Liitumine Tele2-ga

Kuidas liituda?

Kuidas liitumine käib?

Liituda saad Tele2 veebis, esindustes, edasimüüjate juures ning infotelefonil 686 6866.

Kõige lihtsamalt ja kiiremalt saadki lepingu sõlmida veebis. Kui oled endale sobiva paketi leidnud, siis lihtsalt vormista tellimus ning täida oma andmed. Sulle saadetakse Tele2 SIM-kaart ning saadki teenust kasutama hakata.

Lepingu saad sõlmida:
  • uue numbriga (veeb võimaldab Sul mitme numbri seast valida);
  • tuues olemasoleva numbri üle kõnekaardist lepinguliseks;
  • tuues olemasoleva numbri üle teise mobiilisideoperaatori juurest (loe numbriliikuvusest lähemalt ülevalt poolt);

Millised on Tele2 pakutavad teenused?

1) Tele2 pakub teenuseid Sinu telefoni: kõnesid, SMS-e ja internetti. Hind sõltub Sinu paketist.

  • Kui soovid paketti ainult helistamiseks, tutvu meie KÕNEPAKETIGA  ja SEENIORPAKETIGA .

  • Kui soovid nii helistada kui ka internetti kasutada, siis kõige soodsam pakett on SNÄPP.

  • Kui Sinu jaoks on oluline lisaks Eestis helistamisele ja interneti kasutamisele ka Euroopa Liidus sama hinna eest teenuse kasutamine, siis tutvu MULTIPAKETTIDEGA.

  • Kui Sa kasutad kõnesid ja internetti Euroopa Liidus ning lisaks helistad tihti ka Eesti numbritelt välismaa numbritele, siis vaata EUROOPA PAKETTE.

  • Kui oled äriklient, siis vaata ETTEVÕTJAPAKETTE.

 

2) Tele2 pakub ka internetti tahvelarvutisse, Wi-Fi ruuterisse või netipulka. Nendel pakettidel pole kõnede ja sõnumite saatmise võimalust, vaid on mõeldud asendama tavapärast kaabliga internetiühendust, sest Tele2 mobiilne internet levib kõikjal ning mingisuguseid juhtmeid pole enam vaja.

Mine vaata INTERNET ARVUTIS PAKETTE.



Numbri üle toomine

Kuidas tulla teise operaatori juurest üle enda numbriga?

Tele2 võimaldab nii meiega liitujatel kui ka meilt lahkujatel alles jätta oma isiklik telefoninumber teise operaatori juurest.

Numbriliikumist algatab alati uus operaator, seega vana teenusepakkujaga lepingut lõpetama ei pea, vaid vana leping lõppeb automaatselt, siis kui uus algab.


Näiteks kui on soov Tele2-ga veebis liituda, nii et eelmine number jääb alles, siis vali endale sobiv pakett nagu tavaliselt (vaata ülevalt “Milliseid teenuseid Tele2 pakub, et valida pakett”) ja mine tellimust vormistama. Vormistamise juures on Sulle selged juhendid, kuidas just oma number üle tuua.


Kui liitud Tele2-ga läbi meie klienditeeninduse, siis saad neile teada anda, et soovid numbrit alles jätta. Klienditeenindaja hoolitseb ülejäänu eest ise.


Kui kaua võtab aega enda numbriga üle tulemine?

Number tuleb Tele2 võrku kõige kiiremini 6ndal tööpäeval pärast liitumislepingu sõlmimist või mõnel hilisemal kuupäeval, mille Sa ise valid. Selle aja jooksul ei jää Sa mobiilsideta, sest kuni numbri teisaldamiseni tagab teenuse senine operaator.

Numbri võrguvahetuse kuupäevast teavitatakse Sind eelnevalt SMSga ja siis peaksid Sa oma telefoni vana SIM-kaardi asemel panema uue SIM-kaardi.

Ülemineku hetkel kell 3:00 öösel toimub sidekatkestus, mis võib kesta maksimaalselt 15 minutit ja seejärel aktiveerub Tele2 SIM-kaart. Kui panid Tele2-e SIM-kaardi telefoni eelmisel õhtul, siis peaksid hommikul telefoni välja ja uuesti sisse lülitama.


Vajadusel kontrolli, millise operaatori juures asub hetkel mobiilinumber SIIT


Esmakordne SIM kaardi aktiveerimine

Uus SIM uuele numbrile

  • Kui teed liitumise e-poest, siis saadetakse Sulle aktiivne SIM-kaart ning saad seda kohe kasutama hakata.
  • Kui teed liitumise telefoni teel, siis aktiveeritakse SIM niipea, kui kuller on andnud Tele2-le teada, et SIM on kohale toimetatud. Tavaliselt annab kuller meile kohe teada, kuid võib ka juhtuda, et Sinu SIMi aktiveerimiseks võib kuluda peale kättesaamist kuni tund.
  • Kui teed liitumise esinduses, siis aktiveerib teenindaja Sulle SIMi kohapeal ning see hakkab 15 minuti jooksul tööle.
Väga harva võib juhtuda ka tehnilisi vigu. Kui Sinu teada peaks olema SIM aktiivne, aga pärast SIM-kaardi oma seadmesse panemist ja PIN-koodi sisestamist ei leia seade levi u 30 sekundi jooksul, siis tehke oma seadmele restart. Kui ka pärast restarti seade levi ei leia, siis pöördu helista infotelefonil 686 6866 ning koos saame SIM-kaardi kindlasti aktiveeritud.

Uus SIM, kui tuled teise operaatori juurest oma numbriga Tele2-te

Kui oled tulnud Tele2-te oma numbriga (loe numbriliikuvusest lähemalt ülevalt poolt), siis selle üle toomine võtab aega 6 tööpäeva. Sulle saadetakse juba varem mitteaktiivne SIM-kaart ning SIM aktiveeritakse 7ndal päeval. Senikaua pakub Sulle teenust Sinu endine operaator ning Sinu vana SIM-kaart töötab. Kui on aeg SIM-kaarti vahetada, siis saadab Tele2 Sulle sõnumi. Aktiveerimine toimub öösel ning hommikul SIM-kaarti sisestades on see juba aktiivne. Kui panid SIM kaardi seadmesse eelmisel õhtul, siis on vaja hommikul restart teha.

Väga harva võib juhtuda ka tehnilisi vigu. Kui Sinu teada peaks olema SIM aktiivne, aga pärast SIM-kaardi oma seadmesse panemist ja PIN koodi sisestamist ei leia seade levi u 30 sekundi jooksul, siis tehke oma seadmele restart. Kui ka pärast restarti seade levi ei leia, siis helista infotelefonil 686 6866 ning koos saame SIM-kaardi kindlasti aktiveeritud.