Iseteeninduse juhend

Iseteenindusse sisse logimine

Kuidas iseteenindusse sisse logida?

Iseteenindusse sisselogimiseks kasuta oma mobiilinumbrit ja parooli, ID-kaarti või Mobiili-ID.
Lisaks on võimalik oma konto siduda ka Facebooki või Google kontoga.

Sisselogimine toimub aadressil minu.tele2.ee.

 

Mobiilinumbri ja parooliga sisse logimine:

  • Mobiilinumbri ja parooliga sisse logimiseks on vaja eelnevalt registreeruda.

Mobiil-ID ja ID-kaardiga sisse logimine:

  • Kui oled lepingu omanik, siis saad automaatselt Mobiil-ID või ID-kaardiga sisse logida, selle jaoks ei pea Sa isegi eelnevalt registreerima.
  • Kui Sa pole lepingu omanik, kuid siiski soovid Mobiil-ID või ID-kaardiga sisse logida, siis on vaja siduda isikukood mingi konkreetse mobiilinumbriga.

Facebooki ja Googlega sisse logimine:

  • Kui seod oma konto, siis saad edaspidi neid kanaleid sisselogimiseks kasutada.

 

Sisselogimismeetodeid on võimalik muuta nii:

  • Logi sisse (näiteks telefoninumbri ja parooliga) ning vali “Minu andmed” menüüst “Sisselogimise lisavõimalused”

sisselogimise_lisavoimalused

  • Seejärel saadki sidumise teha kolme erineva meetodiga.

sisselogimise_lisavoimalused


Facebooki või Google+ konto sidumiseks on veel üks võimalus:

  1. Vajuta minu.tele2.ee sisselogimise lehel Facebook või Google+ nuppu

  2. Sind viiakse Facebooki või Google pop-upi, kus saad enda konto kasutamiseks nõusoleku anda.

  3. Seejärel tuuakse sind tagasi Tele2 lehele ning pead mobiilinumbri ja parooliga sisse logima. Kui sisselogimine õnnestub, siis ongi Su Facebooki või Google konto Tele2 kontoga seotud!


Mida teha, kui iseteeninduse parool on ununenud?

1. Kui unustasid oma iseteeninduse parooli, vajuta “Unustasid parooli?” valikule.

ununenud parool

 

2. Seejärel sisesta see sama mobiilinumber, millega soovid sisse logida ning Sulle saadetakse sellele numbrile SMS ajutise koodiga.

ununenud parool

 

3. Sisesta ajutine kood ning vali endale uus parool.

ununenud parool

Kui sisestad ajutist koodi 4 korda valesti, siis on vaja uus kood tellida.

Ajutist koodi saab tellida ühe korra 15 minuti jooksul.

Arve ja kõneeristuse vaatamine

Kuidas näha arvet iseteeninduses?

Nii pea, kui Tele2 on arve koostanud, on Sinu arve Tele2 iseteeninduses minu.tele2.ee kättesaadav.
Piiratud õigustega kasutaja näeb maksmisele kuuluvat summat ning saab makset sooritada, kuid arvet ennast ei näe. (loe lähemalt iseteeninduse õigustest SIIT)
arve_piiratud

Administraatori õigustega kasutaja näeb ka arve PDFi ning kõneeristust. Kõige viimane arve on avalehel koos mugava võimalusega arve panga kaudu kohe ära maksta.

arve_admin

Kuidas näha vanu arveid?

Administraatori õigustega kasutaja näeb kõiki viimase 12 kuu arveid ja kõneeristusi. Vanu arveid saab vaadata „Arvelduse“ menüüst.
vana_arve
Loe lähemalt, kuidas iseteenindusse sisse logida SIIT.

Oma praeguse paketi vaatamine ja vahetamine

Kuidas vaadata oma praegust paketti?

Oma praegust paketti ja selle tingimusi saad näha iseteeninduses minu.tele2.ee.
paketi_tingimused


Ka piiratud kasutaja näeb oma paketti ja tingimusi
paketi_tingimused_piiratud

Kuidas teha paketivahetust?

