Arve teemalised küsimused

Arve iseteeninduses

Kuidas näha arvet iseteeninduses?

Nii pea, kui Tele2 on Sulle arve koostanud, on Sinu arve Tele2 iseteeninduses minu.tele2.ee kättesaadav.
Administraatori õigustega kasutaja saab avada arve PDFi ning kõneeristuse. Kõige viimane arve on avalehel koos mugava võimalusega arve panga kaudu kohe ära maksta.
arved_avalehel
Piiratud õigustega kasutaja näeb maksmisele kuuluvat summat ning saab makset sooritada, kuid arvet ei näe. (loe lähemalt iseteeninduse õigustest SIIT)
arve_piiratud

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.

Kuidas näha vanu arveid?

Administraatori õigustega kasutaja näeb kõiki viimase 12 kuu arveid ja kõneeristusi. Vanu arveid saab vaadata „Arvelduse“ menüüst.
vanad arved

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.

Arve maksmise võimalused

Millised võimalused on arve tasumiseks?

  • E-arve püsimaksena;
  • Iseteeninduses minu.tele2.ee;
  • Internetipangas
  • Makse- ja sularahaautomaatides
  • Pangakontorites
  • Tele2 esindustes (v.a Tallinnas Kristiine ja Lasnamäe Centrum) 
  • Omniva postkontorites
  • Maxima kauplustes üle Eesti

Kuidas teha e-arve püsimakse?

Mugavaim viis arve tasumiseks on e-arve püsimakse, sest siis toimub arve tasumine muretult igal kuul. E-arve püsimakset saad sõlmida pangakontoris või internetipangas. Pangad on veidi erinevad, seega tasub lugeda oma panga juhendit püsimakse sõlmimiseks.

NB! Et püsimakse saaks toimuda, on vaja, et Tele2 arve jõuaks panka. Selleks on kaks võimalust:

  1. Määrata iseteeninduses minu.tele2.ee arve saamise kanaliks endale sobiv pank ning edaspidi tulevadki arved internetipanka. Loe kuidas seda teha altpoolt (kirjeldus on peatükis “Kuidas muuta arve kättesaamise viisi?”).

  2. Võtta ühendust Tele2 klienditeenindusega (näiteks iseteeninduse vestluses või e-mailil info@tele2.ee) ja anna teada oma soovist. Sellisel juhul on võimalik saada arve nii e-mailile kui ka internetipanka korraga.

Millisele Tele2 kontole raha kanda?


Swedbank

a/a EE692200221011083484

HABAEE2X

SEB pank

a/a EE691010022070415004

EEUHEE2X

Nordea pank

a/a EE851700017002852090

NDEAEE2X

Kuidas iseteeninduses arvet maksta?

Iseteeninduses minu.tele2.ee saad mugavalt arveid tasuda nii Swedbanki, SEB, Nordea ja Krediidipanga internetipanga kliendina. Iseteenindusse Minu Tele2 pääseb parooli, Mobiil-ID või ID-kaarti kasutades ning tasumist vajav arve on avalehel suurelt välja toodud.arved avalehel

Muude arve maksmise võimaluste selgitus

Omniva postkontorites
Tele2 arveid on võimalik tasuda kõigis Omniva postkontorites. Teenustasu makse teostamise eest määrab Omniva. Makse laekumine Tele2 arvele võib võtta kuni 3 tööpäeva.

Maxima kauplustes
Tele2 arveid on võimalik tasuda kõikides Maxima kauplustes. Vajalik on Tele2 arve esitamine (maksimine toimub arvel asuva triipkoodi alusel). Makse laekumine Tele2 arvele võib võtta kuni 2 tööpäeva.

Sularaha automaatides
Swedbank`i automaadi menüüs vali:
Maksed > Telefonimaksed > Tele2 arved > maksekorraldus, ja sisesta:
  • maksekorralduse number;
  • telefoninumber sisestada lahtrisse "Telefoni number on -------~" kujul 51234567 (ilma tühikuteta ning ilma Eesti suunakoodita);
  • summa, mida soovid meile üle kanda;
  • viitenumbrit ei ole vaja sisestada;
NB! Teenus on tasuline: Swedbank`ist Swedbank`i 0.16 €, teistesse pankadesse 0.38 €.

SEB panga automaadi menüüs vali:
  • Maksed
  • Ekraanile ilmub maksekorraldus, kus tuleb täita kõik vajalikud lahtrid. NB! Mitte unustada viitenumbri sisestamist!
Enne makse sooritamist tuleb Tele2 arvete tasumine lisada Määratud maksete alla (seda saab teha internetipanga vahendusel või tellida panga kontoris)

Tele2 esindustes
Tele2 arvet saab tasuda kõikides esindustes (v.a Tallinnas Kristiine ja Lasnamäe Centrum), kuid see on tasuline toiming.
  • Arve tasumise teenustasu esinduses 1,99 €
  • Arve tasumise teenustasu esinduses 65+ vanuses klientidele 0,99 €

Arve pole tulnud

Kuidas muuta arve kättesaamise viisi?

