Kuidas seadistada Apple makset?

  • Selleks, et alla laadida ja osta APPLE STORE-ist on vajalik luua endale Apple ID;
  • Apple ID on kasutajapõhine konto, mis annab juurdepääsu Apple teenustele.
  • Kuidas osta Tele2 makse vahendiga, selleks tuleb muuta maksemeetodit:
    • Ava “Settings”
    • Ava “Apple ID” konto;
    • Ava “Payment Information”

Vali “Mobile Phone” ja “Use this Mobile Number” - siis seotakse see ära telefonis oleva Tele2 SIM-kaardi ning telefoninumbriga;

 apple pay

iPad ja iPod Touch jaoks tuleb valida ”Use different Mobile number”. Seejärel saadetakse SMS sõnum koodiga ja see see kood tuleb sisestada seadmesse. Kui klient teeb järgmise ostu nt oma tahvelarvutist (kus nt ei olegi SIM-kaarti), siis lisatakse tasu algselt seotud telefoninumbri Tele2 arvele.

Kuidas osta Mac või PCga?

  • Selleks, et alla laadida ja osta APPLE STORE-ist on vajalik luua endale Apple ID;
  • Apple ID on kasutajapõhine konto, mis annab juurdepääsu Apple teenustele.
Kuidas osta Tele2 makse vahendiga, selleks tuleb muuta maksemeetodit:
  • Ava iTunes rakendus ja logi sisse Apple IDga. 
  • iTunes aknast vali menüüst “Account”;
  • Ava “View My Account”
  • Ava “Payment Type” (vajuta nuppu EDIT);
  • Vali “Mobile Phone” ja sisesta mobiiltelefoni number ja seejärel vali "Saada kood";
  • Seejärel saadetakse SMS sõnum koodiga ja antud kood tuleb sisestada seadmesse.

Apple makse arveldusega seotud küsimused

  • Tele2 ei vastuta Apple Store, Apple Music ja iTunes’st tehtud ostude või teenuste kasutamisega seotud probleemide eest;
  • Võimalike probleemide korral tuleb pöörduda Apple Support leheküljele, kust saab abi nii arvelduse kui ka toodete kasutamisega seotud küsimustele;
  • Apple Support asub leheküljel: https://getsupport.apple.com/. Eestikeelseks kasutamiseks palun valida asukohaks Eesti ja keeleks Eesti Keel (seda saab seadistada lehekülje lõpus). 

    apple pay
  • Seejärel tuleb valida teema millega probleem on seotud:

  • apple pay
  • Arveldusega seotud pöördumiste lahendamine. 
    • iTunes poest tellitud teenuste kasutamisega ja teenuse arvelduse seotud küsimuste korral tuleb vajutad ikooni iTunes Store;
    • Seejärel avaneb lehekülg kus tuleb vajutada Meil ikoonile;
     
  • apple pay

    • Peale "Meil" klikkmist avaneb vorm, mis tuleb ära täita:
      • Arveldusega seotud küsimuste korral tuleb "Please Select" lahtrist valida “Accound and Billing”, mis tähendab Konto ja Arveldus;
     
  • apple pay

  • Kui on valitud “Account and Billing”, siis “Specific request” lahtrist tuleb valida vastav detailne pöördumine:
    • I can’t sign in to my iTunes Store Account – Ma ei saa sisse logida enda iTunes kontole.
    • Shared payments and Ask to Buy – Jagatud makse ja teenus “Ask to Buy”;
    • I need help with my account settings or billing information – Ma vajan abi konto või arvelduse seadistamine;
    • My store credit balance is not correct – Minu krediidi saldo pole õige;
    • I have an invoice question – Arve kohta küsimus;
    • I have another question (explain below)  - Muu küsimus (kirjelda detailse probleemi kastis).

    Täida vorm:

  • apple pay