui interneti kiirus on aeglane, siis võib videote kvaliteet olla madalam
  2. Sisu enda kvaliteet

Spordiülekannete kvaliteet sõltub kahest asjast:

  1. Internetiühenduse kiirus - Kui interneti kiirus on aeglane, siis võib ülekande kvaliteet olla madalam
  2. Otseülekande edastamise kvaliteedist

Lineaarkanalid:

  1. Erinevused SD ja HD kanalites
  2. Internetiühenduse kiirus - Kui interneti kiirus on aeglane, siis võib videote kvaliteet olla madalam

Tõrked teenuse kasutamisega – mida teha?

1. Kontrolli, kas seade on ühendatud internetiga ning kiirus on piisav teenuse kasutamiseks;

2. Kontrolli, kas seade vastab tehnilistele nõuetele ning viimased uuendused on tehtud;

3. Tee seadmele restart

Kui probleem ei lahene, võta ühendust meie klienditoega.

Kui mitut seadet saan oma tellimusega kasutada?

Sama kasutajaga saad olla sisse logitud kuni 5 seadmes, korraga saad sisu vaadata 2 seadmest. Digiboks annab lisa vaatajakoha.

Kuidas kasutada Chromecast funktsiooni?

Selleks, et peegeldada Go3 sisu Chromecast võimekusega telerisse, peavad seadmed olema samas WIFI võrgus.

Kui seadmed on samas võrgus, ilmub nutiseadme Go3 rakendusse järgmine ikoon: 

Peegeldamise alustamiseks kliki nutiseadmes antud ikoonile. 

Ma kasutan adBlocki ja ei näe kogu sisu, kaasaarvatud videosid. Millest on see tingitud?

Go3 platvorm on mõeldud kasutamiseks ilma reklaamiblokeerijata. Sisu nägemiseks peata blokeerija.

Kuidas ma tean, kas Go3 töötab minu arvutis?

Selle jaoks, et veenduda kas Go3 töötab sinu seadmes, ava lehekülg https://go3.tv/compatibility-test ning teosta ühilduvuskatse. Kui ühilduvuskatse õnnestub, on võimalik nautida kõiki meie pakette ja sisu täies ulatuses.

Kuidas muuta videokvaliteeti?

Vaikimisi on valitakse video kvaliteet automaatselt olenevalt interneti ühenduse kiirusest. Kui soovid kvaliteeti käsitsi määrata, vajuta konkreetse video mängimise ajal hammasratta ikooni parempoolses alumises nurgas ja vali soovitud video kvaliteet.

Miks ma ei näe kogu sisu?

Vaata üle, kas antud sisu on sinu paketis saadaval. Kui on, siis taaskäivita seade. Kui taaskäivitus ei aita, võta ühendust klienditoega.

Miks ma ei näe videotel tõlkeid?

Enamik Go3 sisust on varustatud eestikeelsete subtiitritega, seda juhul, kui saade on tõlgitav. Juhul, kui subtiitrid on olemas, saad need valida klikkides sisu vaatamise ajal hammasratta ikoonile ekraani paremal all nurgas. Info, millises keeles mõnda kanalit näeb, leiad siit.

Miks ma ei saa video keelt vahetada?

Kui sisu ei ole võimalik muuta eestikeelseks, siis antud saatel puudub eestikeelne tõlge. Info, kas soovitud kanalil on tõlge saadaval, leiad siit.

Miks ma ei saa vaadata videot HD-kvaliteedis?

Sellisel juhul ei ole antud saate sisu HD kvaliteedis saadaval.

 

Arved ja tellimine

Kuidas tasuda Go3 tellimuse eest?

Go3 teenuse sidumisel Tele2 numbriga lisandub Go3 igakuine tasu Tele2 arvele.

Kuidas liituda Go3 teenusega?

Kõige kiiremini saab teenusega liituda meie iseteeninduses https://minu.tele2.ee/.