Arve kättesaamise viisi saab muuta ainult administraatoriõigustega kasutaja (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT).

Seda saab teha “Arvelduse” menüüst “Arve saamise kanali muutmise” blokist.


Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.

Kuidas kontrollida, kas Tele2 on arve välja saatnud?

Tavaliselt on Tele2 kõik arved 7. kuupäevaks välja saatnud.
Seda, kas arve on välja saadetud, saad kontrollida iseteenindusest minu.tele2.ee. Iseteenindusse ilmuvad arved kõige esimesena, seega kui arvet pole veel iseteenindusse tulnud, siis tasub lihtsalt päeva-paar oodata.
Kui näed, et iseteeninduses on arve olemas, kuid Sinu valitud kanalisse ei ole arve jõudnud, siis tasuks läbi proovida erinevad variandid.

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.


Mida teha, kui arve ei jõudnud e-mailile?

1) Kontrolli üle, ega su postkast pole täis saanud.
2) Kontrolli üle, ega arve pole rämpsposti hulka sattunud.
3) Mõned e-maili programmid jagavad Sinu kirjad erinevatesse kaustadesse. Näiteks Outlook jagab kirjad „Fookuses“ ja „Muu“ kausta ning Gmailil on „Peamine“ ja „Pakkumised“. Vaata üle, ega Su arve mõnes nendes kaustades pole.
4) Kui Su e-mail on hiljuti muutunud, siis kontrolli iseteenindusest üle, et saadame Su arve ikka õigele aadressile. Loe, kuidas arve kanalit iseteeninduses kontrollida SIIT.

Kui oled kõik üle kontrollinud ning arvet siiski ei leidnud, siis võta ühendust meie klienditeenindusega ning Sulle saadetakse arve uuesti.

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.

Mida teha, kui mulle ei jõudnud paberarve kohale?

Paberarve jõuab alati veidi hiljem, nii et varu esialgu lihtsalt kannatust. Kui 15. kuupäevaks pole paberarve ikka saabunud, siis võib see olla kaduma läinud Tele2-st mitte sõltuvatel põhjustel. Soovitame tellida arve elektroonsel teel, sest see on kõige kindlam, kiirem ning keskkonnasõbralikum. Igal juhul on Sinu arve olemas Tele2 iseteeninduses minu.tele2.ee. Kui iseteeninduses arvet ei ole, siis järelikult pole arvet veel esitatud. Kui Sulle on siiski oluline, et arve oleks ka paberkandjal, siis pöördu meie klienditeeninduse poole ning nemad aitavad Sind.

Vaata arvet iseteenindusest.

Arve ei tundu õige

Mida teha, kui arve ei tundu õige?

Kui Sulle on jõudnud Tele2 arve, kuid Sa ei saa päris täpselt arvest aru, siis võib Sulle abiks olla arve näidis selgitustega.

Kui Sinu arve summa erineb tavapärasest paketi tasust, siis kindlasti ava oma arve ja loe seda hoolikalt. Oleme proovinud kõik kasutatud teenused võimalikult selgelt eraldi välja tuua, nii et kui oled kasutanud eelmisel kuul mõnda tasulist teenust ja selle lihtsalt unustanud, siis arvel on see kindlasti välja toodud.
Kui oled aga kindel, et on juhtunud mingi tehniline viga ning Sinu arve on valesti koostatud, siis võta julgelt ühendust klienditeenindusega. Tele2 eesmärk on olla oma klientide vastu aus, seega võid täiesti kindel olla, et kui Sinu suhtes on tehtud viga, siis klienditeenindus aitab seda parandada.

Krediidilimiit

Mis on krediidilimiit?

Krediidilimiit on Tele2 poolt ühe telefoninumbri kohta kehtestatud rahaline piirsumma, mille ulatuses osutab Tele2 iga kuu kliendile teenuseid enne arve koostamist või ettemaksu sooritamist.

Krediidilimiidi sisse arvestatakse kõik jooksva arvelduskuu vältel kasutatud teenused koos käibemaksuga. Välismaal kasutatud teenuste maksumus arvutatakse nii pea, kui välispartnerid meile selle info saadavad ja see kuulub samuti krediidilimiidi sisse. Krediidilimiidi sisse ei arvestata paketi kuutasu ja lisateenuste kuumakse nt: Deezer, Viaplay jne.

