Millal on vaja uut SIM kaarti?

  • Kui eelmine on kadunud/varastatud
  • Kui SIM kaart on enam kui 5 aastat vana
  • Kui vajad Mobiil-ID teenust, kuid Sinu SIM ei toeta seda
  • SIM kaardiga on juhtunud mingi õnnetus (kriibitud, veekahjustus vms)
  • Vana on vales suuruses
  • Sisestasid PUK koodi enam kui 10 korda valest

Kuidas saada uut SIM kaarti?

Kõige lihtsam viis saada uut SIM kaarti on tellida see Tele2 iseteenindusest minu.tele2.ee. Sellisel juhul ei pea sa ise kusagile minema – tellimuse teed internetist ja see tuuakse Sulle kulleriga hiljemalt 3 päeva jooksul koju kätte. SIM kaardi vahetus iseteenindusest maksab 2.00€ ning Sulle tuuakse SIM kaart, mis sobib kõikide telefonidega.

Kui soovite uut SIM kaarti, et liituda Mobiil-ID teenusega (loe Mobiil-ID kohta lähemalt altpoolt), siis sellisel juhul tuleb minna Tele2 esindusse. SIM kaardi vahetus esinduses maksab 4.00€

Mida tasub SIM kaardi vahetusel meeles pidada?

  • Uut SIM kaarti saab kasutama hakata siis, kui see on aktiveeritud. Samal hetkel muutub vana SIM mitteaktiivseks ja seda enam kasutada ei saa. Kui saate SIM kaardi kullerilt, võib aktiveerimiseks kuluda kuni tund, esindusest antud SIM kaart aktiveerib 15 minuti jooksul.
  • Peale SIM kaardi vahetust saab vanalt SIM-kaardilt PIN koodi sisestamisel vaadata/kopeerida kontaktid (SIM-kaart ei pea olema aktiivne).
  • Telefoni mällu salvestatud andmeid saab vaadata nii vana kui ka uue SIM-kaardiga
  • Kui kiirvalikus olnud numbrid olid SIM-kaardil, siis tuleb need uuesti määrata peale SIM-kaardi vahetust
  • Sinu PIN ja PUK kood muutuvad. Uued koodid saad SIM kaardi ümbriselt.