Kuidas lõpetada Go3 teenust?

Teenuse saad lõpetada iseteeninduses: https://minu.tele2.ee/.

Digiboksi olemasolu korral tuleb see esmalt Tele2 esindusse tagastada ning siis saab teenuse lõpetada.

Kuidas vahetada TV paketti?

Paketivahetust on kõige mugavam ja kiirem teha meie iseteeninduses https://minu.tele2.ee/.

 

Digiboks

Kas mul on vaja digiboksi?

Digiboksi vajad juhul, kui soovid Go3 kasutada teleris, millesse ei ole võimalik Go3 Eesti rakendust tõmmata.

Kuidas uuendada digiboksi rakendust?

Android 7: rakenduse uuendamiseks pead olema Google’i kasutajasse sisse logitud. Ava avamenüüst Google Play Store – Minu rakendused – Uuenda rakendusi.

Android 9: Go3 rakendus uueneb automaatselt

Alates 3. augustist teostatakse Android 7 digiboksidel tarkvarauuendusi.

Mis juhtub uuenduse käigus?

-        Digiboksi operatsioonisüsteem Android 7 uueneb Android 9le, mis teeb digiboksi kiiremaks ning tagab lihtsama seadistamise

-        Go3 rakendus muutub digiboksi avaekraaniks. Teised rakendused leiad vasakult menüüst “Rakendused” alt.

-        Google'i konto lisamine ei ole kohustuslik. See on vajalik ainult siis, kui soovid alla laadida ka teisi rakendusi.

Mul ei ole Google’i kontot, kuidas kasutada Go3 digiboksi?

Android 7: Kui sul ei ole veel Google’i kontot, siis saad selle luua siin.

Google’i konto on vajalik digiboksi uuenduste saamiseks.

Android 9: Google'i konto lisamine ei ole kohustuslik. See on vajalik ainult siis, kui soovid alla laadida ka teisi rakendusi.

Kui sul ei ole veel Google’i kontot, siis saad selle luua siin.

Kuidas teha digiboksile restarti?

Android 7: Vali avamenüüst: Seaded -> Teave -> Taaskäivita

Android 9: Vali Go3 rakenduses vasakult menüüst "Seaded" -> "Süsteemi seaded" -> " Seadme eelistused" -> "Teave" -> "Taaskäivita"

Kuidas saada teada, millist Android versiooni minu digiboks kasutab?

Seaded -> Teave -> Versioon.

 

Seadistamine

Kuidas seadistada Go3 digiboksi?

Juhendi, kuidas seadistada Go3 digiboksi, leiad siit:

-        Android 7

-        Android 9

Kuidas kasutada Go3 nutiteleris?

Juhendi, kuidas ühendada Go3 enda nutiteleriga, leiad siit.

1. Lae teleri rakenduste poest alla Go3 Eesti äpp

2. Ava rakendus

3. Logi äppi sisse

Nutiteleri rakendusse sisselogimiseks vali Go3 rakenduse vasakult menüüst „Logi sisse“. Ava arvutis või telefonis veebileht https://go3.tv/add, logi Go3 kasutajasse sisse ning sisesta teleris kuvatav kinnituskood valgetesse lahtritesse. Kui kõik õnnestub, kuvatakse teade „Ühendamine õnnestus!“.

Nüüd saad minna sisu nautima!

Kuidas kasutada Go3 nutitelefonis või tahvelarvutis?

  1. Lae alla Go3 Eesti rakendus

Nutitelefonis või tahvelarvutis kasutamiseks lae seadmesse rakendus Go3 Eesti, mille leiad seadme rakenduste poest (Google Play Store või App Store).

  1. Ava rakendus
  2. Logi äppi sisse

Selleks ava vasakult menüüst „Logi sisse“.

Nüüd saad minna sisu nautima!

Kuidas kasutada Go3 arvutis?

Arvutis vaatamiseks ava veebilehitsejas https://go3.tv/.