Kasutajakogemuse uuringu tingimused

  1. Kampaania Kasutajakogemuse uuring (edaspidi Kampaania) korraldajaks on Tele2 Eesti AS (edaspidi Tele2);
  2. Tele2 viib 12.06.2019 – 01.07.2019 läbi kampaania seoses Tele2 kodulehe kasutajakogemuse parandamisega. Kampaania auhinnad loositakse juhuvaliku alusel.
  3. Kampaania viiakse läbi erinevates sotsiaalmeedia kanalites jagatud linkidel siin ja siin.
  4. Kampaanias loositakse välja 3 JBL Flip 3 kaasaskantavat kõlarit (kõlari väärtus 85 eurot)
  5. Loosimises osalevad kõik inimesed, kes täidavad Tele2 kasutajauuringu ülesande ning jätavad Tele2-le oma nime ning e-posti aadressi.
  6. Võitjaga võetakse ühendust e-posti teel. Võitjate nimed avalikustatakse Tele2 Facebooki 02.07.2019.
  7. Tele2 Eesti AS on isikuandmete vastutav töötleja ning kasutab eelnimetatud isikuandmeid kampaania läbiviimiseks, võitja väljaselgitamiseks ja võitjaga kontakteerumiseks.
  8. Tele2 privaatsuspoliitikaga ning õigustega isikuandmete töötlemisel on võimalik lähemalt tutvuda siin.
  9. Loosimises ei saa osaleda Tele2 töötajad, juhtorganite liikmed ja kampaania korraldamisega otseselt seotud isikud.
  10. Kui Auhinna võitjaga ei ole Korraldajast olenemata põhjustel võimalik ühendust saada kolme tööpäeva jooksul peale loosimist, siis on Tele2-l õigus jätta talle auhind välja andmata ning võitja loetakse auhinnast loobunuks. Sellisel juhul korraldab Tele2 loobutuks loetud võitude asemel 3 tööpäeva jooksul uue lisaloosimise, millega loositakse juhuvaliku abil uus võitja osalejate seast.
  11. Kampaania käigus võidetud Auhinda ei asendata võitja nõudmisel teist liiki auhinnaga ega hüvitata võitjale Auhinna maksumust rahas.
  12. Korraldajal on õigus lõpetada Kampaania viivitamatult, kui esinevad seda välistavad asjaolud.
  13. Kõik pretensioonid seoses Kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata esimesel võimalusel. Tele2 lahendab saabunud pretensioonid 7 (seitsme) tööpäeva jooksul alates nende saamisest.
  14. Lisainfo Kampaania kohta saab e-posti teel info@tele2.ee