Kuidas kontrollida, kas Tele2 on arve välja saatnud?

Tavaliselt on Tele2 kõik arved 7. kuupäevaks välja saatnud.
Seda, kas arve on välja saadetud, saad kontrollida iseteenindusest minu.tele2.ee. Iseteenindusse ilmuvad arved kõige esimesena, seega kui arvet pole veel iseteenindusse tulnud, siis tasub lihtsalt päeva-paar oodata.
Kui näed, et iseteeninduses on arve olemas, kuid Sinu valitud kanalisse ei ole arve jõudnud, siis tasuks läbi proovida erinevad variandid. 

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.
 

Kuidas muuta arve kättesaamise viisi?

Arve kättesaamise viisi saab muuta ainult administraatoriõigustega kasutaja (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT). 

Seda saab teha “Arvelduse” menüüst “Arve saamise kanali muutmise” blokist. 
Arve saamise viisi ja arve emaili muutmine Tele2 iseteeninduses
Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.

 

Mida teha, kui arve ei jõudnud e-mailile?

1) Kontrolli üle, ega su postkast pole täis saanud.
2) Kontrolli üle, ega arve pole rämpsposti hulka sattunud.
3) Mõned e-maili programmid jagavad Sinu kirjad erinevatesse kaustadesse. Näiteks Outlook jagab kirjad „Fookuses“ ja „Muu“ kausta ning Gmailil on „Peamine“ ja „Pakkumised“. Vaata üle, ega Su arve mõnes nendes kaustades pole.
4) Kui Su e-mail on hiljuti muutunud, siis kontrolli iseteenindusest üle, et saadame Su arve ikka õigele aadressile. Loe, kuidas arve kanalit iseteeninduses kontrollida SIIT.

Kui oled kõik üle kontrollinud ning arvet siiski ei leidnud, siis võta ühendust meie klienditeenindusega ning Sulle saadetakse arve uuesti. 

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.
 

Mida teha, kui mulle ei jõudnud paberarve kohale?

Paberarve jõuab alati veidi hiljem, nii et varu esialgu lihtsalt kannatust. Kui 15. kuupäevaks pole paberarve ikka saabunud, siis võib see olla kaduma läinud Tele2-st mitte sõltuvatel põhjustel. Soovitame tellida arve elektroonsel teel, sest see on kõige kindlam, kiirem ning keskkonnasõbralikum. Igal juhul on Sinu arve olemas Tele2 iseteeninduses minu.tele2.ee. Kui iseteeninduses arvet ei ole, siis järelikult pole arvet veel esitatud. Kui Sulle on siiski oluline, et arve oleks ka paberkandjal, siis pöördu meie klienditeeninduse poole ning nemad aitavad Sind. 

Vaata arvet iseteenindusest.