Kuidas lepingut lõpetada?

Tele2-ga lepingu lõpetamiseks on lepingu omanikul kaks võimalust. 
  1. Lepingut saab lõpetada Tele2 esindustes, kaasa on vaja võtta vaid isikut tõendav dokument. 
  2. Lepingut saab lõpetada ka elektroonselt, siis on vaja Tele2-le saata lepingu omaniku poolt digiallkirjastatud lepingu lõpetamise avaldus. Lepingu lõpetamise avalduse leiad SIIT. Avaldust saab esitada e-maili teel (info@tele2.ee) ja Tele2 Eesti Facebooki või iseteeninduse vestlustes.

Pane tähele, et tähtajalise lepingu lõpetamisel kaasneb tavaliselt lisakulusid, eriti kui leping on seotud telefoni või soodustusega.
Täpsemad kulud leiad hinnakirjast ("Teenuste hinnad erakliendile" viimane sektsioon).
Kui lepingu lõpetamise põhjuseks on mingi mure, siis võtke julgelt ühendust Tele2 klienditeenindusega. Ehk saame aidata ja sel juhul saad lepingu lõpetamisega seotud kulusid vältida. 

NB! Kui soovid koos oma telefoninumbriga liikuda, siis lõpetatakse leping läbi numbriliikuvuse protsessi ning avaldust esitada pole vaja, kuid tähtajalise lepingu lõpetamise kulud on samad.