E-poest ostu tegemine ja kohaletoimetamine

Kuidas teha ostu e-poest?

E-poest ostu tegemine on ülilihtne. Kui oled endale leidnud sobiva seadme, siis mine tellimust vormistama.

  • Kui soovid telefoni või mõne muu seadme kohe välja osta, siis pead ainult täitma andmed, mida on vaja paki kohaletoimetamiseks ning Sind suunatakse panka makset tegema.
  • Kui soovid teha ostu järelmaksuga, siis on tähtis, et Sul oleks Tele2-ga leping. 
    • Kui oled meie olemasolev klient, siis palutakse Sul e-poes ID-kaardi, Mobiil-ID või Tele2 iseteeninduse paroolidega sisse logida ning täita ära seadusest tulenevad andmed järelmaksu vormistamiseks. NB! Kui Sul on juba kehtiv järelmaks, siis üldiselt teist järelmaksu juurde võtta ei saa.
    • Kui Sa ei ole veel Tele2 klient, siis Tele2-st järelmaksuga telefoni soetamiseks vali endale ka meeldiv pakett, millega Tele2 kliendiks tulla. Meil on head pakkumised nii telefonidele kui ka pakettidele, leiad kindlasti endale sobiva lahenduse!

Peale ostu sooritamist saadetakse Sulle automaatne kinnituskiri e-mailile ostu sooritamise kohta. Kui e-maili ei saadetud, peaksid pöörduma Tele2 klienditeeninduse poole.

Kuidas ja kui kiiresti minu pakk kohale toimetatakse?

E-pood pakub Sulle kahte varianti:

  1. Saad tellida paki tasuta mõnda Itella pakiautomaati
  2. Saad tellida kulleri Sulle sobivale aadressile (kulleri tasu 3.99 €);

Kui oled selle valiku teinud, annab e-pood Sulle teada, kui kaua pakki ootama peab. Enamasti toimetatakse pakk kohale lausa 24 tunni jooksul!
Konkreetne aeg kuvatakse ostu vormistamise jooksul.

Kui soovid oma paki teekonda jälgida, siis pöördu Tele2 klienditeeninduse poole ja aitame Sind rõõmuga!