Paketivahetust saab iseteeninduses teha ainult administraatori õigustega inimene. Loe admin õigusest lähemalt SIIT.
Paketi vahetamiseks vali endale sobiv pakett nimekirjast, vajuta nupule „Telli“ ning kinnita oma tellimus. Nii lihtne see ongi! Pakett vahetub mõne minuti pärast ning kuutasu arvestus on proportsionaalne – näiteks kui vahetasid paketti täpselt kuu keskel, siis maksad pool vana paketi kuutasu ja pool uue paketi kuutasu.
paketivahetus


paketivahetus_kinnitus
Kui soovid valida paketti, mida iseteeninduse nimekirjas ei leidu, siis seda paketivahetust saad teha ainult Tele2 klienditeeninduse abiga – vesteldes teenindajaga iseteeninduse või Tele2 Eesti FB Chatis, helistades infotelefonile, saates emaili või minnes kohale Tele2 esindusse.

Lisateenuste tellimine ja lõpetamine

Kuidas lisateenuseid tellida?

Lisateenuste tellimine toimub iseteeninduse „Teenuste“ menüüst.
Sealt näed nimekirja võimalikest lisateenustest ja vajutades nupule „Telli“ saadki nad tellida. Pane tähele, et muusikateenuse Deezer ja nutiTV teenuse Viaplay tellimiseks on eraldi blokid.
lisateeenus

Kuidas lisateenustest loobuda?

Lisateenustest loobumine toimub iseteeninduse „Teenuste“ menüüst.
Sealt näed nimekirja oma aktiivsetest teenustest ning klikkides nende kõrval olevale nupule „Loobu“ ongi teenusest loobutud. Teenuse kasutamise viimasel kuul maksad siiski kogu teenuse kuuhinna, sõltumata loobumise kuupäevast.
lisateeenus

Lepingu tingimuste ja tähtajalisuse vaatamine

Kuidas näha oma lepingu tähtaega ja paketi tingimusi?

Kõik Tele2 lepingud alluvad Tele2 teenuste kasutamise üldtingimustele, kuid igal paketil on ka omad tingimused.
Kui tahad näha oma paketi tingimusi ja tähtaega, siis seda saad teha Tele2 iseteeninduses minu.tele2.ee.
tingimused
Ka piiratud kasutaja saab neid andmeid vaadata.


tingimused_piiratud
Kui vajutad paketi nimele, siis avaneb pop-up, kus näed oma paketi tingimusi.
popup

Järelmaksu vaatamine

Kuidas oma järelmaksu andmeid vaadata?

Iseteenindusest saab järelmaksu vaadata ainult administraatoriõigustega kasutaja (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT).
Järelmaks on nähtav “Teenuste” menüüs “Järelmaksu” blokist.
jarelmaks

Kontaktandmete muutmine

Kuidas oma Tele2 lepingu kontaktandmeid muuta?

Iseteeninduses saab lepingu kontaktandmeid vaadata nii administraatori kui ka piiratud õigustega kasutaja (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT).
Kontaktandmeid tohib muuta vaid administraator ja seda saab teha “Minu andmete” menüüs “Kontaktiinfo” valiku alt.
kontakt_1

kontakt_2

Arve kättesaamise viisi muutmine

Kuidas muuta arve kättesaamise viisi?

Arve kättesaamise viisi saab muuta ainult administraatoriõigustega kasutaja (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT).

Seda saab teha “Arvelduse” menüüst “Arve saamise kanali muutmise” blokist.
arve_kattesaamine

SMS saatmine iseteenindusest

Kuidas saata Tele2 iseteenindusest SMSi?

Iseteenindusest saab saata ühes kuus 10 tasuta sõnumit!
Peale iseteenindusse sisse logimist leiad esilehelt SMSi saatmise bloki.
SMS

Jooksva kuu saldo ja teenusekasutuse vaatamine

Kuidas jooksva kuu saldot ja teenusekasutust vaadata?