Krediidilimiit määratakse sõltuvalt kliendi staažist ja maksekäitumisest. Uuele numbrile määratakse üldjuhul krediidilimiidiks kuni 60 €. Kliendil, kes on Tele2 teenuseid kasutanud üle kolme kuu, on võimalus taotleda krediidilimiidi suurendamist.

Mis juhtub kui krediidilimiiti ületada?

Kui krediidilimiit ületatakse, saadetakse teavituseks SMS ja piiratakse teenuse kasutamine. Piirangu rakendumise korral jääb võimalus Eestis kõnesid ja SMS-e vastu võtta, helistada hädaabinumbritele, Tele2 klienditeeninduse numbrile 6 866 866 ning parkimise lõpetamise numbrile 1903. Kui krediidilimiidi ületanud number viibib välismaal, siis suletakse kõik väljuvad ja sissetulevad teenused peale hädaabinumbritele helistamise.

Krediidilimiidi ületamise näide:
Oletame, et Sinu krediidlimiit on 60 € ja Sul on telefoni jaoks pakett, mis maksab 15 €. Lisaks ostad Sa ühe kuu jooksul mobiiliga ühe kinopileti 10 € ning kasutad M-parkimist summas 15 €. Seega oled kasutanud ühes kuus oma krediidilimiidist 15+10 = 25 €. Paketi kuutasu krediidilimiidi sisse ei arvestata. 
Oletame, et lähed samal kuul Argentiinasse ning kasutad seal internetti hinnaga 13.80 €/MB. Sa saad internetti seni kasutada, kuni Su arve kogusumma on jõudnud 60 €-ni. Pärast seda pannakse Sinu telefoninumber kinni, sest oled ületanud oma krediidilimiiti. Et teenused taas avataks on Sul vaja muuta krediidilimiiti või sooritada ettemaks, mis on suurem kui 60 €.

Kuidas krediidilimiiti muuta?

Krediidilimiiti saab Tele2 iseteeninduses muuta ainult administraatori õigustega inimene (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT). Seda saab teha “Arvelduse” menüüs “Krediidilimiiidi” blokis.
krediidilimiit
Kui iseteeninduses pakutav krediidilimiit tundub Sulle liiga väike, siis on vaja pöörduda meie klienditeeninduse poole ja taotleda krediidilimiidi suurendamist. Kui soovid seda teha telefoni teel, on kindlasti vaja teada oma lepingulist salasõna.

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.

Arve/limiidi tõttu suletud teenus

Millal teenus suletakse?

Kui arve on olnud maksmata või olete ületanud oma krediidilimiiti, siis suletakse Sinu telefoninumber (vastavalt Tele2 teenusete kasutamise üldtingimuste punktile 1.2.11).

Millal teenus avatakse?

1) Maksmata arve:
Telefoninumber avatakse nii pea, kui pank on teinud kande Tele2-le. See tähendab, et peale ülekande sooritamist võib minna sõltuvalt pangast veel veidi aega, enne kui teenus avatakse.
Makse laekumist saab kontrollida Tele2 iseteenindusest või numbrilt 1886 (kõne hind 0,09 €).
maksete_ajalugu
Kui makse on laekunud, aga teenus pole avatud, siis palun tee oma seadmele restart.

2) Krediidilimiit ületatud:
Loe lähemalt, mida krediidilimiit tähendab ülevalt poolt.
Kui teenuste kasutamine on krediidilimiidi ületamise tõttu piiratud, avatakse teenused pärast limiidi suurendamist. Kui limiit on suurendatud, kuid teenus pole avanenud, siis tehke palun oma seadmele restart. NB! Kui limiit on ületatud ja numbrile rakendub piirang, siis ettemaksu sooritamisel number automaatselt ei avane. Ettemaksu sooritamise järgselt tuleb klienditeenindusega ühendust võtta, et limiiti suurendada. Muudel juhtudel saab limiiti muuta iseteeninduses või klienditeeninduse kaudu.

Jooksva kuu saldo ja teenusekasutuse vaatamine

Kuidas jooksva kuu saldot ja teenusekasutust vaadata?

Iseteenindus on mõnusalt informatiivne ning sealt leiad ka jooksva kuu saldo ning teenusekasutuse.
Selle jaoks logi sisse minu.tele2.ee ja võta menüüst "Arveldus" ning seal on blokk "Teenusekasutus jooksval kuul".

Kui oled piiratud õigustega kasutaja, siis enda teenuse kasutuse leiad hoopis menüüst "Telefoninumbri kasutus" ning seal on blokk "Teenusekasutus jooksval kuul".
teenusekasutus
Kui soovid teada ainult saldot, siis võid ka helistada numbrile 1886 (kõne hind 0,09€).

Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.