Tele2 iseteeninduses on kahte tüüpi õiguseid: piiratud vaatega kasutaja ja administraator. Administraatori õigustega kasutaja saab teha iseteeninduses kõiki toiminguid, piiratud kasutaja ei saa ühtegi muutust teha, kuid näeb temasse puutuvat infot "Avalehel".
Näiteks kui Tele2-s on nii lapsevanema kui ka lapse numbrid, siis saab teha lapsevanemast administraatori ning lapsest piiratud õigustega kasutaja.
Piiratud kasutaja |
Administraator |
|
Arve maksmine |
|
x |
Jooksva kuu teenusekasutus |
x |
x |
6. kuu teenusekasutuse statistika |
|
x |
Lepingu tähtajalisuse kontroll |
|
x |
Krediidilimiidi muutmine |
x |
|
Viimase aasta arvete, kõneeristuste ja makseajaloo vaatamine |
x |
|
Arve saamise kanali ja muude kontaktandmete muutmine |
x |
|
Paketivahetus või lisateenuste tellimine/loobumine |
x |
|
Järelmaksu info |
x |
|
SIM kaardi vahetuse tellimine |
x |
|
Isikukoodiga numbri sidumine |
x |
x |
Kui soovid saada administraatoriks ja piiramatut kasutusõigust, siis selleks on Sul erinevad võimalused:
1) lepingu omanikuna saad automaatselt piiramatu kasutusõiguse, kui logid sisse Mobiil-ID, ID-kaadi või Smart-ID'ga;
2) kui soovid administraatori õigusi mobiilinumbri ja parooliga sisse logimisel, siis selleks on kaks võimalust:
Näiteks kui oled lepingu omanik, siis Mobiil-ID, ID-kaardi ja Smart-ID'ga sisse logides on Sul võimalik anda ka mobiilinumbrile piiramatud õigused. Seda saad teha menüüpunktist "Numbrite ülevaade".