Ärikliendi iseteenindusse logimine

Tele2 äriklient saab iseteenindusse sisse logida enda ettevõtte lepingul oleva mobiilinumbri ja parooliga.

Kui on soov isikuliselt ID-kaardi või Mobiil-ID-ga sisse logida, on vaja ärikliendi konto siduda vastavate isikukoodidega, sest ärikliendi kliendikonto Tele2-s on esialgu seotud vaid registrikoodiga.

Isikukoodide sidumisega on võimalik teha samale inimesele ligipääs erinevate ettevõtete kontodele kui ka võimaldada ligipääs näiteks raamatupidajale, kes ei ole ettevõtte töötaja.

Selleks toimida nii:

  • Logi sisse Tele2 iseteenindusse minu.tele2.ee soovitud ettevõtte lepingul oleva mobiilinumbri ja parooliga.
    • Kui Sa pole kunagi varem iseteeninduses käinud, siis on vaja mobiilinumber esmalt registreerida. Loe registreerimise kohta lähemalt SIIT.
    • Iseteeninduses on kahte tüüpi õiguseid: administraator ja piiratud õigustega kasutaja. Administraator saab teha kõiki toiminguid, seega soovitame sisse logida administraatori õigustega. Loe õiguste kohta lähemalt SIIT.
  • Avalehel on menüü “Minu andmed“, kus saab valida “Sisselogimise lisavõimalused”.

iseteenindus est menüü

  • Avaneb menüü, kus saab teha valiku ”Isikukood“.

sisselogimise lisavõimalused

  • Selle vaate all saab seejärel konkreetse numbriga siduda isikukoodi. Ühe numbriga on võimalik siduda ka mitu isikukoodi.
  • Edaspidi saab selle isikukoodiga inimene Mobiil-ID või ID-kaardiga antud ettevõte Tele2 iseteeninduse sisse logida.