Mis on kõnede eristus?

Kõnede eristus on väljavõte kuu jooksul tehtud kõnedest, sõnumitest ning kasutatud andmemahust. Kõnede eristus näitab väljuva kõne või sõnumi kellaaega, kõne kestust ning numbrit, kuhu kõne on tehtud või sõnum saadetud. Andmemahu kasutust on võimalik näha päeva kohta. Tele2 ei salvesta infot kõne ja sõnumi sisu ning külastatud internetilehekülgede ja rakenduste kohta. Sissetulevate kõnede ja sõnumite kohta kõnede eristust ei väljastata.

Kuidas näha kõnede eristust?

Kõneeristust saab igal ajal näha iseteeninduses minu.tele2.ee ning seal hoitakse viimase 12 kuu kõnede eristusi. Iseteeninduses on kaks võimalust kõnede eristuse nägemiseks:

  1. Lihtsaim ja mugavaim on vaadata kõneeristust läbi iseteeninduse arve. Arve real klikkides näeb just selle rea kohta käivat infot - näiteks on eraldatud sõnumid, kõned ja eritasulised numbrid. 
  2. Samuti on võimalik kõnede eristust ka PDF või CSV failina alla laadida.

Kõneeristust näeb ainult administraatoriõigustega iseteeninduse kasutaja. Loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT.

Kõnede eristuse faili allalaadimine

Lisaks on võimalik tellida kõnede eristus igakuiselt koos arvega emailile. Selle jaoks on vaja pöörduda Tele2 klienditeeninduse poole.

Vaata kõne eristust iseteenindusest.