Iseteenindus on mõnusalt informatiivne ning sealt leiad ka jooksva kuu saldo ning teenusekasutuse. Saldos ja teenusekasutuses ei näita kuutasusid (näiteks paketi hind, igakuiste lisateenuste hind jne, vaid ainult selleks kuupäevaks kasutatud teenuseid. Lisaks ei ole teenusekasutuses välja toodud kõnede eristus.
Selle jaoks logi sisse minu.tele2.ee ja võta menüüst "Arveldus" ning seal on blokk "Teenusekasutus jooksval kuul".

teenusekasutus admin kasutajale

Kui oled piiratud õigustega kasutaja, siis enda teenuse kasutuse leiad hoopis menüüst "Telefoninumbri kasutus" ning seal on blokk "Teenusekasutus jooksval kuul".

teenusekasutus piiratud kasutajale/>

Kui tahad teada ainult saldot, siis võid ka helistada numbrile 1886 (kõne hind 0,09€).

Krediidilimiidi muutmine

Kuidas iseteeninduses krediidilimiiti muuta?

Krediidilimiiti saab Tele2 iseteeninduses muuta ainult administraatori õigustega inimene (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT).

Seda saab teha “Arvelduse” menüüs “Krediidilimiiidi” blokis.

Makseajaloo vaatamine

Kuidas vaadata makseajalugu?

Maksete ajalugu saab iseteenindusest vaadata ainult administraatori õigustega kasutaja (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT).

Maksete ajalugu näeb “Tasumiste” menüüst “Maksete ajaloo” blokist.

Uue SIM kaardi tellimine

Millal on vaja uut SIM kaarti?

  • Kui eelmine on kadunud/varastatud
  • Kui SIM kaart on enam kui 5 aastat vana
  • Kui vajad Mobiil-ID teenust, kuid Sinu SIM ei toeta seda
  • SIM kaardiga on juhtunud mingi õnnetus (kriibitud, veekahjustus vms)
  • Vana on vales suuruses
  • Sisestasid PUK koodi enam kui 10 korda valest

Kuidas saada uut SIM kaarti?

Kõige lihtsam viis saada uut SIM kaarti on tellida see Tele2 iseteenindusest minu.tele2.ee. Sellisel juhul ei pea sa ise kusagile minema – tellimuse teed internetist ja see tuuakse Sulle kulleriga hiljemalt 3 päeva jooksul koju kätte. SIM kaardi vahetus iseteenindusest maksab 3.20€ ning Sulle tuuakse SIM kaart, mis sobib kõikide telefonidega.

Kui soovite uut SIM kaarti, et liituda Mobiil-ID teenusega[link], siis sellisel juhul tuleb minna Tele2 esindusse. Mobiil-ID teenusega liitumiseks tehtud SIM kaardi vahetus on tasuta, muu SIM kaardi vahetus maksab esinduses 7.99€

Mida tasub SIM kaardi vahetusel meeles pidada?

  • Uut SIM kaarti saab kasutama hakata siis, kui see on aktiveeritud. Samal hetkel muutub vana SIM mitteaktiivseks ja seda enam kasutada ei saa. Kui saate SIM kaardi kullerilt, võib aktiveerimiseks kuluda kuni tund, esindusest antud SIM kaart aktiveerib 15 minuti jooksul.
  • Peale SIM kaardi vahetust saab vanalt SIM-kaardilt PIN koodi sisestamisel vaadata/kopeerida kontaktid (SIM-kaart ei pea olema aktiivne).
  • Telefoni mällu salvestatud andmeid saab vaadata nii vana kui ka uue SIM-kaardiga
  • Kui kiirvalikus olnud numbrid olid SIM-kaardil, siis tuleb need uuesti määrata peale SIM-kaardi vahetust
  • Sinu PIN ja PUK kood muutuvad. Uued koodid saad SIM kaardi ümbriselt.