Tasulised teenused ja nende lõpetamine

Perioodilised sisuteenused ja nende lõpetamine

Mis on perioodiline sisuteenus?

Perioodilisteks sisuteenusteks nimetatakse teenuseid, mis pakuvad liitunutele perioodiliselt uut mobiilisisu (näiteks pilte, mobiilihelinaid, horoskoope vms) ning millel on nädala- või kuutasu, mis lisatakse Sinu mobiiliarvele.

Enne teenusega liitumist vii end kindlasti kõigega kurssi, sest teenuste tingimused on väga erinevad. Teenust pakuvad kolmandad osapooled ja Tele2 on ainult teenuse arveldaja. Seega juhendame Sind hea meelega, kuid probleemide korral on vaja pöörduda teenusepakkuja poole.


Vaata sisuteenuste tellimise ja lõpetamise kohta lähemalt SIIT.

Deezer

Mis teenus on Deezer ja kuidas seda kasutada?

Deezer on kvaliteetne muusikateenus, mis annab ligipääsu rohkem kui 35 miljonile muusikapalale ja sisaldab suurt valikut nii Eesti kui ka välismaiseid artiste. Muusikakogu täieneb iga päev tuhandete uute lauludega ja Deezeris saad kuulata uusi albumeid enne ametlikku ilmumist ning jälgida artistide tegemisi.

Muusikat saad kuulata nutitelefonis, tahvel- ja sülearvutis ning seda ka ilma internetiühenduseta. Deezer Premium maksab 6.49€/kuus ja selle raha eest saad piiramatult muusikat kuulata. Enam pole vaja osta üksikuid lugusid või albumeid, vaid ühe kuutasu sees sisaldub kogu muusika!

 

Loe lähemalt kuidas Deezerit kasutama hakata SIIT.

M-loto

Mis on M-loto ja kuidas seda kasutada?

M-loto on võimalus osta Eesti Loto loteriipileteid (näiteks Bingo Loto, Viking Lotto jne) mobiiltelefoni vahendusel. Pileti hind lisatakse Sinu Tele2 arvele ning võidust teavitatakse Sind SMSi teel.


Loe lähemalt, kuidas M-lotot mängida SIIT

Digilehed

Mis on digileht ja kuidas seda kasutada?

Digileht on piiramatu ligipääs kõikidele Eesti Ekspress ja Päevalehe artiklitele. Digilehes on artiklite juures rohkelt huvitavat lisamaterjali: pildiseeriad, videod ja animatsioonid – nende abil saad loost veelgi põhjalikuma ülevaate.

Digilehe kuutasu 5 € ja see lisatakse Sinu mobiiliarvele


Loe lähemalt digilehe tellimise kohta SIIT

Mobiilne rahakott

Mis on mobiilne rahakott ja kuidas seda kasutada?

Mobiilne rahakott on mugav Tele2 teenus, millega saab Tele2 lepinguline klient maksta erinevates söögikohtades. Teenus toimib läbi Tele2 Eesti mobiiliäpi ja oma ostude eest tasumine toimub kuu lõpus koos telefoniarvega. Praeguse valikus on juba üle 40 söögikoha ja neid on lisandumas aina juurde.


Loe lähemalt mobiilse rahakoti kasutamise kohta SIIT.  

M-parkimine

Mis on M-parkimine ja kuidas seda kasutada?

M-parkimine on makseviis, mis võimaldab tasuda parkimisteenuse eest mugavalt mobiiltelefoniga. M-parkimist kasutades on võimalik parkida eraparklates ja linnade tasulistel aladel.

Parkimise eest saab tasuda nii SMS-i teel kui Barking, PARGI.EE või Autlo automaatse parkimise mobiilirakenduse abil.


Loe lähemalt mobiiliga parkimise kohta SIIT

Reisikindlustus

Mida tähendab mobiilne reisikindlustus ja kuidas seda kasutada?

Kui lähed reisima, siis Tele2 saadab Sulle sõnumi võimalusega sõlmida SMSi teel reisikindlustus, mis katab kulud, mis võivad tekkida seoses ootamatu haigestumisega, pagasi kadumise või kahjustumise, õnnetusjuhtumi, reisi katkemise või ärajäämisega.

Seega ei pea Sa enne reisi reisikindlustuse sõlmimisega tegelema vaid saad kohale jõudes valida, mitmeks päevaks kindlustus sõlmida ning tellida kindlustus ka oma reisikaaslastele!

Mobiilse reisikindlustuse hind on 1,85€/päev.


Loe rohkem infot mobiilse reisikindlustuse kohta SIIT

Google play makse

Mis on Google Play makse ja kuidas seda kasutada?

Google Play makse on Androidi Play poest tehtud maksed. Kui enne sai Google Play poest osta vaid krediitkaardiga, siis nüüd on ostude eest võimalik tasuda ka igakuise mobiiliarvega.

Ostuhetkel saab valida, kas maksta kohe krediitkaardiga või kuu lõpus oma igakuise mobiiliarvega, mis teeb ostmise kiireks ja mugavaks. Seejuures saab mobiiliarvega tasuda nii uute rakenduste kui ka juba olemasolevate lisade eest.


Loe lähemalt Google Play maksete kohta SIIT.

