Vajad abi?

Oled juba välismaal, aga internet ei tööta?

  • Esmalt kontrolli, kas telefon näitab korralikku levi olemasolu. Seejärel veendu, et seadmes on andmesiderändlus (data roaming) on sisse lülitatud.
  • Tee telefonile taaskäivitus ning proovi seda teha ka ilma SIM-kaardita.  
  • Proovi käsitsi võrgu otsingut. See võib aega võtta 5-10 minutit, seega varu kannatust ja ära selle aja jooksul telefoni tegevust peata.
  • Võimalusel proovi sama SIM-kaarti teises telefonis, et mõista, kas probleem on telefonis või SIM-kaardis.
  • Kui eelpool mainitud sammud ei aita, palun kontrolli, kas telefon toetab õigeid sagedusi.
  • Kui ikkagi ei õnnestu välismaal teenuseid kasutada, võta meiega ühendust iseteeninduse Chatis või helistades +372 5800 0000.