Mis on krediidilimiit?

Krediidilimiit on Tele2 poolt ühe telefoninumbri kohta kehtestatud rahaline piirsumma, mille ulatuses osutab Tele2 iga kuu kliendile teenuseid enne arve koostamist või ettemaksu sooritamist. 

Krediidilimiidi sisse arvestatakse kõik jooksva arvelduskuu vältel kasutatud teenused koos käibemaksuga. Välismaal kasutatud teenuste maksumus arvutatakse nii pea, kui välispartnerid meile selle info saadavad ja see kuulub samuti krediidilimiidi sisse. Krediidilimiidi sisse ei arvestata paketi kuutasu ja lisateenuste kuumakse nt: Deezer, Viaplay jne.

Krediidilimiit määratakse sõltuvalt kliendi staažist ja maksekäitumisest. Uuele numbrile määratakse üldjuhul krediidilimiidiks kuni 60 €. Kliendil, kes on Tele2 teenuseid kasutanud üle kolme kuu, on võimalus taotleda krediidilimiidi suurendamist.
 

Mis juhtub kui krediidilimiiti ületada?

Kui krediidilimiit ületatakse, saadetakse teavituseks SMS ja piiratakse teenuse kasutamine. Piirangu rakendumise korral jääb võimalus Eestis kõnesid ja SMS-e vastu võtta, helistada hädaabinumbritele, Tele2 klienditeeninduse numbrile 6 866 866 ning parkimise lõpetamise numbrile 1903. Kui krediidilimiidi ületanud number viibib välismaal, siis suletakse kõik väljuvad ja sissetulevad teenused peale hädaabinumbritele helistamise.

Krediidilimiidi ületamise näide: 
Oletame, et Sinu krediidlimiit on 60 € ja Sul on telefoni jaoks pakett, mis maksab 15 €. Lisaks ostad Sa ühe kuu jooksul mobiiliga ühe kinopileti 10 € ning kasutad M-parkimist summas 15 €. Seega oled kasutanud ühes kuus oma krediidilimiidist 15+10 = 25 €. Paketi kuutasu krediidilimiidi sisse ei arvestata. 
Oletame, et lähed samal kuul Argentiinasse ning kasutad seal internetti hinnaga 13.80 €/MB. Sa saad internetti seni kasutada, kuni Su arve kogusumma on jõudnud 60 €-ni. Pärast seda pannakse Sinu telefoninumber kinni, sest oled ületanud oma krediidilimiiti. Et teenused taas avataks on Sul vaja muuta krediidilimiiti või sooritada ettemaks, mis on suurem kui 60 €.
Peale ettemaksu tegemist võtta ühendust Tele2-ga numbri avamiseks. Selleks helistada erakliendil numbril 6866866 ning ärikliendil 1205 või saata e-mail: info@tele2.eefirma@tele2.ee. Samuti on võimalik pöörduda meie klienditeenindjaga poole Tele2 kodulehe chatis.
 

Kuidas krediidilimiiti muuta?

Krediidilimiiti saab Tele2 iseteeninduses muuta ainult administraatori õigustega inimene (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT). Seda saab teha “Arvelduse” menüüs “Krediidilimiiidi” blokis. 
Krediidilimiidi muutmine Tele2 iseteeninduses
Kui iseteeninduses pakutav krediidilimiit tundub Sulle liiga väike, siis on vaja pöörduda meie klienditeeninduse poole ja taotleda krediidilimiidi suurendamist. Kui soovid seda teha telefoni teel, on kindlasti vaja teada oma lepingulist salasõna.

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.