Iseteeninduse kasutajate õigused

Millised on iseteeninduse kasutajate õigused ja mis on nende erinevus?

Tele2 iseteeninduses on kahte tüüpi õiguseid: piiratud vaatega kasutaja ja administraator. Administraatori õigustega kasutaja saab teha iseteeninduses kõiki toiminguid, piiratud kasutaja ei saa ühtegi muutust teha, kuid näeb temasse puutuvat infot.
Näiteks kui Tele2-s on nii lapsevanema kui ka lapse numbrid, siis saab teha lapsevanemast administraatori ning lapsest piiratud õigustega kasutaja. 


 

Piiratud vaade

Administraator

Arve maksmine

x

x

Jooksva kuu teenusekasutus ja 6. kuu teenusekasutuse statistika

x

x

Lepingu tähtajalisuse kontroll

x

x

SMSi saatmine

x

x

Krediidilimiidi muutmine

 

x

Viimase aasta arvete, kõneeristuste ja makseajaloo vaatamine

 

x

Arve saamise kanali ja muude kontaktandmete muutmine

 

x

Paketivahetus või lisateenuste tellimine/loobumine

 

x

Järelmaksu info

 

x

SIM kaardi vahetuse tellimine

 

x

Kuidas saada iseteeninduse administraatori õigused?

Kui soovid saada administraatoriks ja piiramatut kasutusõigust, siis selleks on Sul erinevad võimalused:

1) lepingu omanikuna saad automaatselt piiramatu kasutusõiguse, kui logid sisse Mobiil-ID või ID-kaadiga;

2) kui soovid administraatori õigusi mobiilinumbri ja parooliga sisse logimisel, siis selleks on kaks võimalust:

  • lepingu omanik teeb vabas vormis sooviavalduse Tele2 esinduses või digiallkirjastatult näiteks iseteeninduse vestluses või e-maili teel.
  • administraatori õigustega kasutaja määrab ise õigused soovitud mobiilinumbrile

Näiteks kui oled lepingu omanik, siis Mobiil-ID või ID-kaardiga sisse logides on Sul võimalik anda ka mobiilinumbrile piiramatud õigused. Seda saad teha menüüpunktist "Numbrite ülevaade".

Selle jaoks on vaja nupule "Muuda", kust avaneb selle numbri kohta kehtiv pop-up. Kui märgid linnukesega kasti "Piiramatu kasutusõigus", siis on edaspidi selle telefoninumbri ja parooliga sisse logides kasutajal administraatori õigused.

Administraatori õiguste andmine