Olen Mobiil-ID kasutaja ja soovin oma numbriga Tele2-te tulla. Mis juhtub Mobiil-ID-ga?

Kui oled teise operaatori juures Mobiil-ID kasutaja, siis küsime Sinult Tele2-ga liitumislepingu sõlmimise hetkel, kas soovid Mobiil-ID teenust ka meie juures edasi kasutada. Soovi korral on võimalik sõlmida lisaks liitumislepingule ka Mobiil-ID leping, mis võimaldab kasutada seda teenust ilma, et see hetkekski katkeks. 

Lepingu sõlmid Mobiil-ID kasutajana isiklikult, isegi siis, kui Sa pole mobiilnumbri lepingu omanik. Näiteks, kui ettevõte toob numbrid Tele2-te ja Sa kasutad Mobiil-ID teenust ettevõtte numbriga, siis on Sul vaja Mobiil-ID leping Tele2-ga isiklikult sõlmida.

Leping tuleks sõlmida peale seda, kui oled oma uue Tele2 SIM-kaardi kätte saanud, aga enne seda, kui oled Tele2 võrku üle tulnud. Mobiil-ID lepingut saab sõlmida Tele2 esindustes või digitaalselt aadressil mobiil-id.tele2.ee.

Kui Mobiil-ID leping on allkirjastatud, siis Tele2 võrku tulemise hetkel tõstame Sinu olemasolevad Mobiil-ID sertifikaadid uuele SIM-kaardile ümber. Sertifikaatide kehtivuse lõppemise kuupäev jääb samaks, nagu eelmise operaatori juures. Sertifikaatide kehtivusaega saad kontrollida Mobiil-ID lepingu sõlmimisel või politsei.ee lehel.

Juhul kui Tele2-te üle tulemise hetkel on Su sertifikaatide kehtivuse lõpuni jäänud vähem kui 3 kuud, siis digitaalset Mobiil-ID allkirjastamise võimalust ei pakuta. Sellisel juhul soovitame Sulle Mobiil-ID teenuse kasutamise jätkamiseks tulla lähimasse esindusse ning teha täiesti uued sertifikaadid.

 

Mis saab, kui soovisin Tele2-te üle tulles Mobiil-ID teenust jätkata, kuid ei jõudnud õigel ajal dokumente allkirjastada?

Kui Sa ei jõudnud enne Tele2 võrku tulemist meiega Mobiil-ID lepingut allkirjastada, siis Su eelnev operaator paneb koos Su vana SIM-kaardiga kinni ka Mobiil-ID teenuse.

Kui Mobiil-ID on juba jõudnud kinni minna, siis Tele2-ga Mobiil-ID lepingu sõlmimiseks on vaja tulla esindusse kohapeale, sest sellisel juhul on meil vaja Sind uuesti ID-kaardi alusel tuvastada.

 

Tulin Tele2 võrku üle ja mul pidi Mobiil-ID kohe tööle hakkama, aga ei hakanud. Mida teen?

Vastused järgnevatele küsimustele võivad Sind aidata:

Kas Sa allkirjastasid enne Tele2-te jõudmist Mobiil-ID lepingu?

  • Ei -> Kahjuks sel juhul on su vana Mobiil-ID juba kinni pandud. Külasta mõnda Tele2 esindust, et sõlmida uus Mobiil-ID leping ja seejärel saad jälle teenust kasutada
  • Jah -> Kas Mobiil-ID sõnum jõuab Sinu telefoni?
    • Ei -> Kui leping on allkirjastatud ning Mobiil-ID-d kasutada üritades lihtsalt ei jõua sõnum Sinuni, siis on vaja võtta ühendust Tele2 klienditeenindusega, et saaksime koos lahenduse leida. NB! Kui Sul on Dual-SIM telefon, siis kontrolli, et Mobiil-ID SIM oleks esimeses pesas.
    • Jah -> Kas asi on selles, et telefon väidab, et sisestasid vale PINi? J
      • Jah -> SIM kaarti vahetades said ka uued Mobiil-ID PIN koodid. Uued koodid leiad Tele2 SIM kaardi ümbriselt.
      • Ei -> Siis on vaja võtta ühendust Tele2 klienditeenindusega, et saaksime koos lahenduse leida.

Sarnased teemad

Mobiil-ID