Paketid ja hinnad

Paketi tingimuste ja lepingu tähtajalisuse vaatamine

Kuidas näha oma lepingu tähtaega ja paketi tingimusi?

Kõik Tele2 lepingud alluvad Tele2 teenuste kasutamise üldtingimustele , kuid igal paketil on ka omad tingimused. Kui tahad näha oma paketi tingimusi ja tähtaega, siis seda saad teha Tele2 iseteeninduses.
NB! Paketi tingimustes ei ole välja toodud soodustused ja lisateenused. Seda infot näete oma arve pealt.
minu.tele2.ee
admin_tingimused

Ka piiratud kasutaja saab neid andmeid vaadata. 
piiratud_tingimused 
Kui vajutad paketi nimele, siis avaneb pop-up, kus näed oma paketi tingimusi 
oma_paketi_tingimused

Lepingu ajutine peatamine

Mida tasub teada lepingu ajutise peatamise kohta?

Kui lähete mõneks ajaks välismaale või ei kasuta oma numbrit mingil muul põhjusel, siis on mõistlik leping peatada ja sellega oma number säilitada. 

Oluline teada:
  • Kui leping on peatatud, ei pea Sa maksma kuutasu
  • Kui numbril on aktiivne seadmekindlustus, siis lepingu peatamise korral see katkeb ning seadmekindlustust uuesti aktiveerida enam ei saa
  • Kui numbril on aktiivne Mobiil-ID teenus, siis saab numbrit peatada ainult Tele2 esinduses
  • Kampaania ajal saadud soodustus peatamise võrra ei pikene
  • Kui Sul on kehtiv järelmaksuleping, siis järelmaksulepingut ei peatata
Lisaks on mõned erisused tähtajalise ja tähtajatu lepingu peatamisel. 

Tähtajalise lepingu peatamine:
  • Tähtajalist liitumislepingut saab peatada tähtaja jooksul 1 korra
  • Tähtajaline leping pikeneb peatatud aja võrra
  • Lepingut saab peatada maksimaalselt 12 kuuks
  • Lepingu peatamise hind on 7.99
  • Tähtajalist lepingut saab peatada ainult Tele2 klienditeeninduse abiga – kas esinduses kohapeal, meiliteel või infotelefonile helistades
Tähtajatu lepingu peatamine:
  • Tähtajatut liitumislepingut saab peatada piiramatu arv kordi
  • Lepingut saab peatada maksimaalselt 12 kuuks
  • Lepingu peatamise hind on 3.99
  • Tähtajalist lepingut saab peatada Tele2 iseteeninduses „Teenused“ menüüst „Telefoninumbri staatus“ blokist. Loomulikult aitab Sind vajadusel ka meie klienditeenindus.

Lepingu lõpetamine

Kuidas käib lepingu lõpetamine?

Tele2-ga lepingu lõpetamiseks on lepingu omanikul vaja esitada lepingu lõpetamise avaldus. Avaldust saab esitada Tele2 esindustes, e-maili teel ja Tele2 Eesti Facebooki või iseteeninduse vestlustes.
Tele2 esinduses on võimalik avaldus kohapeal allkirjastada, elektroonsetel viisidel avalduse esitamiseks peab olema see lepingu omaniku poolt digiallkirjastatud. Lepingu lõpetamise avalduse leiad SIIT

Pane tähele, et tähtajalise lepingu lõpetamisel kaasneb tavaliselt lisakulusid, eriti kui leping on seotud telefoni või soodustusega.
Täpsemad kulud leiad hinnakirjast .
Kui lepingu lõpetamise põhjuseks on mingi mure, siis võtke julgelt ühendust Tele2 klienditeenindusega ehk saame aidata ja sel juhul saad lepingu lõpetamisega seotud kulusid vältida. 

NB! Kui soovid koos oma telefoninumbriga liikuda, siis lõpetatakse leping läbi numbriliikuvuse protsessi ning avaldust esitada pole vaja, kuid tähtajalise lepingu lõpetamise kulud on samad.