Kuidas vaadata oma praegust paketti, selle tähtaega ja tingimusi?

Kõik Tele2 lepingud alluvad Tele2 teenuste kasutamise üldtingimustele, kuid igal paketil on ka omad tingimused.
Kui tahad näha oma paketi tingimusi ja tähtaega, siis seda saad teha Tele2 iseteeninduses minu.tele2.ee

tele2 paketi info
Ka piiratud kasutaja näeb oma paketti ja tingimusi
tele2 paketi info
Kui vajutad paketi nimele, siis avaneb pop-up, kus näed oma paketi tingimusi.
Paketi tingimuste näidis

Kuidas teha paketivahetust?

Paketivahetust saab iseteeninduses teha ainult administraatori õigustega inimene. Loe admin õigusest lähemalt SIIT.
Paketi vahetamiseks vali endale sobiv pakett nimekirjast, vajuta nupule „Telli“ ning kinnita oma tellimus. Nii lihtne see ongi!

Pakett vahetub mõne minuti pärast ning kuutasu arvestus on proportsionaalne – näiteks kui vahetasid paketti täpselt kuu keskel, siis maksad pool vana paketi kuutasu ja pool uue paketi kuutasu.

Paketivahetus Tele2 iseteeninduses

Kui soovid valida paketti, mida iseteeninduse nimekirjas ei leidu, siis seda paketivahetust saad teha ainult Tele2 klienditeeninduse abiga – vesteldes teenindajaga iseteeninduse või Tele2 Eesti FB Chatis, helistades infotelefonile, saates emaili või minnes kohale Tele2 esindusse.