Piiripilet

Mis on piiripilet, kui palju see maksab ja kuidas seda kasutada?

Piiripileti teenus võimaldab piiriületuse tehingute eest tasuda mobiiltelefoni arvega.

Seda teenust pakub OÜ GIRF, elektroonilise piirijärjekorra broneerimise keskkonna GoSwift kaudu. Helistades GoSwift kõnekeskuse telefonile +3726989192 on võimalik broneerida ning tasuda tehingu eest hiljem mobiiliarv

ega. Piiripileti maksumus sõltub teenusest, lisandub Tele2 teenustasu 0,32€ tehingu kohta.


Lähemalt saad selle teenuse kohta lugeda SIIT

Mobiil-ID

Mis teenus on Mobiil-ID ja kui palju see maksab?

Mobiil-ID abil saad ennast identifitseerida, dokumente digiallkirjastada ja teha kõiki samu e-toiminguid, nagu saad teha ID-kaardiga, kuid enam ei ole sul vaja ID-kaardi lugejat, sest oma paroolid saad sisestada telefoni.


Teenusega saab liituda Tele2 esindustes ID-kaardi alusel.

Mobiil-ID kuutasu on 0,99 € ning on vajalik Mobiil-ID võimekusega SIM kaart. Kui Su praegune SIM kaart Mobiil-ID teenust ei toeta, siis tehakse Sulle SIM kaardi vahetus tasuta.


Välismaal on Mobiil-ID kasutamine tasuline: iga Mobiil-ID toiming (isikutõendamine või digitaalallkirja andmine) maksab sama palju, kui paketipõhine välisriigist Eestisse SMSi saatmine. Vaata roaming hinnakirja kui viibid välismaal SIIT.


Turvalisuse tagamiseks katkeb Mobiil-ID teenus iga kord, kui tehakse mõni SIM kaardi või lepingu ümbervormistuse toiming ja siis tuleb Mobiil-ID leping uuesti sõlmida. Paketivahetusel ja muude lisateenuste ostmisel Mobiil-ID teenus ei katke.

Kuidas Mobiil-ID teenust kasutada?

Mobiil-ID on turvaline ja lihtne kasutada. Isiku tuvastamine ning digiallkirja andmine on kaitstud kõrge turvatehnoloogia ja vastavate PIN koodidega.

Teenuse kasutamiseks on vaja, et oleks sõlmitud Mobiil-ID leping ning olemas oleks Mobiil-ID SIM-kaart. Mobiil-ID SIM kaardil on lisaks tavapärastele sideteenuste PIN ja PUK koodidele kraabitava turvakihi all peidus turvakoodid Mobiil-ID teenuse kasutamiseks.


Mobiil-ID teenuse kasutamiseks sisesta e-teenusesse sisenemisel sõltuvalt e-teenuse pakkujast oma telefoninumber, isikukood või e-teenuse kasutajatunnus.

Seejärel saadetakse su mobiiltelefonile digitaalse isikusamasuse kontrollimise päring.


Kontrolli, et e-teenuse sisenemise lehel kuvatav kontrollkood ja mobiiltelefonile ekraanile ilmuv kontrollkoodid oleksid samad. Seejärel sisesta isikusamasuse kontrollimiseks ettenähtud PIN kood (Mobiil-ID PIN1) ja oledki turvaliselt identifitseeritud ning võid alustada e-teenuse tarbimist.


Analoogiliselt toimub ka digitaalallkirjastamise protsess.

Lisainfot saad vaadata www.id.ee lehelt:

Kuidas Mobiil-ID PIN koode muuta?

Mobiil-ID PIN1 - vähemalt 4 kohaline kood digitaalse isikutuvastuse võimaluse aktiveerimiseks.

Mobiil-ID PIN2 - vähemalt 5 kohaline kood digitaalse allkirjastamise võimaluse aktiveerimiseks.

Mobiil-ID PUK - lukustunud PIN koodide lahtiblokeerimiseks kood, mis lukustub 3 vale sisestuse tagajärjel.


Mobiil-ID menüü tekib Sinu mobiiltelefoni Mobiil-ID SIM-kaardi asetamisel.

Mobiil-ID PIN-koode saad muuta Mobiil-ID menüü alajaotuses "Muuda koode". Lukustunud PIN-koode saad avada PUK-koodiga Mobiil-ID menüüst alajaotuses "Blokeeri lahti".

PUK koodi kolmekordsel järjestikul valesisestusel SIM kaardi Mobiil-ID funktsionaalsus blokeerub, mille järel tuleb pöörduda Tele2 poole uue Mobiil-ID SIM kaardi ja sertifikaatide saamiseks.



Kuidas Mobiil-ID sertifikaate aktiveerida?

Mobiil-ID sertifikaatide aktiveerimine

Teenuse aktiveerimiseks:

  1. Sisene ID-kaardiga Politsei-ja Piirivalveameti (PPA) veebipõhisesse taotluskeskkonda http://www.politsei.ee;

  2. esita elektrooniliselt Mobiil-ID sertifikaatide taotlus;

  3. digiallkirjasta taotlus ID-kaardiga.

Sinu mobiiltelefoni number ja ka kõikide teenuste senine kasutus jääb endiseks.