Kuidas tulla teise operaatori juurest üle enda numbriga?

Tele2 võimaldab nii meiega liitujatel kui ka meilt lahkujatel alles jätta oma isiklik telefoninumber teise operaatori juurest.

Numbriliikumist algatab alati uus operaator, seega vana teenusepakkujaga lepingut lõpetama ei pea, vaid vana leping lõppeb automaatselt, siis kui uus algab.

Näiteks kui on soov Tele2-ga veebis liituda, nii et eelmine number jääb alles, siis vali endale sobiv pakett nagu tavaliselt (vaata ülevalt “Milliseid teenuseid Tele2 pakub, et valida pakett”) ja mine tellimust vormistama. Vormistamise juures on Sulle selged juhendid, kuidas just oma number üle tuua.

Oma numbriga Tele2-te üle tulemine e-poes

Kui liitud Tele2-ga läbi meie klienditeeninduse, siis saad neile teada anda, et soovid numbrit alles jätta. Klienditeenindaja hoolitseb ülejäänu eest ise.

Kui kaua võtab aega enda numbriga üle tulemine?

Number tuleb Tele2 võrku kõige kiiremini 6ndal tööpäeval pärast liitumislepingu sõlmimist või mõnel hilisemal kuupäeval, mille Sa ise valid. Selle aja jooksul ei jää Sa mobiilsideta, sest kuni numbri teisaldamiseni tagab teenuse senine operaator.

Numbri võrguvahetuse kuupäevast teavitatakse Sind eelnevalt SMSga ja siis peaksid Sa oma telefoni vana SIM-kaardi asemel panema uue SIM-kaardi.

Ülemineku hetkel kell 3:00 öösel toimub sidekatkestus, mis võib kesta maksimaalselt 15 minutit ja seejärel aktiveerub Tele2 SIM-kaart. Kui panid Tele2-e SIM-kaardi telefoni eelmisel õhtul, siis peaksid hommikul telefoni välja ja uuesti sisse lülitama.

Vajadusel kontrolli, millise operaatori juures asub hetkel mobiilinumber SIIT.