Mis on kõnede eristus?

Kõnede eristus on väljavõte kõikidest kõnedest ja sõnumitest, mida on kuu jooksul tehtud. Kõnede eristus näitab kõne või sõnumi täpset kellaaega ning numbrit, kuhu kõne on tehtud või sõnum saadetud. Samuti on näha internetikasutuse maht iga päeva kohta, kuid milliseid internetilehekülgi või äppe vaadati Tele2 kuidagi ei salvesta, samuti ei ole kõnede eristuses näha sõnumite sisu.

Kuidas näha kõnede eristust?

Kõneeristust saab igal ajal näha iseteeninduses minu.tele2.ee ning seal hoitakse viimase 12 kuu kõnede eristusi. Iseteeninduses on kaks võimalust kõnede eristuse nägemiseks:

  1. Lihtsaim ja mugavaim on vaadata kõneeristust läbi iseteeninduse arve. Arve real klikkides näeb just selle rea kohta käivat infot - näiteks on eraldatud sõnumid, kõned ja eritasulised numbrid. 
  2. Samuti on võimalik kõnede eristust ka PDF või CSV failina alla laadida.

Kõneeristust näeb ainult administraatoriõigustega iseteeninduse kasutaja. Loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT.

Kõnede eristuse faili allalaadimine

Lisaks on võimalik tellida kõnede eristus igakuiselt koos arvega emailile. Selle jaoks on vaja pöörduda Tele2 klienditeeninduse poole.

Vaata kõne eristust iseteenindusest.